![]() |
Heb je een vraag waar geen antwoord op is?(nog geen antwoord mischien)
Bijvoorbeeld zo'n vraag als hoe groot is het heelal en waar houdt het heelal op??? :confused:
|
het heelal is oneindig en houdt niet op.
|
Citaat:
gegroet, Johan |
Citaat:
|
:confused:
waarom is het 0 pinda's en 1 pinda waarom is het 0 bomen en 1 boom waarom is het 0 mogelijkheden en 1 mogelijkheid waarom is het 0 geluiden en 1 geluid waarom is het 0 etc. en 1 etc. waarom is het 0 etc. en 1 etc. waarom is het 0 etc. en 1 etc. waarom is het 0 etc. en 1 etc. waarom is het 0 etc. en 1 etc. waarom is het 0 etc. en 1 etc. waarom is het 0 etc. en 1 etc. waarom is het 0 etc. en 1 etc. waarom is het 0 etc. en 1 etc. waarom is het 0 etc. en 1 etc. waarom is het 0 etc. en 1 etc. waarom is het 0 etc. en 1 etc. waarom is het 0 etc. en 1 etc. waarom is het 0 etc. en 1 etc. waarom is het 0 etc. en 1 etc. waarom is het 0 etc. en 1 etc. :confused: |
Wat rijmt er op 12 ?
|
Waarom downloadt die k*tcomputer zo sloooooooooooooom
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom hebben mannen tepels
ze hoeven toch geen baby'tjes te voeden :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
alleen als het een meisje wordt hefet het een functie |
Citaat:
|
Citaat:
op oto rijmt heel veel, op auwto niet |
Bewijs dat 1 + 1 --> 2 is.
Simpel, maar wel leuk. Ik geloof dat ze dat wel eens geprobeerd hebben en op zo'n 1000 kantjes terecht kwamen! :D Groetjes Ben(die eindeloos veel vragen zou kunnen bedenken :) |
Wat er eerst was, de kip of het ei...
|
Citaat:
REIE |
Waarom zijn er zoveel onbeantwoorde vragen?
|
Hoe ziet mijn achterhoofd eruit gezien door mijn eigen ogen en zonder behulp van spiegel oid?
|
Wat was er eerder het kip of het ei?
Als er geen spiegels waren, lachten we dan met zn allen NOG meer? Waarom een konijn? Waarom oorlog |
Waarom zijn er mensen die vragen verzinnen waarop nog geen antwoord is?
|
Waarom er in de bijbel niks staat over buitenaardse beschavingen :confused: die hebben dan toch ook een hemel nodig....
Wat er gebeurt als je terug in de tijd kan gaan en iets verandert... |
Citaat:
|
Citaat:
oto is niet eens wat. |
waarom kan ik geen intelligente vragen verzinnen?
|
Citaat:
|
Waarom opent iemand zo'n verschrikkelijk ingewikkeld forum... Ik kan dus vanavond echt niet meer slapen... "...K*t wat rijmt er nou op auto..." Dank U...
|
Citaat:
en je Ben(blabla:) zooi suckt, aars!!!!! bla. |
Citaat:
vraag is: Bewijs dat 1 + 1 = 2 ....zo moeilijk is het toch niet? :) Groetjes Ben(die dat wel vaker gehoord heeft, maar er zich weinig van aantrekt ;) |
Citaat:
:D :D :D , enne, weltrusten he voor vanaaf |
Citaat:
|
Citaat:
En wat rijmt er op auto... Na die vraag is... fouto? Ik kan niks verzinnen, mijn kop lijkt wel van houto! Het stinkt hier. Ja, ik liet net een bouto :) BrEeZaH-taal: Maar ik ben ook nog niet zo oud, yo. Een pot waar je op schijt is een bout-po :D (of een ongelukkige lesbienne.) ...Argh! Nog eentje... *denkt diep na* ... ik kom hier nog op terug. |
Citaat:
|
Citaat:
DAT is een (retorische) vraag, debiel met je blije nickname! CHECK HET F*CKING VRAAGTEKEN. @!#$ die plz. k thx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Groetjes Ben(die zich niet druk maakt of het retorisch is of niet, maar er een antwoord/bewijs op/voor wil hebben en waar het om gaat in deze topic :) |
Citaat:
Probeer dat nog eens maar nou sociaal wenselijk? :rolleyes: En bedenk alstublieft: we kunnen niet allemaal zo goed zijn als jij. :mad: :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt het ook gewoon vriendelijk duidelijk maken hoor... |
Citaat:
|
Er zijn heel veel vragen onbeslisbaar. Meer dan je denkt.
Epimenides was hier heel sterk in, met zijn Merkwaardige Lussen. Ik zal het illustreren met een voorbeeld: De volgende zin is onwaar. De vorige zin is waar. Welke van beide zinnen is juist? (aangezien ze niet beide juist kunnen zijn) Dit wordt zo opgelost: ze zijn individueel bekeken beide waar, maar als systeem is het onbeslisbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom zit er een groen lichtje onder de treden van de roltrap?
|
Citaat:
|
wat gebeurt er als je precies met het snelheid van licht gaat??
de tijd staat dan tog niet stil zoals sommige beweren :confused: :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20. |