Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Kvind het een geweldige band, zowel die eerste als Toxicity zijn puike platen.
|
hmmmmfff.... ooohww... *hou je in* *hou je in*.....
soad is niet voor metalheads... soad is voor nu-metal"heads"... persoonlijk vind ik SoaD erg goed, maar zoals veel mensen al gezegd hebben, vooral de eerste cd schopt zwaar kont... de 2e is meteen al een stuk minder, maar aan de andere kant... zonder de 2e cd had ik ze waarschijnlijk nooit leren kennen... ik vind de teksten wat minder, omdat ze op mij iets TE overdreven over komen, het zijn net jehova's die even hun mening door je strot heen duwen... maar de muziek vind ik wel tov ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
die 2e plaat heeft lekkere nummers, de 1e plaat is geweldig..
is geen nu-metal... is gewoon metal - maar wordt meer door numetalheads beluisterd dan metalheads... maar is geen ragmuziek ![]() en tegenwoordig ben ik dus 18 ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Altijd al kut gevonden. Dat Chop Suey liedje is wel geinig, maar voor de rest zuigen ze, met die "Armenian connection", "MTV get off the air" en de "I love Weed Song". Zonder MTV hadden ze geen plaat verkocht....
En wat voor muziek is het als het geen nu-metal is? Alt-rock ofzo? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |