Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ga je naar de wc en dan ben je gewoon helemaal vrolijk als je terug komt? haha ![]() lijkt me trouwens omgedraaid ook vreemd zeg.. geen idee hoe ik me dat voor moet stellen..
|
Volgens mij niet. Misschien zou ik minder verlegen zijn en denk wel zeker een andere vriendengroep. Maar die zouden qua karakter denk ik ook niet veel verschillen van mijn vriendinnen..
Vreemde vraag eigenlijk :/ Muzieksmaak zou heel goed hetzelfde kunnen zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ha ha ha DUS NIET ![]() ik had zowat ingeklapte long hoor maandag, die eikel zat gewoon te moshen in een ska pit... :/ |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hmm is wel een moeilijke.. opzich denk ik dat ik net zo goed een jongen zou kunnen zijn met mijn gedachten ed.. ik ben niet mega meisjes achtig.. en dan zou het qua kleding ook zown beetje dezelfde stijl zijn maar dan net iets anders...
maar goed als ik echt een jongen zou zijn dan zouk andere vrienden hebben gehad vroeger enzow dus dan zouk misschien wel een totaal ander persoon zijn geworden... hmmm so i dunno..
|
Verwijderd
|
Ik denk zo ongeveer wel. Qua kleding.. nouja, minder roze, waarschijnlijk.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe ben jij nou echt? [Reloaded] Verwijderd | 82 | 22-08-2009 20:38 | |
De Kantine |
Hoe ben jij nou het afgelopen jaar veranderd? Dark Phoenix | 55 | 19-08-2007 22:07 | |
De Kantine |
Hoe ben jij nou echt? Verwijderd | 330 | 02-04-2007 11:46 | |
Seksualiteit |
wat vind jij nou opwindend? saf-ir | 9 | 04-03-2004 12:51 | |
De Kantine |
En bij welk bedrijf zou je dan wat bestellen? Mara | 23 | 22-10-2002 15:45 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Wat JIJ nou MOET doen!!!!! | 3 | 03-04-2001 18:41 |