Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Inderdaad, draken zijn cool.
heeft iemand op dit forum nog zelfgemaakte tekeningen/schilderijen van draken? post ze op het forum ![]()
|
Een hoop mythologische dieren zijn cool. Griffioenen en Draken vind ik het leukst.
Reign of Fire lijkt me wel leuk om de draken, maar het verhaal vind ik niet zo. Het is de toekomst, ik houd het liever bij de fantasy verhalen. "Dragon Heart" vond ik bijvoorbeeld wel leuk (jammer dat er maar 1 draak in zat). Offtopic: Moeten ze misschien toch eens de MTG boeken gaan verfilmen, geweldige boeken. ![]()
|
He dit is mijn eerste post hier!
![]() Ik ben ook helemaal gek van draken. Reign of fire en Dragonhearth heb ik ook gezien. Alleen wat jammer was aan die draak in Dragonhearth is dat ze hem vermenselijkt hebben. Het ziet er niet uit als zo'n beest met z'n mond/bek praat! doe mij maar op de telepathische manier... Reign of fire moet je echt zien als drakenfan. Maar ik vond het echt jammer dat de draken niet zo lang in beeld waren ![]() Ik heb wel is een draak of twee getekend, maar die vind ik niet zo mooi. het zijn ook al wat oudere tekeningen.. Ik ga er binnenkort maar weer eens 1 maken! ![]()
|
wheeeeeeeeeeeee draken
![]() they're the best!! heb reighn of fire ook gezien ja en heb ze ook weleens getekend... alleen nooit gelukt ![]() en Ki Fighter, maakt het dan wat uit dat ze het type draak hebben gejat??? Misschien hebben ze het type draak niet gejat, maar hadden ze hetzelfde idee.... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
![]() ![]() maar goed leuk dus, maar ik heb die film volgens mij niet gezien hoor, ben overigens ook helemaal fan van elfjes, dwergje enz.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Draken valei Raven | 9 | 28-06-2004 09:38 | |
ARTistiek |
[tekening] draakje snarl | 4 | 26-03-2003 11:59 | |
ARTistiek |
[tekening] draakje snarl | 6 | 04-03-2003 00:26 | |