![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ik heb dat wel eens gehad, meerdere keren.. Soms als ik 's ochtends wakker wordt komt er heel onbewust een gedachte aan seks in m'n hoofd, en pas op het moment dat ik klaarkom word ik me er bewust van. Dit is dus wel degelijk een echt orgasme, zonder dat ik met mezelf bezig ben geweest..
het is puur de gedachte aan seks... Ik kan het niet goed uitleggen, het klinkt heel ongeloofwaardig, maar het gebeurt zegmaar als je sluimert (tussen slapen en wakker in). Op één of andere manier sluipt stiekem de gedachte aan seks je hoofd in (dit gebeurt heel zelden). En waarschijnlijk gebeurt er in mijn 'droom' dan iets wat gigantisch realistisch is, waar ik misschien zelf aan meedoe in m'n 'droom'.. Hmmz mjah, ik heb het al een tijdje niet meer gehad, maar ik wil het wel weer een keer.. Als het weer gebeurt zal ik het meteen opschrijven (uittypen) zodat het misschien iets duidelijker is.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij nader inzien heb ik misschien een verklaring.
Hebben jullie het wel eens gehad dat je ZO GIGANTISCH geil was dat je zo'n beetje bij de eerste aanraking (van je partner) klaarkwam? Dit heb ik ook al een keer gehad met mijn vriend. Ik kwam echt binnen no-time. Maargoed, misschien was ik onbewust zo geil dat ik klaarkwam op het moment dat ik een beweging maakte ofzow.. Ik weet het niet, ik zeg ook maar wat.. Dat ik bijvoorbeeld gigantisch geil was door gedachten en dat ik de drempel over werd geduwd door wrijving ofzow.. |
![]() |
|
![]() |
Wij hadden op vakantie met een groep vrienden een stripper bij ons in de tent gehuurd. toen die haar act deed kreeg ik wel een stijve en toen ze met haar kont er ook nog over heen ging wrijven kwam ik echt bijna maar gewoon zonder fysiek iets kom ik denk ik niet klaar. Het is iig nooit gebeurd
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Een vraag over seks johnnyruk | 72 | 09-03-2010 07:17 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen vrouw in relatie Firenze | 4 | 18-08-2005 16:27 | |
Seksualiteit |