Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
lekker objectief...
![]() de keren dat je gelijk denkt te hebben en de leraar geeft je dat gelijk niet wordt je pissed en die keren onthoud je. maar de keren dat de leraar zei dat 't wel klopte wat je zei, weet je allang niet meer. Je hebt je er niet om opgewonden en dus waren ze niet bijzonder genoeg om te onthouden...
|
jij bent dus anti-leraren want anders zie jij heus wel dat ze wel vaak gelijk hebben. Je moet het natuurlijk wel een beetje met een leraar kunnen vinden wil je het ermee eens zijn dat leraren buiten schooldingen gelijk hebben.
Oooo wat zinloos. (Waarom reageer ik hier eigenlijk op!?!?!?)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Leraren hebben lang niet altijd gelijk. Soms lopen ze met een bord voor de kop en willen de problemen niet zien. Ik zeg niet dat ze per defintie ongelijk hebben, maar gelijk hebben ze lang niet altijd. Met wat hier werd gezegd over dat het goed is dat leraren en directeuren voor elkaar opkomen ben ik het niet eens. De leraren bij ons op school voelen zich altijd meteen persoonlijk aangevallen en geven altijd de leraar gelijk. Bij ons op school (met praktisch alleen maar brave kinderen) is het net een soort dictatuur. Als je tegen iets in gaat krijg je meteen allerlei leraren op je dak. Grrr. En die leraren zijn dan nog zo vreselijk beperkt ook.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
'tis een bekend feit dat regels beter worden nageleefd, als bekend is waaróm je ze na moet leven. Als leraren conflicten afdoen met 'het zijn de regels', 'ik ben de leraar' dan zijn ze ontzettend pedagogisch onverantwoord bezig (ergo, slechte leraren).
Ik had het ook altijd aan de stok met leraren. Sja, het is natuurlijk ook wel pijnlijk als je als leraar Engels bij een proefwerk er uitgeluld wordt door een knul van 15. Teneinde dat niet te hoeven toegeven laten ze liever hun gezag gelden, in plaats van te erkennen dat sommige kinderen gewoon gelijk hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Paar uur later krijg ik een email... Van een 6 opgewaardeerd naar een 6,5... Ik dacht dat er niks meer op aan te merken was? ![]() Hij wilde natuurlijk niet helemaal toegeven en z'n eigen eer hoog houden ofzo...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Leraren?! RomeoP | 21 | 14-12-2016 19:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Boekbespreking: het gekozen boek! Verwijderd | 56 | 24-12-2004 17:21 | |
Algemene schoolzaken |
Leraar-anekdotes-citaten ArieP | 37 | 29-07-2003 22:21 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Algemene schoolzaken |
stront eigewijze leraar, wat doe je eraan? Nath | 4 | 08-02-2003 14:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Diepe uitspraken van leraren courgette schreef: | 25 | 24-09-2001 20:36 |