![]() |
klaarkomen door suggestie?
Is er hier iemand ooit klaargekomen van gedachten/plaatjes/wat dan ook, maar waarbij geen enkel fysiek contact was?
Zo ja, hoe doet men dat echt? ;) Is dit dan ook als storend ervaren (alsin: terwijl je vriend(in) zijn/haar kleren uittrok kwam je en ging t hele feest dus niet door)? |
niet gehad, lijkt me ook sterk dat ik dat ooit ga krijgen, ik bedoel, je kan wel een stijve krijgen van je vriendin die zich naakt staat op te geilen voor je neus, maar een orgasme......, nee, denk ik niet eh
|
Pfff, nee, en dat gaat bij mij ook nooit lukken! :p
|
had t ook maar gehoord via via via via.
het hoort opzich wel te lukken/kunnen maar khoor t in ieder geval graag. |
tsja... je hoort ook wel 's van die verhalen van mensen die klaarkomen omdat er iemand aan hun oor knabbelt... :confused: nou, sorry hoor, maar mij lukt dat niet!
|
In dromen, telt dat mee?
*vraagt zich af of dat ook lichamelijk is of dat ze alleen maar droomt dat ze klaarkomt* |
dat is idd een goed voorbeeld (why didn't I think of that)
maar het kan dus wel. zou t dan ook als je wakker en volledig bij bewustzijn bent ook kunnen? |
Citaat:
|
Citaat:
*neemt zich voor ooit eens mantra te bestuderen* |
Natte droom :o :D
Citaat:
|
Ik éénmaal toen ik wakker werd uit een natte droom die ik mij niet kon herinneren.
Het drong niet bepaald tot me door op mijn twaalfjarige leeftijd. |
Citaat:
dan hoef je nooit meer een orgasme te faken niet dat ik die ooit fake... als man zijnde... maar toch ik ben fan van spiritueel klaarkomen yeah |
Citaat:
Sorry, kon het niet laten... |
:D ik vroeg derom
|
Naar 't schijnt kan het, met meditatie en die toestanden, maar 'zomaar' door me er op te concentreren: no way!
|
uhhh neej eigenlijk niet, ik snap ook niet wat opwindend is aan een plaatje
|
Citaat:
|
lol, het kan inderdaad, sommige mensen zijn gewoon uiterst gevoelig
zelf nog nooit meegemaakt of van gehoord, wel ken ik een meisje dat klaarkomt zodra je maar een beetje aan haar tepes zit/zuigt en dat is voor een meisje al helemaal super :) |
als ik met misty chat krijg ik dat ook altijd maakt niet uit waar we het over hebben over school jongens meiden ik krijg altijd een spontane orgasme als ik met haar chat niet normaal gewoon
|
dat krijg ik altijd met Flem :>
|
neuh, ook nooit een natte droom gehad ofzo :]
|
Nee, dat lukt me niet hoor!! Ik heb wel fantasietjes nodig om te kunnen komen terwijl mijn vriend met me bezig is, maar zonder dat lichamelijke... :confused:
|
het schijnt te kunnen via medetatie :o maar ik denk dat t bij mij niet zal lukken :p :o :D
|
Nou ik heb dat wel eens gehad, meerdere keren.. Soms als ik 's ochtends wakker wordt komt er heel onbewust een gedachte aan seks in m'n hoofd, en pas op het moment dat ik klaarkom word ik me er bewust van. Dit is dus wel degelijk een echt orgasme, zonder dat ik met mezelf bezig ben geweest..
het is puur de gedachte aan seks... Ik kan het niet goed uitleggen, het klinkt heel ongeloofwaardig, maar het gebeurt zegmaar als je sluimert (tussen slapen en wakker in). Op één of andere manier sluipt stiekem de gedachte aan seks je hoofd in (dit gebeurt heel zelden). En waarschijnlijk gebeurt er in mijn 'droom' dan iets wat gigantisch realistisch is, waar ik misschien zelf aan meedoe in m'n 'droom'.. Hmmz mjah, ik heb het al een tijdje niet meer gehad, maar ik wil het wel weer een keer.. Als het weer gebeurt zal ik het meteen opschrijven (uittypen) zodat het misschien iets duidelijker is.. |
Bij nader inzien heb ik misschien een verklaring.
Hebben jullie het wel eens gehad dat je ZO GIGANTISCH geil was dat je zo'n beetje bij de eerste aanraking (van je partner) klaarkwam? Dit heb ik ook al een keer gehad met mijn vriend. Ik kwam echt binnen no-time. Maargoed, misschien was ik onbewust zo geil dat ik klaarkwam op het moment dat ik een beweging maakte ofzow.. Ik weet het niet, ik zeg ook maar wat.. Dat ik bijvoorbeeld gigantisch geil was door gedachten en dat ik de drempel over werd geduwd door wrijving ofzow.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij hadden op vakantie met een groep vrienden een stripper bij ons in de tent gehuurd. toen die haar act deed kreeg ik wel een stijve en toen ze met haar kont er ook nog over heen ging wrijven kwam ik echt bijna maar gewoon zonder fysiek iets kom ik denk ik niet klaar. Het is iig nooit gebeurd
|
't schijnt dat meiden ook van het eten van chocola klaar kunnen komen
*ongelovig* |
Citaat:
kom op dames ETEN ETEN :P |
het is trouwens wel zo dat ik een uur ofzo na het eten van wat chocola, best wel zin heb in me vriend, heb ik wel ns bijgehouden. Maar ja, ik heb wel vaker zin in me vriend, dus ja, of dat nou zo betrouwbaar is???? :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27. |