![]() |
trance...uhm mensen laat maar zeggen
ik d8 laten we ut us in plaats van steeds door te zeiken hoe stom die alto's wel niet zijn ( :mad: ) es hebben over die vage mensen die houden van muziek als: bonk bonk bonk bonk bonk ik zeg: kots. en dan met van die vage keycords....okej ik draaf door: zeg praat en uhm nou ja geef je mening lama zeggen... :rolleyes:
|
trancemensen ruiken lekker.
|
Jah bah vieze flikkers met hun nichterige homoshirts zijn ze flikker ofzo bah smeriggggggg :eek: :eek: :eek: (n) (n)
|
Is Da Boy Tommy trance? Want die vind ik koel :)
|
Vooral is flink generaliseren.....
Nou wat ik van trance mensen vind. Het kan me niet schelen dat ze trance luisteren. Ik kan met ze opschieten of niet. Net zoals met mensen die rock, metal, goa, pop of wat dan ook luisteren. Of wou jij zeggen dat als je trance luistert meteen iemand bent die geen muzieksmaak heeft? Ik ken genoeg goeie trance ( nee geen jan wayne o.i.d) en zo ken ik ook genoeg goede muziek uit andere stijlen. Dus ik vind het echt onzin om te zeggen "trance mensen die bonk bonk bonk bonk bonk "goed vinden |
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry, was niej zo agressief bedoeld :D maar dr wordt hier ook genoeg gezeikt over trance en dat ken ik weer niet hebben... Ook niet als ze rock of iets af lopen te zeiken mja.. Ik dacht dat jij bedoelde dat alles trance luisterende mense lomp ware ofzo :p
|
Citaat:
|
Ik draag normale herenkleding maar ben al naar minstens vijftien grotere houseparties geweest en een evenzo groot aantal kleinere. Gewoon op m'n bootschoenen daarheen, polo'tje aan, no problem. Muziek hoeft niet gebonden te zijn aan kleding.
Alsof je de boodschap van 'alternatieve' muziek pas goed kunt begrijpen wanneer je het luistert met een wijde ribbroek, groen haar en twintig piercings. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar kan dan wel iedereen bezwaar tegen hebben ?? (moeten we wel tegen niemand zeggen...want wij moeten de eerste zijn die zo'n topic beginnen krijgen we veel replies gek:D) Greetz |
Citaat:
|
Citaat:
Greetz\ |
Citaat:
Maar ff on-topic. Dus als jij naar een concert gaat kijken ze naar je kleding en is het niet alternatief dan kijken ze doM naar je....altijd open-minded...Maar dit heeft weinig meer te maken met die'trance mensen' |
*ziet volkswagen auto met ehm.. 100 kraagjes erop voor zich* :p
|
Trance mja is wel lache muziek
maar hardcore blijft het mensen .... |
maarmaarmaar
bonk bonk bonk is leuk! andere dan |
Citaat:
Grreetz |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo? :p |
MiRl daH TrAn©eZtUuUuUhHhHhHhH
|
Citaat:
|
Ach gut arme meid toch.. stoelgang komt vandaag beetje slecht op gang ofzo? GTST slecht afgelopen? Weer geen zakgeldverhoging gekregen? ..ach..Rustig maar, komt allemaal goed (y)
|
alleen techno mensen zijn tof.
|
Ik vraag een slot aan.
'k wil nog wel even kwijt dat er een specifieke groep mensen is dat zich aan een bepaalde omschrijving voldoet, waar ik een groot vooroordeel tegen koester, en helaasch luisteren zij Trance. Verder vind ik dat er best een paar geinige trance nummers zijn. Techno is ook tof, maar ik ken niet veel techno mensen. |
Citaat:
Techno mensen zijn de bom! Sven Vath is keizer van ons allemaal! |
|
Hail to the king baby.....oh nee Heil to the kaiser mein kind
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is Sven Väth Nare Man had eerst zijn hoofd als usericon! |
Citaat:
|
Citaat:
nare man is dus :cool: maar goed, even ontopic.. ik heb geen problemen met trance mensen, iedereen in zn waarde houden.. je kent het wel.. |
Citaat:
|
goh, dus omdat ze van trance houden zijn ze gelijk dom en onaardig...
k trek toch echt liever met een openminded trance-figuur op dan met zo'n narrowminded, hypocriete, infantiele alto... :rolleyes: :kots: |
precies, ik hou van trance, ook hardstyle, als je het bekijkt is het allemaal gewoon ritme.
De gitaren 'herrie' van jullie klinkt even erg voor ons als onze 'eentonige computergemaakte kutmuziek' Hoewel ik nu absoluut niet meer van rock/metal/punk/grunge hou was het vroeger wel anders, vroeger luisterde ik nirvana enzo , vind het nogsteeds echt chille muziek. Sorry ben shroomed zit teveel hum lama :P maarja, ik bnen hjet wel eens dat met paar ander ehier die sommige trancefiguurtjes echt gay en verwijfd vind met strakke roze tshirts enzo , kijk ze moeten het zelf weten maar ik zou dat nooit dragen :o maarja elke 'trance figuur' is weer anders. geen vooroordelen hebben he ;D en ik denk dat veel ook een andere mening hebben over wat een 'trance typje' omschrijft |
ten eerste, ik ga veel om met mensen die naar Trance muziek luisteren. ten 2e, ik ga geen mensen discrimineren vanwege hun muzieksmaak.....ten 3e, je moet toch gewoon zelf weten waar je naar luister?
|
Goa-trance
Geweldig |
Citaat:
en lekker boeiend als mensen naar trance willen luisteren...tis ookn iet helemaal mijn smaak...maar af en toe hoor ik wel 's wat waarvan ik denk dat is wel owkeeeej...en zelfs al vind ik er totaal nix aan...lekker boeiend....iedreeen zn eigen smaak toch??? |
Citaat:
( ik vind gewoon te veel leuk ;) ) |
Ach, ik vind sommige trancenummers eigenlijk best wel leuk.
"Jan Wayne's gonna move yaaaaaaaa!!" :D |
Citaat:
|
Ik snap niet waarom al deze topic open blijven.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47. |