![]() |
ALs jij nou..
Van het andere geslacht geweest zou zijn.
Zou je dan dezelfde intresses, kleding/levens style hebben als nu ? Ik niet, denk ik. Want ik zou ander soort vrienden hebben. |
denk het wel.
|
ik denk wel dat ik dezelfde kledingstijl zou hebben.. maarjaw je weet het noooit zeker he :o :p
|
Nee lijkt me niet...
|
ja pff weet ik het.. misschien wel misschien niet wie zal het zeggen..
|
Denk het wel.. Maja, zeker weten doe je het nooit..
|
Denk het wel.
Ik zou het dan ook makkelijker hebben, meisjes worden nooit geslagen etc. bij concerten. En jongetjes gaan opzij voor skankende dames :p |
Citaat:
|
Ja soms was ik liever een jongen geweest, lijkt me allemaal makkelijker als je 'n jongen bent :)
Ik zou niet veel veranderen aan mijn stijl en interesses.. |
Hm...
ik denk dat mn kledingstijl totaaaal anders was :D *dat hoop ik iig ;)* Qua leven, neuh, zou hetzelfde zijn.. Kweenie of ik dan ook zou dwarsfluiten.. |
'k zou het iig niet erg vinden als we tenminste met 1 interesse overéén komen. :o :D ;)
|
Rare vraag.
Ik weet het niet, en ik wil het ook niet weten. |
eehmzz... ja denk het wel... zeker ook wel dezelfde vrienden.. alhoewel..hihi maybe wat minder vriendinnen..hehe :D
|
Hmmm, weet ik et :confused: Misschien was ik wel een totaal ander mens geweest als ik een maand later geboren was (tenminste volgens de sterrenbeelden dan).
Maar wat ik wel weet is dat mijn interesse voor plassen dan toe zou nemen :) Lijkt me echt cool :cool: |
interesse voor plassen?
zo interessant is dat toch ook weer niet? en waarom is het nu dan minder leuk? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ga je naar de wc en dan ben je gewoon helemaal vrolijk als je terug komt? haha :) lijkt me trouwens omgedraaid ook vreemd zeg.. geen idee hoe ik me dat voor moet stellen.. |
Volgens mij niet. Misschien zou ik minder verlegen zijn en denk wel zeker een andere vriendengroep. Maar die zouden qua karakter denk ik ook niet veel verschillen van mijn vriendinnen..
Vreemde vraag eigenlijk :/ Muzieksmaak zou heel goed hetzelfde kunnen zijn. |
ja, ik denk het wel
|
Denk het niet helemaal. Ik zou als jongen niet precies (duh) dezelfde kleren aan hebben. Maar misschien zou ik wel van de zelfde soort muziek houden, maar misschien ook niet :)
Jammer genoeg kom je er nooit achter :( (zou het wel willen weten namelijk) |
---> Lifestyle
|
Citaat:
ha ha ha DUS NIET :mad: ik had zowat ingeklapte long hoor maandag, die eikel zat gewoon te moshen in een ska pit... :/ |
Citaat:
|
denk qua kledingstijl enz. wel
denk dat ik me dan toch wat minder voor meisjes zou interesseren :D :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou niet echt veel anders zijn.. alleen zou ik mn make-up iets anders dragen.. :p
Ow, en ik zou geen mini-rokjes en plateau-laarzen dragen.. :D |
Ik weet het niet,denk het niet :o
|
als ik van het andere geslacht was geweest dan zou ik een slet zijn :]
|
Ja ik zou wel dezelfde interesses hebben en dezelfde (soort) kleding dragen.
Ik zou alleen niet op ballet gaan ;) |
mja denk het wel.. alleen nu neig ik een beetje naar kinderachtige gekleurde dingen toe. ik denk dat ik dan wat "slomer" zou zijn, beetje lang haar, losse wijde kleren. maar misschien ook niet :)
|
hmm is wel een moeilijke.. opzich denk ik dat ik net zo goed een jongen zou kunnen zijn met mijn gedachten ed.. ik ben niet mega meisjes achtig.. en dan zou het qua kleding ook zown beetje dezelfde stijl zijn maar dan net iets anders...
maar goed als ik echt een jongen zou zijn dan zouk andere vrienden hebben gehad vroeger enzow dus dan zouk misschien wel een totaal ander persoon zijn geworden... hmmm so i dunno.. |
nou als ik een jongen was zou ik niet in rokken jurken en corsetten rondlopen denk ik, dan zou ik eerder een skatertje zijn ofzoiets
|
Ik zou dan lesbienne zijn.
|
Ik zou waarschijnlijk wel dezelfde smaak hebben in muziek en uiterlijk. Wel zou ik andere vrienden hebben en misschien andere hobby's.
|
Ik denk da'k wel een beetje hetzelfde was geweest ja :)
|
Pff geen idee eigenlijk....
|
Denk dat m'n kledingstijl wel ongeveer hetzelfde zou zijn (hockey/kakker), denk alleen dat m'n interesse voor computers wat minder zou zijn, hoewel dat de laatste tijd toch al behoorlijk is afgezwakt.
|
Ja weet ik wel zeker.
|
Citaat:
dat krijg je he met een naam als floris-jan. :D |
Citaat:
|
oow ik zou denk ik wel dezelfde stijl hebben.....zelfde muziek luisteren.....jah denk het wel :)
|
Poepie; misschien wat ruiger, haha. Ik zou t niet weten eigenlijk. Ik zou wel in het alto-groepje zitten.
|
Ik denk zo ongeveer wel. Qua kleding.. nouja, minder roze, waarschijnlijk. ;) Ik denk dat ik best wel een jongen-jongetje zou zijn; ga nu al veel meer om met jongens dan meisjes, voel me daar lekkerder bij.. Zou gewoon stoer jongetje zijn, waarschijnlijk wel sportief, maar dan niet zoveel bezig met dansen. :| Aargh, ik ga even nadenken of ik m'n naam nog weet.. :D
|
Ik zou het echt niet weten, eigenlijk...
|
Ik zou zeker dezelfde intresse's hebben, dezelfde dingen doen waar ik nu mee bezig ben.
|
Citaat:
als jij een jongen was, was jij hylke :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51. |