![]() |
Draken
Zijn er hier mensen die helemaal weg zijn van Draken?
|
Ik vind draken wel heel erg kewl
Maar ik ben dan ook into fantasy dus dat telt niet echt denk ik.. |
Flora & Fauna --> Mystiek
|
Ja zijn kei vet.
|
Je moet Reighn of fire eens gaan zien dan of hoe het ook wordt geschreven (y)
|
Citaat:
|
Draken zijn net zo tof...wil nog zeker naar reign of fire toe...alleen niemand wil mee :(
|
Citaat:
groeten crash |
Inderdaad, draken zijn cool.
heeft iemand op dit forum nog zelfgemaakte tekeningen/schilderijen van draken? post ze op het forum ;) |
Een hoop mythologische dieren zijn cool. Griffioenen en Draken vind ik het leukst.
Reign of Fire lijkt me wel leuk om de draken, maar het verhaal vind ik niet zo. Het is de toekomst, ik houd het liever bij de fantasy verhalen. "Dragon Heart" vond ik bijvoorbeeld wel leuk (jammer dat er maar 1 draak in zat). Offtopic: Moeten ze misschien toch eens de MTG boeken gaan verfilmen, geweldige boeken. :) |
Woei ja, draken rulen!! :)
Euh... heb wel wat tekeningen... niet gescand tho. |
jullie hebben helemaal gelijk! draken zijn supergaaf!!!!! :D
|
Ik heb ooit es twee drakenkoppen hier op mystiek gezet, zelf getekend. Ik zal kijken of ik ze er weer op kan zetten.
|
He dit is mijn eerste post hier! :)
Ik ben ook helemaal gek van draken. Reign of fire en Dragonhearth heb ik ook gezien. Alleen wat jammer was aan die draak in Dragonhearth is dat ze hem vermenselijkt hebben. Het ziet er niet uit als zo'n beest met z'n mond/bek praat! doe mij maar op de telepathische manier... Reign of fire moet je echt zien als drakenfan. Maar ik vond het echt jammer dat de draken niet zo lang in beeld waren :(. Ik heb wel is een draak of twee getekend, maar die vind ik niet zo mooi. het zijn ook al wat oudere tekeningen.. Ik ga er binnenkort maar weer eens 1 maken! :D erg makkelijk zijn ze niet om te tekenen. |
wheeeeeeeeeeeee draken :D
they're the best!! heb reighn of fire ook gezien ja en heb ze ook weleens getekend... alleen nooit gelukt :o en Ki Fighter, maakt het dan wat uit dat ze het type draak hebben gejat??? Misschien hebben ze het type draak niet gejat, maar hadden ze hetzelfde idee.... |
Waarom staat dit op flora en fauna?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Achja heb Dragon Slayer tog niet gezien dus maakt het niet zoveel uit voor mij :p |
Citaat:
|
komies kheb er toevallig net 1 getekend als ik die scanner werkend krijg zet ik m er wel op
|
Citaat:
me herinnert btw een oud draken-topic hierzo ergens met veluh plaatjes :cool: |
Citaat:
|
:eek: draken zijn echt wel geweldig, ben met een collectie bezig, alleen schiet het niet erg op, mijn geld gaat er net zo hard weer uit dan als het erin komt :mad: (slechte gewoonte van me)
maar goed leuk dus, maar ik heb die film volgens mij niet gezien hoor, ben overigens ook helemaal fan van elfjes, dwergje enz. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54. |