![]() |
System Of A Down (SOAD)
yoow peopletjes, wat vinden jullie van de Metal band Systsem Of A Down?! beetje altenative Metal maar wel zeer aantrekkelijk voor de metal-gast. Ik vind ze zwaar (y)
|
uh .. ja..
ik vind het helemaal klote. argumentatie komt wel als ik zin heb. |
waarom dan zwaar kut?
|
Citaat:
nou okay dan, 't trekt mij gewoon niet zo, sommige nummers hebben wel leuke stukjes maar het hele geheel vind ik nix, 't is een smaakkwestie. Bovendien zijn ze live ruk. En zo 'alternative' zijn ze nou ook weer niet Spiders vind ik wel geinig maar die vind ik anders dan de rest van hun werk (ken eigelijk alleen de laatste cd) |
jah t is volges mij idd wel smaakkwestie...naja, mij raakt t dan wel...
|
Citaat:
|
SOAD is kut, kutmuziek, en een beetje zinloos schoppen tegen 'het systeem'. tering, ik heb nog nooit een argument gehoord van ze waarom 'het systeem' zo slecht is. En steeds doorzeiken over die oorlog in Armenië, waar geen van de bandleden ooit is geweest.
|
Vond ze heel goed, nu vind ik het allemaal veel te gelikt. Hou sowieso niet meer van nu-metal.
|
vond ze erg goed..
|
ik vond de eerste cd vet, elk nummer...
nou vind ik ALLES kut aan deze band |
begin je je af te vragen waarom iedereen de eerste cd zo geweldig vind en de tweede zo kut:D
|
Citaat:
Ik vind ze wel goed...*wisten jullie zeker nog niet? :rolleyes: |
waarom vinden jullie m dan opeens zo kut?! ik bedoel, van wat houden jullie dan nu? SITA?? BRITNEY?? niet te hopen voor jullie :eek:
|
dara is geen zinnig antwoord op te geven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk, t blijft metal, geen death of heavy metal.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kvind het een geweldige band, zowel die eerste als Toxicity zijn puike platen. |
hmmmmfff.... ooohww... *hou je in* *hou je in*.....
soad is niet voor metalheads... soad is voor nu-metal"heads"... persoonlijk vind ik SoaD erg goed, maar zoals veel mensen al gezegd hebben, vooral de eerste cd schopt zwaar kont... de 2e is meteen al een stuk minder, maar aan de andere kant... zonder de 2e cd had ik ze waarschijnlijk nooit leren kennen... ik vind de teksten wat minder, omdat ze op mij iets TE overdreven over komen, het zijn net jehova's die even hun mening door je strot heen duwen... maar de muziek vind ik wel tov :) gwoon lekker raggen, en niet al te moeilijk doen... dat kan op zn tijd helemaal geen kwaad :D |
Af en toe wel leuk om beetje te raggen idd, maar (voor mij) ook niet meer dan dat. Live zijn ze (n)
|
Citaat:
|
die 2e plaat heeft lekkere nummers, de 1e plaat is geweldig..
is geen nu-metal... is gewoon metal - maar wordt meer door numetalheads beluisterd dan metalheads... maar is geen ragmuziek:p is meer brave ik-ben-15-dus-ik-ben-tegen-de-gevestigde-orde-muziek en tegenwoordig ben ik dus 18:D |
ja ik voel me ook te oud voor SOAD :p ;)
|
Citaat:
maar ik denk idd dat ik bands als SOAD ontgroeid ben (en linkin park, en limp bizkit, en korn, en slipknot) :) |
ik vond ze een jaar geleden cool... nou boeien ze me niet meer.... kheb wel ooit 20 euro winst gemaakt op een soad-kaartje :)
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Altijd al kut gevonden. Dat Chop Suey liedje is wel geinig, maar voor de rest zuigen ze, met die "Armenian connection", "MTV get off the air" en de "I love Weed Song". Zonder MTV hadden ze geen plaat verkocht....
En wat voor muziek is het als het geen nu-metal is? Alt-rock ofzo? |
Citaat:
|
Ik vind ze erg goed. Fantastisch hoe die gastig van heel rustig, naar hard gaan...
En ach naar die teksten luister ik niet zo, het gaat mij meer om de muziek |
ik vind ze goed , eerste album is wel beter maar toxicity vind ik nog steeds heel goed
|
Citaat:
en over een twintig jaar is het cult..... net als al die nummers uit de jaren 80 :D |
Citaat:
survival of the fittest :confused: |
Citaat:
als je toch van rustig naar hard toe houdt:D |
Citaat:
|
Ik vind SOAD K*T. Waarom? Omdat ze liedjes hebben die mooi klinken en dan opeens gaan ze dat dan verkloten met harde gitaren en gekrijs.
Kijk, ze kunnen mooie muziek maken. DOE DAT DAN OOK! En dat doen ze dus niet, en dat is K*T. |
Citaat:
|
Citaat:
*toxicity-luister* |
Otep (y)
|
ook al zo'n geweldig tactische uitspraak van SOAD: "MTV get off the air!" als Varg Vikernes dat zegt, kan ik dat nog wel begrijpen, maar Soad....
|
Citaat:
waar maken ze anders die dure clips voor:D |
tis gewoon een IRRITANTE band
|
Citaat:
|
ach...jah...och...wel goe ;)
|
Citaat:
|
Citaat: