Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
www.elfwood.com staan anatomiestudies op voor draken.
Ik vind m erg mooi, al zouden de schubben op de buik en onderkant van de staart naar mijn idee best wat groter. Dat 3 schubben 1 schub wordt, begrijp je
|
Oké, ik heb hem nu een pootje bijgegeven en de snorharen nog wat langer gemaakt. Moet ik die achterpoot dan ook verplaatsen? Zo ja, zet ik hem dan best op het stuk lijf dat achter hem door gaat en dan terug zichtbaar wordt? (ik heb echt geen idee hoe ik dat anders kan formuleren ^_^) De schubben kan ik ook nog veranderen. En het oog... Tja, niet echt duidelijk op deze foto's, maar hij kijkt wel redelijk kwaad.
![]() Voor de kleuren had ik ook al gedacht aan een combinatie van rood, oranje en geel. Dat zal het dan ook waarschijnlijk worden. Bedankt voor al de tips! ![]()
|
Nou, hier zijn dan twee foto's van de nieuwe versie. Ik heb hem een tweede voorpootje gegeven, de snorharen verandert, de schubben vergroot en de achterpoten verplaatst. Die achterpoten waren echt het moeilijkst om te maken, en volgens mij zijn ze niet zoals de achterpoten van een draak moeten zijn. Och ja, zeg maar of het er al beter uitziet. Sorry ook voor de flits...
|
Oke ik kom hier niet zo vaak.
Tis de 1e keer. Hij is heel mooi. Maar hij lijkt niet op de authentieke draak zoals die werd en word geschilderd in Azie.(jij noemt het een chinese draak) Ik weet niet waar het aan ligt maar het is ut gewoon net niet. Maar ik vind hem wel supermooi xou het je echt nooit nadoen, maar het is het net niet. |
![]() |
|
Och, ik vind het niet zo erg als hij niet op een echte chinese draak lijkt. Als hij maar mooi is.
![]() En er is toch niemand die ik ken die het verschil zou zien tussen een chinese draak en eentje die er net geen is. Dus dat is ook geen probleem. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Mijn ma kwam vandaag mijn kamer binnen en heeft toen voor de eerste keer die draak gezien. Komt ze naar me toe en zegt:"Ik vind die draak toch niet zo mooi, Ine. Hij is veel te akelig." Ouders... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #33 Verwijderd | 500 | 25-05-2007 20:24 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |