![]() |
Welke meiden hebben er Implanon??
Ik draag sinds een paar maanden Implanon in mijn arm (4 cm lang staafje, dat drie jaar in je arm zit..dezelfde werking als de combinatiepil)
En ik heb last van bijwerkingen... namelijk verminderde zin in sex, en continue moeheid. Balen voor me vriend en mij...ik vraag me af welke meiden dat nog meer hebben, en ook die bijwerkingen hebben? |
als je dit naar L&G verplaatst krijg je denk ik meer reacties
|
Nou ik heb het niet...maar ik heb er wel eens over zitten denken. Ik ben naar de dokter gegaan om er over te vragen maar hij rade het me af zeker als je geen andere voorbehoeds middel er naast gebruikt (zoals een condoom). Hij vertelde me dat ze niet 100% veilig zijn en ze nog niet optimaal getest zijn.
Misschien dat ik het fout heb...maar dat zou ik dan ook graag horen... Ja en over dat je minder zin in sex hebt... is dat alleen een bijwerking waar je na een tijdje geen last meer van hebt of is dat zolang je dat staafje gebruikt?! Kuz San |
kan iemand mij uitleggen wat dat is precies????? http://forum.scholieren.com/frown.gif http://forum.scholieren.com/frown.gif
|
Citaat:
|
ik heb het niet en ik ken iemand waarbij het ook niet echt positieve resultaten had...haar haar viel bv met pakken uit...vrij zieligen ze had tegen het einde bijna constant haar regels
ze heeft het dan maar weg laten nemen |
Ik las laatst dat er heel veel vrouwen tóch zwanger van geworden waren...
|
nou, niet zo'n goeie methode dus, ik hou het maar bij de pil....
|
ik verplaats hem naar lichaam en gezondheid http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Wordt je dan ook 3 jaar lang niet ongesteld?? :eek: of blijft dat wel gewoon lopen?
|
Citaat:
Volgens mij kan je trouwens wel gewoon ongesteld worden hoor, maar gewoon minder. Sommige meisjes worden niet meer ongesteld. Prikpil is wel handig wanneer je helemaal niet meer ongesteld wil zijn, volgens mij is de kans dat het helemaal wegblijft dan véél groter. |
iew, dat lijkt me dus helemaal niks.. waarom heb je voor een staafje gekozen? zodat je de pil niet meer kan vergeten? omdat het makkelijker is? ik heb namelijk geen idee hoe en wat met zon staafje... :confused: zelf heb ik de prikpil, en die bevalt me goed :)
|
Flinke up ja. Bijwerkingen zijn zeker té erg, ik heb er nog nooit van gehoord namelijk en 't topic is van 2001. Dat 't nu niet (erg) bekend is zegt genoeg lijkt me :)
Ik slik wel gewoon 's avonds een pilletje hoor ;) |
Citaat:
|
Oh sorry had niet naar de datum gekeken :o
Als je leest wat de bijwerkingen zijn, hoeft het al niet meer :eek: |
Citaat:
Ik ken mensen die heel tevreden zijn over zo'n staafje :) |
mja bij de pil zijn er ook mensen zwanger geworden hoor... Zelfs condoom is niet 100% veilig, net zoals geen enkel voorbehoedsmiddel, behalve dan totale onthouding...
|
Citaat:
Als het ding er eenmaal goed in zit is-ie veiliger dan de pil, omdat je 'm niet kunt vergeten. En 'zelfs condoom' klopt niet helemaal, zo'n ding is véél minder veilig tegen zwangerschappen dan een spiraaltje of een hormonaal anticonceptiemiddel :) |
Mjah, dit hoort ook bij het piltopic.
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |