Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe dan ook, wellicht kan je vrees je illusies veroorzaken. Ben niet bang meid, komt allemaal wel goed.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() *is geen nerd* :X Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ______________________________________________ Zie jezelf niet als "gek" blackrose, zie jezelf als "anders"; dat is een stuk positiever beeld voor precies hetzelfde.
||
Citaat:
![]() @ me blackrose: kom op, tis maar een pc, ook die doet dingen fout.. Het ligt echt niet aan jou hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En!!! het verliezen van controle is inderdaad beangstigend, maar welcome to the real world... je kunt niet alles onder controle houden. It's a fact. Ik weet wel wat je bedoeld, ik houd zelf ook van controle over wat ik heb, hoe ik reageer en weet ik wat allemaal nog niet meer, (reden dat ik geen alcohol nuttig) maar dit heb je nu eenmaal niet altijd even goed in handen. Je kunt dat gene, waar je controle over wilt hebben overigens wel zo danig oefenen, dat het onder controle houden beter zal vergaan en niet zal verslechteren... optie?
||
![]() |
Citaat:
Des al niet te min heb ik ook al een paar van deze zogenaamde Deja-vu's meegemaakt waarvan ik dacht van, nee... dit heb ik eerder gezien, deze hele situatie, al voordat de situatie zich afspeelt. Dus een heel lichtjes in de toekomst kunnen kijken... maar goed, mocht je meer die richting in willen zoeken dan verwijs ik je toch naar dat andere forum waarvan ik op dit moment de naam ben vergeten ![]() ![]()
|
![]() |
Heb je het vaker dat je je heel vaak verwonderd en het gevoel hebt dat er dingen gebeuren die eigenlijk niet kunnen? DAt het eigenlijk allemaal té toevallig is?
Mensen die dat hebben hebben vaak teveel dopamine in hun hersenen, een stofje waarbij je snel gelooft in bovennatuurlijke zaken. Geloof me... het is allemaal te verklaren of het is gewoon toeval. En ook al was het bovennatuurlijk, niet bang worden want dan heeft het macht over je. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() De vraag die ik mij ook stel is... kijk je naar het scherm als je een tekst intypt? En... controleer je naderhand ook altijd, of je tekst wel op het scherm is verschenen? Denk niet dat je paranoïde aan het worden bent ![]() ![]()
|
Ik denk dat je misschien van het volgende last zult hebben:
-Kabelinternet van Casema, is niet te vertrouwen -Je woont in een gebied waar ze nog nooit van breedband internet hebben gehoord, zoals ik, de enigste internetverbinding mogelijk is een modem wat nog lui is ook ![]() -Of je draait al een jaartje of 4 onder Windows 9x, dat is nu onderhand zo instabiel als de klote (tijd dus om Windows opnieuw te installeren) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
Raare Dromen..? Miss*Pain | 6 | 26-11-2002 15:07 | |
Psychologie |
Epilepsie --> Hypochondrie. Severus | 9 | 21-07-2002 20:05 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
ARTistiek |
Begin van iets zand | 5 | 07-11-2001 13:10 |