| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
gegroet, Johan |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
alleen als het een meisje wordt hefet het een functie |
||
|
|
|
|
Bewijs dat 1 + 1 --> 2 is.
Simpel, maar wel leuk. Ik geloof dat ze dat wel eens geprobeerd hebben en op zo'n 1000 kantjes terecht kwamen! ![]() Groetjes Ben(die eindeloos veel vragen zou kunnen bedenken
|
|
||
|
Citaat:
REIE
|
|
|
|
Waarom er in de bijbel niks staat over buitenaardse beschavingen
die hebben dan toch ook een hemel nodig....Wat er gebeurt als je terug in de tijd kan gaan en iets verandert...
|
|
||
|
Citaat:
vraag is: Bewijs dat 1 + 1 = 2 ....zo moeilijk is het toch niet? ![]() Groetjes Ben(die dat wel vaker gehoord heeft, maar er zich weinig van aantrekt
|
|
||
|
Citaat:
Maar dan zie je het van binnen.En wat rijmt er op auto... Na die vraag is... fouto? Ik kan niks verzinnen, mijn kop lijkt wel van houto! Het stinkt hier. Ja, ik liet net een bouto ![]() BrEeZaH-taal: Maar ik ben ook nog niet zo oud, yo. Een pot waar je op schijt is een bout-po ![]() (of een ongelukkige lesbienne.) ...Argh! Nog eentje... *denkt diep na* ... ik kom hier nog op terug.
|
|
||
|
Citaat:
DAT is een (retorische) vraag, debiel met je blije nickname! CHECK HET F*CKING VRAAGTEKEN. @!#$ die plz. k thx
Laatst gewijzigd op 26-10-2002 om 03:08. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Groetjes Ben(die zich niet druk maakt of het retorisch is of niet, maar er een antwoord/bewijs op/voor wil hebben en waar het om gaat in deze topic
Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 05:31. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Probeer dat nog eens maar nou sociaal wenselijk? ![]() En bedenk alstublieft: we kunnen niet allemaal zo goed zijn als jij.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Je kunt het ook gewoon vriendelijk duidelijk maken hoor...
|
|
|
|
Er zijn heel veel vragen onbeslisbaar. Meer dan je denkt.
Epimenides was hier heel sterk in, met zijn Merkwaardige Lussen. Ik zal het illustreren met een voorbeeld: De volgende zin is onwaar. De vorige zin is waar. Welke van beide zinnen is juist? (aangezien ze niet beide juist kunnen zijn) Dit wordt zo opgelost: ze zijn individueel bekeken beide waar, maar als systeem is het onbeslisbaar.
|
|
||
|
Citaat:
ze zien dat sterren uit elkaar gaan, maar dat licht van de sterren die uit elkaar gaan is van 9999999miljoen jaar geleden. mischien komt nu alles weer naar elkaar toe
|
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Vind ze me leuk heeft ze interesse? pimeeftink | 61 | 09-07-2012 03:47 | |
| De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 10-07-2009 00:03 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 22:52 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: 2x een polly Ieke | 0 | 07-12-2003 19:38 | |
| Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 18:34 | |
| ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 09:05 | |