![]() |
ALTAR is terug
voor de mensen die geïnteresserd zijn ;)
www.altar.nu http://www.metalfan.nl/article.php?s...thread&order=0 De nieuwe aanwinsten zijn Zanger: Arnold Oude Luttikhuis Bassist: Reinier de Vries Drummer : Marco de Groot oude leden: Marcel Verdumen: Gitaar Richard Ludwig: Gitaar weet nog niet wat ik er van moet denken.... hopen dat ze net zo worden als vroeger, wat ik nooit geloof.... maar ik oordeel nog maar niet, totdat ik het gehoord heb :) en kom nu maar met de reacties: ze hadden beter weg kunnen blijven of het kan alleen maar beter als eerst of ander ALTAR-afzeik gedoe ;) ik vind het zelf wel heel gaaf dat Marcel doorgezet heeft! (y) ALTAR GODVERDOMME!!!!! |
ja altar:D
(y) is wel gaaf, mara is weinig meer van wat et was:D |
boeremetal de gexte ;)
niet echt mijn cup of thee |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben erg benieuwd:) eerste optreden zal wel niet lang op zich laten wachten:) |
kzat net trouwens te kijken op oude foto's
Edwin Kelder heeft dus nog een tattoo van het ALTAR logo op ze arm :D er stond dat ze snel weer zouden optreden, dus dat is niet ver, en ik denk dat ik de gok waag om te gaan kijken als het niet te ver is :D:D |
dom weetje...
de broer van edwin kelder woont naast mijn vriendin in het pittoreske dorpje Gees (braaaak) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is zoveel vervangen dat ik me afvraag of je het nog wel Altar mag noemen..
|
die Arnold zit ook in Devious
rare gast, ik ken hem quasi-persoonlijk. De gitarist van Devious zit namelijk ook bij mij in de band. Hij heeft wel een goede strot |
Citaat:
|
vet, hoewel ik maar een paar nummers ken
|
kheb laatst Red Harvest voor 7 euro gekocht :p
lekkere beukmuziek ter afwisseling |
Citaat:
|
altar sucks, maar er zit iig een nieuwe zanger bij, dat scheelt....
|
ben niet zo'n fan van altar, maarre (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
hehe, op deze reactie zat ik te wachten.... en ook nog van jou... volgens mij ben ik helderziend ;) |
Citaat:
ach, ik vind altar sowieso niet echt cool, maar ik vond die zanger echt bagger..... |
Citaat:
ik vond het wel gaaf :) ben nog steeds benieuwd naar de nieuwe zanger.. ze gingen zo snel mogelijk weer optreden ofzo... als het niet te ver is ga ik wel een gokje wagen om te gaan kijken.... |
Citaat:
en voor een voorproefje van de zang kun je even de mp3 section checken bij http://www.devious.nl/Devious.htm |
ik las het vandaag in de aardschok ja, ben benieuwd. Weer een deathmetal band erbij in nederland. Nou ja ze zijn er een jaartje tussenuit geweest vooruit dan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |