![]() |
Vetste RPG aller tijden
Wat vind je de vetste RPG ... De vetste RPG aller tijde en de vetste redelijk NIEUWE RPG...mag van console zijn en van PC
Ben benieuwd... Greetz Mijne is....Suikoden 1 Morrowind Alle Baldurs Gate |
Telt Chrono Trigger nog als redelijk nieuw? :P
|
Citaat:
greetz |
Neverwinter Nights (y) :cool:
|
chronotrigger
ff3 (of 6) baldursgate 1 en 2 Bahamut Lagoon zijn vet ik kan niet echt kiezen nwn nog niet gespeeld |
Citaat:
greetz |
FF7
CT SoM (ARPG, maargoed...) Xenogears (vrij onbekend, maar MEGA vet...) |
bg2
|
Citaat:
|
ja gronow trikker is koel, en verder uhmmm lufia ook grappig is het en zelda enzow :)
|
bahamut lagoon is een nooit in engels uitgekomen rpg voor de snes een mix van final fantasy en ogre battle O DIE IS OOK VET ogre battle dus :)
maar ik heb de vertaalde rom dus van bahamut lagoon :) |
Trouwens allertijden...
Ik vond Betrayal at Krondor echt geweldig... |
Citaat:
Et is eigenlijk deel 5 uit de serie 'Xenosaga' die binenkort op de PS2 uitkomt...maar dan is et niet meer van de Square, maar van de Namco... Echt uitgebreide info kan je beter vinden op Google ofsow... |
Final Fantasy 7 (en de overige natuurlijk) en Baldur's Gate (inc. TOSC uitbreiding)
|
Chrono Trigger / Final Fantasy VII
Ik kan niet kiezen... |
Citaat:
|
Chrono Trigger (L) :P
khield erg veel van diablo 2.. en alle snes ff's telt zelda als rpg? ooh die ook dan :D er zijn te veel goede rpg's imho, I luv them all ;) |
chrono trigger was PHAT! :D
nwn was ook wel leuk maar minder dan chrono trigger. morrowind was een vette ervaring. |
Divine Divinity natuurlijk...
|
chrono trigger, chrono trigger! *fan*
..er is hier vast iemand die me kan redden. ik zit vast, bij die eerste keer waarbij ze naar de toekomst gaan. Ik ben dus net gevlucht van die rare agenten, en ik moet nu door een verlaten labaratorium heen.. er staat dus zo'n auto, waar ik niet in kan komen, en telkens als ik gewoon in de goede richting wil lopen hoor ik zo'n piepje en komen er vier rare beesten op me af. En als ik ze dan allemaal gedood heb en ik probeer opnieuw op die auto te klimmen of gewoon te gaan lopen richting de uitgang komen die beesten weer. *kijkt vragend ende zielig* :| |
Daggerfall op nr 1.
Dungeon Siege op een goeie 2e plek |
hmmmz heb dungeon siege pas gekocht vind ik niet zo vet...is een diablo cloon met een tikje baldurs gate........en vind diablo geen vet spel dus...:)
Greetz |
Citaat:
kzit met ene probleempke kwil die downlaode maar wkete neitw aark de roms vandaan moet hale |
final fantasy 4 ben ik op dit moment aant spele
en euh volgens mijn broer grandia |
ondanks dat ik nintendo fan ben, denk ik dat FF11 het gaat worden :(
tot nu toe vind ik Golden Sun het beste |
Tja alles van Square, maarre... het hele genre is gewoon het vetste wat bestaat, je hebt zoveel granioze goede spellen, dat het moeilijk is om te kiezen.
|
Citaat:
helemaal bij eens maar euh de ff reeksen blijven toch ana de top,allewel grandia ook in de buurt komt............of niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Poeh, moeilijk. Ik denk toch dat de beste RPG aller tijden Breath of Fire II, voor de SNES, is. Ik heb een tijdelijke obsessie met diot spel gehad (van twee jaar, toen kon ik het kopen), waardoor ik de videotheek heel blij gemaakt heb. Prachtig spel, waar ik nog altijd van geniet.
En sja, meest recent.. De meest recente RPG die ik gespeeld heb is Baldur's Gate II :o Maar ja, dan vind ik dat spel dus de beste 'recente' RPG ;) |
Singleplayer; BG2
Multiplayer; NWN Verder zijn alle RPG's van Bioware goed (IWD, BG1, PS;T de uitbreidingen TotSC, ToB etc etc) Voor diegenen die NWN nog niet gespeeld hebben; het is een erg leuk spel, maar de singleplayer is eigenlijk alleen maar hack 'n slash. Dus of je moet veel tijd hebben om modules uit te proberen, of multiplayeren. In Multiplayer is he wel een erg vet spel (is het ook eigenlijk voor gemaakt). BG had een erg goed verhaal door de hele serie heen, en ik heb ze dus ook allemaal :cool:. |
Never winternights
|
Citaat:
|
icewind dale 2 :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geen daiblo,s zie ik hier staan
|
Citaat:
|
Final Fantasy 7 zeker weten, jammer van de graphics, maar de rest is geweldig.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben en blijf zelf van mening dat Final Fantasy 7 zeker weten de ultieme rpg is, diablo komt IMHO niet eens in de buurt bij de perfectie van FF7 |
Zijn wel twee heel verschillende RPG's dus die vergelijking gaat niet echt op.
|
Divine Divinity.
Ziet er wel vet uit. M'n broertje heeft em. Is leuk dat het spel van Belgische makelijk is (zegt de Belg) :D |
voor mij persoonlijk ook FF7, omdat dat de eerste RPG was die zo gepresenteerd was
|
Ik vond paper mario ook wel vet, FF 7 vond ik zelf aardig tegenvallen.
|
dungeon siege
|
diablo 2
|
Citaat:
oud speel, GROOT spel, minder grapix is meer fantasy :D |
Goldensun voor gba vet men
|
Chrono Trigger roelt :D:D:D:D
En Xenogears is ook goed en Chrono Cross, FF 3/6, FF7.. uuhm. en nog veel meer eigenlijk :) Valkyrie profile is ook cool maar CT is da best ever |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |