![]() |
Leraren hebben altijd gelijk...
Leerlingen hebben echt nooit gelijk als je het aan de leraren vraagt. Altijd als je iets over de leraren zegt.. iets negatiefs.. ach dat zal wel niet.. je stelt je aan. Of van.. het zal wel aan jou liggen.. in plaats van dat het aan de leraar ligt.
Ik HAAT dat gewoon! :mad: Het komt zelden voor dat ze leerlingen gelijk geven. Terwijl wij altijd.. nou ja bijna altijd dan.. gelijk hebben. |
Komt wel goed.. Als je naar je volgende school gaat :)
|
als je een ongelofelijke zeur bent, niet met bewijzen komt en je de enige bent die dat vind wel ja. tip: groepsvorming, sta je sterker en kun je de desbetreffende leraar van school krijgen. ja ik spreek uit ervaring.
|
Citaat:
|
Let maar eens echt goed op. Leraren hebben inderdaad bijna altijd echt gelijk...
|
Citaat:
|
valt wel meej directeur heeft al eens aan de kant van mijn vriendin gestaan en niet van de leraar...
maar die leraar is toen ook het schooljaar er op vertrokken... |
Ach ja, men moet elkaar wel dekken he anders raken ze het laatste beetje gezag kwijt dat ze hebben over de leerlingen..
|
Citaat:
|
naja, ze denken het wel vaak ja..
Mja, vaak is het ook wel zo denk ik :\ |
Ze hebben gelijk, ook als ze dat niet hebben... net als de scheidsrechter in een voetbalwedstrijd. Als je dat gewoon accepteerd, hoef je je ook niet druk meer te maken, en is je probleem opgelost... zo simpel is het
|
Citaat:
|
We hebben zeker wel eens gelijk gekregen, maar bij een aantal krijg je het nooit. Wel merk ik dat sinds we de oudste zijn we wel serieuzer worden genomen.
|
---> School & Studie
|
Agreed, erg irritant is dat. Ik ben nu teruggegaan naar school, en wordt dus eigenlijk weer als klein kind behandelt omdat als het mijn woord tegen dat van een leraar is de leraar ALTIJD gelijk heeft. :(
|
Leraren hebben vaker gelijk als je denkt, maar als ze niet gelijk hebben, en je weet het, dan vind ik dat ze dit gewoon moeten toegeven. Wel zo eerlijk!
|
Nou ja, vaak hebben ze wel gelijk,
maar als ze geen gelijk hebben zijn ze er toch wel van overtuigd :S Ben je het er niet mee eens? Krijg je gelijk het antwoord dat je je mond moet houden :rolleyes: Tja, schiet je ook niet veel mee op :S |
Citaat:
Bij ons op school is dat ook meerdere malen gelukt nog niet door ons trouwens, niet echt behoefte aan gehad maar zelfs een keer door een paar samenwerkende brugklassen, ongeveer op de helft van het jaar was de desbetreffende lerares weg. Ze gaf trouwens muziek, zal er wel mee te maken hebben gehad |
Leraren hebben niet altijd gelijk, ze worden betaald om gelijk te hebben. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er zijn genoeg leraren die vast gesleten zijn in hun rechtvaardig dan wel onrechtvaardig gedrag. Ieder vastgesleten persoon is er een en ze helpen ons niet de toekomst in.
|
Citaat:
|
not
|
dat leraren altijd gelijk hebben bedoel k dan
|
lekker objectief... :rolleyes:
de keren dat je gelijk denkt te hebben en de leraar geeft je dat gelijk niet wordt je pissed en die keren onthoud je. maar de keren dat de leraar zei dat 't wel klopte wat je zei, weet je allang niet meer. Je hebt je er niet om opgewonden en dus waren ze niet bijzonder genoeg om te onthouden... |
jij bent dus anti-leraren want anders zie jij heus wel dat ze wel vaak gelijk hebben. Je moet het natuurlijk wel een beetje met een leraar kunnen vinden wil je het ermee eens zijn dat leraren buiten schooldingen gelijk hebben.
Oooo wat zinloos. (Waarom reageer ik hier eigenlijk op!?!?!?) |
Citaat:
|
Bij ons probeerde een leraar wiskunde eens de top van een lineaire functie uit te rekenen. best een stomme actie. Of hij toen serieus bezig was weet ik niet zeker, maar ik denk et wel, want hij heeft wel meer domme acties gehad. :D
|
Leraren hebben lang niet altijd gelijk. Soms lopen ze met een bord voor de kop en willen de problemen niet zien. Ik zeg niet dat ze per defintie ongelijk hebben, maar gelijk hebben ze lang niet altijd. Met wat hier werd gezegd over dat het goed is dat leraren en directeuren voor elkaar opkomen ben ik het niet eens. De leraren bij ons op school voelen zich altijd meteen persoonlijk aangevallen en geven altijd de leraar gelijk. Bij ons op school (met praktisch alleen maar brave kinderen) is het net een soort dictatuur. Als je tegen iets in gaat krijg je meteen allerlei leraren op je dak. Grrr. En die leraren zijn dan nog zo vreselijk beperkt ook. (n)
|
'tis een bekend feit dat regels beter worden nageleefd, als bekend is waaróm je ze na moet leven. Als leraren conflicten afdoen met 'het zijn de regels', 'ik ben de leraar' dan zijn ze ontzettend pedagogisch onverantwoord bezig (ergo, slechte leraren).
Ik had het ook altijd aan de stok met leraren. Sja, het is natuurlijk ook wel pijnlijk als je als leraar Engels bij een proefwerk er uitgeluld wordt door een knul van 15. Teneinde dat niet te hoeven toegeven laten ze liever hun gezag gelden, in plaats van te erkennen dat sommige kinderen gewoon gelijk hebben. |
Citaat:
Paar uur later krijg ik een email... Van een 6 opgewaardeerd naar een 6,5... Ik dacht dat er niks meer op aan te merken was? :confused: Hij wilde natuurlijk niet helemaal toegeven en z'n eigen eer hoog houden ofzo... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04. |