![]() |
Fantasy-topic~
Ik vond het weleens tijd voor een topic over fantasy, voor al je vragen, opmerkingen, verhalen, tips, mededelingen (over evenementen enz.) hier een topic.
Aangezien er bijna alleen nog maar topics zijn gemaakt over wat mensen van de fantasy-lifestyle vinden.. *blahblah* Dus nu hier een topic voor de mensen die zich er mee bezig houden.. of eventueel voor andere mensen voor op -of aanmerkingen.. Nu zal ik maar beginnen met mijn vraag : weet iemand een site waar tips oid op staan voor het zelf maken van vleugels, oortjes, enz. ? Of kan iemand mij tips geven ? Alvast thnx.. En hier een vriendelijk verzoek aan de fb's om em open te laten, want ik denk dat het wel mag.. :o :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
cause reality sucks....
uh? |
Speelt er hier iemand Magic?
|
Programma Fair 2003
15 oktober Zadel alvast je paard en gesp je ma- gisch zwaard om, want op 26 & 27 april 2003 word je verwacht op de derde Elf Fantasy Fair, het grootste fantasy spek- takel van Europa. Locatie is wederom het grootste kasteel van Nederland, kasteel De Haar te Haarzuilens Wat kan je verwachten? - Een grootschalige King Arthur veldslag met 150 krijgers en paarden uit de boven- en onderwereld - Keltische muziek - Kostuumwedstrijd - Middeleeuwse markt - Optredens van vele fantasy-entertainers - Riddertoernooi - Heksendorp - Druidenrituelen - Kasteeldraak - Levende eenhoorns - Schrijvers als Neil Gaiman, Juliet Marillier, David Gemmel, R.A. Salvatore - Kunstenaars als Brian & Wendy Froud, John Howe, en heel misschien Alan Lee - We zijn in onderhandeling met acteurs uit de Lord of the Rings films, en uit de tv-series Buffy, Angel en Charmed |
waah ik wil naar de elf fantasy fair :)
waar ligt die plaats ergens? :confused: |
Wie speelt er hier Warhammer Fantasy? :]
|
Citaat:
|
Oew, ik wil komend jaar echt zooow graag naar elffantasy :)
Kben al een btje aant tekenen geweest, want ik wil mn kleren zelf maken :) zal nog wel een keer wat inscannen ofzow.. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
IK IK IK!!!! * nee goh * makker, we moeten weer eens een flinke battle houden ;) |
Citaat:
Citaat:
..en ik wil ook naar Fantasy Fair, maar ik mag waarschijnlijk niet. :(:( |
i heb nog een magic deck en ik speelde ooit warhammer 40k :)
|
Citaat:
Hier is het trouwens nog best populair, bijna alle jongentjes uit mn klas spelen het. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waah naar die fantasyfair wil ik :D
wie is er nog meer fan van Raymond Feist en dan vooral van z'n eerste serie boeken over de oorlog van de grote scheuring? |
Fantasy Fair is (y).
Ben er afgelopen keer ook geweest. Was erg gaaf! Volgend jaar ga ik weer, in mijn zelfgemaakte jurk. :) Wallflower, ik heb ooit wel eens een site gezien waar ze uitleg gaven over het maken van vleugels en oortjes. Alleen ik weet het adres niet meer. Als ik hem weer vind meld ik het wel. :) Wat ik wel weet is dat je of kunt gaan papier machéen (oortjes en vleugels), of vleugels met panties om ijzerdraad en de oortjes van klei. *lekker nuttig weer dit :/* |
Die Fantasy Fair klinkt echt koel :), maar is niet echt iets voor mij, geloof ik. Ben niet echt into die fantasydingen. Al vind ik die Warhammerpoppetjes wel grappig (lief zelfs :o) en mijn vriend wil mij binnenkort een uitgebreide cursus Warhammerpoppetjes-verven gaan geven :eek:.
|
Citaat:
Ik zat te denken.. het duurt dan nog wel behoorlijk lang tot de fantasy-fair.. maar misschien kunnen we een forummeeting organiseren daar..? lijkt me wel gezellig :) |
Aankomend weekend is er een gothic en fantasy beurs in rijswijk, in de darling market...
voor meer info zie www.darling.nl |
Citaat:
Bezoek ook eens onze website www.triganda.com Het festival zal van 20.00 tot 04.00 uur gehouden worden. De volgende live bands zullen daar hun performances komen geven: Angels & Agony, sToa, Covenant , Haujobb en Funkervogt. Tickets voor dit festival zijn te verkrijgen via www.ticketservice.nl Dit evenement is uniek in Nederland! Koel, koel koel.. :D Misschien ga ik dr wel heen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
speel nu wel veel vampire (t kaartspel) Ik ben ermee in aanraking gekomen via een vriend en die heeft me besmet, ik ben nu helemaal tolkien-fan en vind rpg's (al doe ik dat haast nooit, omdat hij de enige is die ik ken die t speelt en hij aan de andere kant van NL woont) en kaartspellen enzo super leuk. Het beinvloed mijn lifestyle nauwelijks, ik loop niet met vleugels rond ofzo en ik spreek niet in vage termen. Wat me trouwens opvalt is dat het vaak jongens zijn die rollplayen enzo, haast nooit meisjes, waarom?? |
Citaat:
en ik zit denk ik een beetje met een geldprobleem.. waar is hasselt ergens? (die line-up klinkt ook goed :)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik al niet naar de Baroeg ging voor Sara's verjaardag ging ik wel naar rijswijk.
de elf fantasy gaat ik natuurlijk wel weer heen :) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
www.triganda.com Overdag die beurs en 's avonds muziek... De Elf Fantasy winkel zal ook gewoon op die beurs staan... Ook een paar van de acts van de vorige Elf Fantasy Fair... Daar ga ik zowiezo heen, ik mag verkoopstertje spelen dan :) |
Aaaah triganda...Ik mag gewoon op de gastenlijst maar ik heb die week daarna tentamens dus toch maar niet/zucht/
dj daar is een vriend van mij:) Elf Fantasy Fair is erg blij! Dit jaar ook geweest en volgend jaar ga ik ook weer |
Naast mijn huis staat een reclamebord voor dat festival.
Fijn he? |
Citaat:
Ik ga van t weekend niet.. heb vrijdag al iets.. :o |
Ik ga zaterdag naar dat festival.
Nouja, alleen de beurs eigenlijk. Wilde eerst ook naar het festival, maar ik vond 22.50 toch best wel een beetje duur. :( |
Citaat:
Acteurs uit Buffy?? *gaaah* Daar moet ik heen!!! :eek::eek::D |
rijswijk ligt idd vlak naast den haag, vanaf den haag 3 stations geloof ik, goed te bereiken met openbaar vervoer...ga er overigens ook heen dus mocht je me zien, kom ff hallo zeggen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
snik maar elf fantasy fair wil ik wel weer heen ik hoop op mooi weer :) ik heb ook ooit magic gespeeld ;) en mijn broertje doet mee aan tournooien |
[misschien domme vraag] wat zijn rollplayen en fantasy spelen ?[/misschien domme vraag] :o
|
Citaat:
ik speel diverse RPG's en CCG's en word daar gelukkig nooit op aangekeken (jij? een meisje??) Het enige nadeel is het bij RPG's via internet zoals MUD's..iedereen neemt automatisch aan dat je een jongen bent :) |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
rpg's??
zoek is naar diablo 2 lord of destruction |
ik speel advanced dungeons & dragons met vrienden
ik maak een rpg compuspel met een vriend ik heb magic (speel het niet echt meer though) k speelde baldurs gate ik lees heel af en toe een novel ofzo wat een fantasy nerd ben ik :D |
Ik RPG ook, Vampire: The Masquerade. Dat valt niet helemaal onder fantasy, maar okee. En ik D&D wel eens met vrienden mee, speel ook Diablo 2 en ik lees bijna alleen maar fantasyboeken. Fantasy is gewoon leuk ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |