Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik draag normale herenkleding maar ben al naar minstens vijftien grotere houseparties geweest en een evenzo groot aantal kleinere. Gewoon op m'n bootschoenen daarheen, polo'tje aan, no problem. Muziek hoeft niet gebonden te zijn aan kleding.
Alsof je de boodschap van 'alternatieve' muziek pas goed kunt begrijpen wanneer je het luistert met een wijde ribbroek, groen haar en twintig piercings. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ff on-topic. Dus als jij naar een concert gaat kijken ze naar je kleding en is het niet alternatief dan kijken ze doM naar je....altijd open-minded...Maar dit heeft weinig meer te maken met die'trance mensen' |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vraag een slot aan.
'k wil nog wel even kwijt dat er een specifieke groep mensen is dat zich aan een bepaalde omschrijving voldoet, waar ik een groot vooroordeel tegen koester, en helaasch luisteren zij Trance. Verder vind ik dat er best een paar geinige trance nummers zijn. Techno is ook tof, maar ik ken niet veel techno mensen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
precies, ik hou van trance, ook hardstyle, als je het bekijkt is het allemaal gewoon ritme.
De gitaren 'herrie' van jullie klinkt even erg voor ons als onze 'eentonige computergemaakte kutmuziek' Hoewel ik nu absoluut niet meer van rock/metal/punk/grunge hou was het vroeger wel anders, vroeger luisterde ik nirvana enzo , vind het nogsteeds echt chille muziek. Sorry ben shroomed zit teveel hum lama ![]() maarja, ik bnen hjet wel eens dat met paar ander ehier die sommige trancefiguurtjes echt gay en verwijfd vind met strakke roze tshirts enzo , kijk ze moeten het zelf weten maar ik zou dat nooit dragen ![]() maarja elke 'trance figuur' is weer anders. geen vooroordelen hebben he ;D en ik denk dat veel ook een andere mening hebben over wat een 'trance typje' omschrijft |
![]() |
||
Citaat:
en lekker boeiend als mensen naar trance willen luisteren...tis ookn iet helemaal mijn smaak...maar af en toe hoor ik wel 's wat waarvan ik denk dat is wel owkeeeej...en zelfs al vind ik er totaal nix aan...lekker boeiend....iedreeen zn eigen smaak toch???
||
Citaat:
![]()
|
|