![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet dat topics over films op film en tv moeten maar ik denk dat ik 'm beter hier kan plaatsen omdat hier nogal wat muziekfreaks zitten en het een muziekfilm betreft.
Crossroads Wie kent deze film uit 1986? IMDB Steve Vai speelt de gitarist van de duivel die het opneemt tegen 'the Kid'. Hier kun je een stukje downloaden. Als je 'm kent, weet iemand dan waar ik hem zou kunnen kopen? Het liefst DVD maar VHS is ook wel goed. FB'ers als jullie het er nie mee eens zijn verplaats 'm dan bitte naar films maar sluit 'm nie anders moet ik alles weer overnieuw typen. Please help me out, ik wil echt weten waar ik 'm kan kopen |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had een tijdje geleden zo'n mpeg filmpje van crossroads. Klonk bijna goddelijk die gitaren
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had het gister gevraagd aan iem. bij een feest en hij zei dat ie bij large te koop was maar op de 1of andere manier wil www.large.nl niet laden dus ik ga zo maar es ff een large onder het stof vandaan halen ... (ubertrueheid, een bestofte large) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 14] Verwijderd | 500 | 05-08-2005 12:54 | |
Films, TV & Radio |
Britney film Crossroads Evelientjuh | 38 | 08-02-2005 10:58 | |
Muziek |
hoe meet je jezelf met Gitaar spelen ? Rioto | 19 | 15-08-2002 21:35 | |
Films, TV & Radio |
Film Crossroads met Steve Vai (Niet die met Britney spears) brokensilence | 9 | 29-07-2002 18:49 | |
Films, TV & Radio |
weet iemand leuke films voor mij? XQWS | 17 | 04-04-2002 20:30 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wie heeft er nog dringend uittreksels nodig? smurfin | 229 | 04-06-2001 12:39 |