Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   [Film] Crossroads (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=252406)

eXo 18-10-2002 15:35

[Film] Crossroads

Ik weet dat topics over films op film en tv moeten maar ik denk dat ik 'm beter hier kan plaatsen omdat hier nogal wat muziekfreaks zitten en het een muziekfilm betreft.

Crossroads

Wie kent deze film uit 1986? IMDB
Steve Vai speelt de gitarist van de duivel die het opneemt tegen 'the Kid'. Hier kun je een stukje downloaden.

Als je 'm kent, weet iemand dan waar ik hem zou kunnen kopen? Het liefst DVD maar VHS is ook wel goed.

FB'ers als jullie het er nie mee eens zijn verplaats 'm dan bitte naar films maar sluit 'm nie anders moet ik alles weer overnieuw typen.

Please help me out, ik wil echt weten waar ik 'm kan kopen

IEMOW-KOR 18-10-2002 16:47

www.elcheapo.nl

a new noise 18-10-2002 16:55

britney :p *kwijl* ;)

vakje27 18-10-2002 16:56

Hmm, ik heb de cd hier liggen.
Volgens mij is ie ook wel gewoon verkrijgbaar, Zo ja, dan zeker bij popeye in Hengelo!
Ik kan wel eens voor je navragen daar :)
Ik neem btw aan dat je de cd Crossroads van de selftiteld film bedoeld, muziek by Ry Cooder?

eXo 18-10-2002 17:05

Uh nou, op elcheapo krijg ik alleen maar die film met britney en die zoek ik niet, oplettende lezers lazen dat de film uit '86 is en toen kon britney nog niet zingen. (of ze dat nu wel kan laat ik even in het midden)

Ik zoek dus de film crossroads. Uit 1986. Niet met britney dus he, d'uh.

eXo 18-10-2002 17:05

Die cd waar vakje het over heeft hebben ze bij FRS maar die zoek ik geloof ik niet.

vakje27 18-10-2002 17:49

Citaat:

eXo schreef:
Die cd waar vakje het over heeft hebben ze bij FRS maar die zoek ik geloof ik niet.
*kijkt in boekje* waarschijnlijk heb je gelijk :o Dr staat geen Steve Vai bij de muzikanten. Maar hebben we het wel over dezelfde film? Deze komt nml ook uit ´86

Passenger 18-10-2002 19:13

Die film ben ik ook al zoooooooo lang naar op zoek!! Hij is egt nergens te krijgen :( Heb je ook de mpgjes van het gitaar duel gezien? ZEEER relaxed :) Post t ff als je m gevonden hebt svp!

Silent Enigma 18-10-2002 19:51

ik moet zeggen trouwens, de Crossroads uit 2002 met Britney Spears is ook zeer goed te pruimen (y)

Kazanka 19-10-2002 23:21

Ik had een tijdje geleden zo'n mpeg filmpje van crossroads. Klonk bijna goddelijk die gitaren :p was filmpje van 5 minuten ofzow, aan 't einde verliest steve vai en gooit ze gitaar op de grond en loopt weg van podium :p Zit ook nog donkere oude man met baard heel verbaasd naar 'the Kid' te kijken als ie begint te spelen....alleen geen id waar je de gehele film kan kopen : \

Glass Ghost 20-10-2002 12:25

Klinkt wel interessant, ik zal ook es rondkijken, en als ik m ergens zie dan horen jullie t wel...

Roxy 20-10-2002 12:50

Citaat:

Silent Enigma schreef:
ik moet zeggen trouwens, de Crossroads uit 2002 met Britney Spears is ook zeer goed te pruimen (y)
:eek: *werkt in bios en heeft nog STEEDS nachtmerries*

Footprint 20-10-2002 16:57

op mirc was ie te d/l
tenimnste dacht dat ik em gezien had op
undernet en dan truemetalmp3 kanaal

eXo 20-10-2002 17:07

Citaat:

Kazanka schreef:
Ik had een tijdje geleden zo'n mpeg filmpje van crossroads. Klonk bijna goddelijk die gitaren :p was filmpje van 5 minuten ofzow, aan 't einde verliest steve vai en gooit ze gitaar op de grond en loopt weg van podium :p Zit ook nog donkere oude man met baard heel verbaasd naar 'the Kid' te kijken als ie begint te spelen....alleen geen id waar je de gehele film kan kopen : \
hint: klik eens op die link in m'n eerst post =)

Ik had het gister gevraagd aan iem. bij een feest en hij zei dat ie bij large te koop was maar op de 1of andere manier wil www.large.nl niet laden dus ik ga zo maar es ff een large onder het stof vandaan halen ...

(ubertrueheid, een bestofte large)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.