![]() |
nou gebeurd me iets engs
ja en dit soort dingen gebeuren steeds vaker.
ik had net een hele reply hier getypt. ik kijk 1 seconde niet en dan staat het er niet (meer). ik heb het idee dat ik gek word, beeld ik me het dan in ofzo??? wat moet ik doen? ik word er zo bang van. |
Er bestaat vast wel een verklaring voor. Gewoon niet teveel over nadenken.
|
Citaat:
|
mja... issook...
ik ben gwoon zo bang om gek te worden... |
Citaat:
Hoe dan ook, wellicht kan je vrees je illusies veroorzaken. Ben niet bang meid, komt allemaal wel goed. |
Citaat:
*is geen nerd* :X Citaat:
|
Citaat:
______________________________________________ Zie jezelf niet als "gek" blackrose, zie jezelf als "anders"; dat is een stuk positiever beeld voor precies hetzelfde. |
Ach computers he . . . doen nix anders dan je opfokken, zodat je er wel tegen aan moet trappen en daardoor een nieuwe moet kopen ( hé een marketing strategie ;) )
|
computers kloppen per definitie niet, niet teveel over nadenken.......
|
Citaat:
|
Gebrek aan computerervaring...
Ze bijten niet hoor, en als ze vastlopen, nou en? Blauw schermpje kan gebeuren.. |
Citaat:
@ me blackrose: kom op, tis maar een pc, ook die doet dingen fout.. Het ligt echt niet aan jou hoor :) |
Citaat:
|
Citaat:
En!!! het verliezen van controle is inderdaad beangstigend, maar welcome to the real world... je kunt niet alles onder controle houden. It's a fact. Ik weet wel wat je bedoeld, ik houd zelf ook van controle over wat ik heb, hoe ik reageer en weet ik wat allemaal nog niet meer, (reden dat ik geen alcohol nuttig) maar dit heb je nu eenmaal niet altijd even goed in handen. Je kunt dat gene, waar je controle over wilt hebben overigens wel zo danig oefenen, dat het onder controle houden beter zal vergaan en niet zal verslechteren... optie? |
Citaat:
Des al niet te min heb ik ook al een paar van deze zogenaamde Deja-vu's meegemaakt waarvan ik dacht van, nee... dit heb ik eerder gezien, deze hele situatie, al voordat de situatie zich afspeelt. Dus een heel lichtjes in de toekomst kunnen kijken... maar goed, mocht je meer die richting in willen zoeken dan verwijs ik je toch naar dat andere forum waarvan ik op dit moment de naam ben vergeten :p (ik zei toch, verstrooit ;) ) |
Heb je het vaker dat je je heel vaak verwonderd en het gevoel hebt dat er dingen gebeuren die eigenlijk niet kunnen? DAt het eigenlijk allemaal té toevallig is?
Mensen die dat hebben hebben vaak teveel dopamine in hun hersenen, een stofje waarbij je snel gelooft in bovennatuurlijke zaken. Geloof me... het is allemaal te verklaren of het is gewoon toeval. En ook al was het bovennatuurlijk, niet bang worden want dan heeft het macht over je. |
verdomme nou gebeurt het me weer. ik weet gewoon zeker dat ik nog een keer gereageerd had op een topic en dat de compu dat bevestigd had en nu staatie er niet! :confused: ik kan gewoon niet meer geloven dat het aan de computer ligt... ben ik nou paranoïde ofzo???
|
Citaat:
|
is het alleen op je eigen computer, of ook op die van anderen?
|
Citaat:
De vraag die ik mij ook stel is... kijk je naar het scherm als je een tekst intypt? En... controleer je naderhand ook altijd, of je tekst wel op het scherm is verschenen? Denk niet dat je paranoïde aan het worden bent :)... nog niet meid, maarre, komt nog wel, wees gerust :p |
Ik denk dat je misschien van het volgende last zult hebben:
-Kabelinternet van Casema, is niet te vertrouwen -Je woont in een gebied waar ze nog nooit van breedband internet hebben gehoord, zoals ik, de enigste internetverbinding mogelijk is een modem wat nog lui is ook :( -Of je draait al een jaartje of 4 onder Windows 9x, dat is nu onderhand zo instabiel als de klote (tijd dus om Windows opnieuw te installeren) |
oke,
beken ff jongen welke van de forumbazen wist steeds haar topics om haar gek te maken het is nu niet leuk meer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |