![]() |
|
voor de mensen die geďnteresserd zijn
![]() www.altar.nu http://www.metalfan.nl/article.php?s...thread&order=0 De nieuwe aanwinsten zijn Zanger: Arnold Oude Luttikhuis Bassist: Reinier de Vries Drummer : Marco de Groot oude leden: Marcel Verdumen: Gitaar Richard Ludwig: Gitaar weet nog niet wat ik er van moet denken.... hopen dat ze net zo worden als vroeger, wat ik nooit geloof.... maar ik oordeel nog maar niet, totdat ik het gehoord heb ![]() en kom nu maar met de reacties: ze hadden beter weg kunnen blijven of het kan alleen maar beter als eerst of ander ALTAR-afzeik gedoe ![]() ik vind het zelf wel heel gaaf dat Marcel doorgezet heeft! ![]() ALTAR GODVERDOMME!!!!!
Laatst gewijzigd op 14-10-2002 om 21:50. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
kzat net trouwens te kijken op oude foto's
Edwin Kelder heeft dus nog een tattoo van het ALTAR logo op ze arm ![]() er stond dat ze snel weer zouden optreden, dus dat is niet ver, en ik denk dat ik de gok waag om te gaan kijken als het niet te ver is ![]() ![]()
||
Citaat:
ik vond het wel gaaf ![]() ben nog steeds benieuwd naar de nieuwe zanger.. ze gingen zo snel mogelijk weer optreden ofzo... als het niet te ver is ga ik wel een gokje wagen om te gaan kijken....
||
Verwijderd
|
Citaat:
en voor een voorproefje van de zang kun je even de mp3 section checken bij http://www.devious.nl/Devious.htm |
![]() |
|
![]() |
ik las het vandaag in de aardschok ja, ben benieuwd. Weer een deathmetal band erbij in nederland. Nou ja ze zijn er een jaartje tussenuit geweest vooruit dan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Magic the Gathering MysteriousElf | 421 | 29-06-2004 18:10 | |
Games |
Warcraft III prox- | 87 | 27-06-2004 13:51 | |
Muziek |