Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
chrono trigger, chrono trigger! *fan*
..er is hier vast iemand die me kan redden. ik zit vast, bij die eerste keer waarbij ze naar de toekomst gaan. Ik ben dus net gevlucht van die rare agenten, en ik moet nu door een verlaten labaratorium heen.. er staat dus zo'n auto, waar ik niet in kan komen, en telkens als ik gewoon in de goede richting wil lopen hoor ik zo'n piepje en komen er vier rare beesten op me af. En als ik ze dan allemaal gedood heb en ik probeer opnieuw op die auto te klimmen of gewoon te gaan lopen richting de uitgang komen die beesten weer. *kijkt vragend ende zielig* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kzit met ene probleempke kwil die downlaode maar wkete neitw aark de roms vandaan moet hale
||
Citaat:
helemaal bij eens maar euh de ff reeksen blijven toch ana de top,allewel grandia ook in de buurt komt............of niet?
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Poeh, moeilijk. Ik denk toch dat de beste RPG aller tijden Breath of Fire II, voor de SNES, is. Ik heb een tijdelijke obsessie met diot spel gehad (van twee jaar, toen kon ik het kopen), waardoor ik de videotheek heel blij gemaakt heb. Prachtig spel, waar ik nog altijd van geniet.
En sja, meest recent.. De meest recente RPG die ik gespeeld heb is Baldur's Gate II ![]() ![]()
|
Singleplayer; BG2
Multiplayer; NWN Verder zijn alle RPG's van Bioware goed (IWD, BG1, PS;T de uitbreidingen TotSC, ToB etc etc) Voor diegenen die NWN nog niet gespeeld hebben; het is een erg leuk spel, maar de singleplayer is eigenlijk alleen maar hack 'n slash. Dus of je moet veel tijd hebben om modules uit te proberen, of multiplayeren. In Multiplayer is he wel een erg vet spel (is het ook eigenlijk voor gemaakt). BG had een erg goed verhaal door de hele serie heen, en ik heb ze dus ook allemaal ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik ben en blijf zelf van mening dat Final Fantasy 7 zeker weten de ultieme rpg is, diablo komt IMHO niet eens in de buurt bij de perfectie van FF7
|
|