Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2002, 15:35
Verwijderd
Ik weet dat topics over films op film en tv moeten maar ik denk dat ik 'm beter hier kan plaatsen omdat hier nogal wat muziekfreaks zitten en het een muziekfilm betreft.

Crossroads

Wie kent deze film uit 1986? IMDB
Steve Vai speelt de gitarist van de duivel die het opneemt tegen 'the Kid'. Hier kun je een stukje downloaden.

Als je 'm kent, weet iemand dan waar ik hem zou kunnen kopen? Het liefst DVD maar VHS is ook wel goed.

FB'ers als jullie het er nie mee eens zijn verplaats 'm dan bitte naar films maar sluit 'm nie anders moet ik alles weer overnieuw typen.

Please help me out, ik wil echt weten waar ik 'm kan kopen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2002, 16:47
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
www.elcheapo.nl
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 16:55
a new noise
a new noise is offline
britney *kwijl*
Oud 18-10-2002, 16:56
vakje27
vakje27 is offline
Hmm, ik heb de cd hier liggen.
Volgens mij is ie ook wel gewoon verkrijgbaar, Zo ja, dan zeker bij popeye in Hengelo!
Ik kan wel eens voor je navragen daar
Ik neem btw aan dat je de cd Crossroads van de selftiteld film bedoeld, muziek by Ry Cooder?
Oud 18-10-2002, 17:05
Verwijderd
Uh nou, op elcheapo krijg ik alleen maar die film met britney en die zoek ik niet, oplettende lezers lazen dat de film uit '86 is en toen kon britney nog niet zingen. (of ze dat nu wel kan laat ik even in het midden)

Ik zoek dus de film crossroads. Uit 1986. Niet met britney dus he, d'uh.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:05
Verwijderd
Die cd waar vakje het over heeft hebben ze bij FRS maar die zoek ik geloof ik niet.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:49
vakje27
vakje27 is offline
Citaat:
eXo schreef:
Die cd waar vakje het over heeft hebben ze bij FRS maar die zoek ik geloof ik niet.
*kijkt in boekje* waarschijnlijk heb je gelijk Dr staat geen Steve Vai bij de muzikanten. Maar hebben we het wel over dezelfde film? Deze komt nml ook uit ´86
Oud 18-10-2002, 19:13
Passenger
Passenger is offline
Die film ben ik ook al zoooooooo lang naar op zoek!! Hij is egt nergens te krijgen Heb je ook de mpgjes van het gitaar duel gezien? ZEEER relaxed Post t ff als je m gevonden hebt svp!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:51
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
ik moet zeggen trouwens, de Crossroads uit 2002 met Britney Spears is ook zeer goed te pruimen
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 23:21
Kazanka
Kazanka is offline
Ik had een tijdje geleden zo'n mpeg filmpje van crossroads. Klonk bijna goddelijk die gitaren was filmpje van 5 minuten ofzow, aan 't einde verliest steve vai en gooit ze gitaar op de grond en loopt weg van podium Zit ook nog donkere oude man met baard heel verbaasd naar 'the Kid' te kijken als ie begint te spelen....alleen geen id waar je de gehele film kan kopen : \
Oud 20-10-2002, 12:25
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Klinkt wel interessant, ik zal ook es rondkijken, en als ik m ergens zie dan horen jullie t wel...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 12:50
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef:
ik moet zeggen trouwens, de Crossroads uit 2002 met Britney Spears is ook zeer goed te pruimen
*werkt in bios en heeft nog STEEDS nachtmerries*
Oud 20-10-2002, 16:57
Footprint
Footprint is offline
op mirc was ie te d/l
tenimnste dacht dat ik em gezien had op
undernet en dan truemetalmp3 kanaal
Oud 20-10-2002, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Kazanka schreef:
Ik had een tijdje geleden zo'n mpeg filmpje van crossroads. Klonk bijna goddelijk die gitaren was filmpje van 5 minuten ofzow, aan 't einde verliest steve vai en gooit ze gitaar op de grond en loopt weg van podium Zit ook nog donkere oude man met baard heel verbaasd naar 'the Kid' te kijken als ie begint te spelen....alleen geen id waar je de gehele film kan kopen : \
hint: klik eens op die link in m'n eerst post =)

Ik had het gister gevraagd aan iem. bij een feest en hij zei dat ie bij large te koop was maar op de 1of andere manier wil www.large.nl niet laden dus ik ga zo maar es ff een large onder het stof vandaan halen ...

(ubertrueheid, een bestofte large)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten