Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
Fantasy Fair is
![]() Ben er afgelopen keer ook geweest. Was erg gaaf! Volgend jaar ga ik weer, in mijn zelfgemaakte jurk. ![]() Wallflower, ik heb ooit wel eens een site gezien waar ze uitleg gaven over het maken van vleugels en oortjes. Alleen ik weet het adres niet meer. Als ik hem weer vind meld ik het wel. ![]() Wat ik wel weet is dat je of kunt gaan papier machéen (oortjes en vleugels), of vleugels met panties om ijzerdraad en de oortjes van klei. *lekker nuttig weer dit :/*
|
![]() |
Die Fantasy Fair klinkt echt koel
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zat te denken.. het duurt dan nog wel behoorlijk lang tot de fantasy-fair.. maar misschien kunnen we een forummeeting organiseren daar..? lijkt me wel gezellig ![]() |
![]() |
|
Aankomend weekend is er een gothic en fantasy beurs in rijswijk, in de darling market...
voor meer info zie www.darling.nl
||
![]() |
Citaat:
Bezoek ook eens onze website www.triganda.com Het festival zal van 20.00 tot 04.00 uur gehouden worden. De volgende live bands zullen daar hun performances komen geven: Angels & Agony, sToa, Covenant , Haujobb en Funkervogt. Tickets voor dit festival zijn te verkrijgen via www.ticketservice.nl Dit evenement is uniek in Nederland! Koel, koel koel.. ![]() Misschien ga ik dr wel heen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
speel nu wel veel vampire (t kaartspel) Ik ben ermee in aanraking gekomen via een vriend en die heeft me besmet, ik ben nu helemaal tolkien-fan en vind rpg's (al doe ik dat haast nooit, omdat hij de enige is die ik ken die t speelt en hij aan de andere kant van NL woont) en kaartspellen enzo super leuk. Het beinvloed mijn lifestyle nauwelijks, ik loop niet met vleugels rond ofzo en ik spreek niet in vage termen. Wat me trouwens opvalt is dat het vaak jongens zijn die rollplayen enzo, haast nooit meisjes, waarom??
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik zit denk ik een beetje met een geldprobleem.. waar is hasselt ergens? (die line-up klinkt ook goed ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() www.triganda.com Overdag die beurs en 's avonds muziek... De Elf Fantasy winkel zal ook gewoon op die beurs staan... Ook een paar van de acts van de vorige Elf Fantasy Fair... Daar ga ik zowiezo heen, ik mag verkoopstertje spelen dan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Acteurs uit Buffy?? *gaaah* Daar moet ik heen!!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
snik maar elf fantasy fair wil ik wel weer heen ik hoop op mooi weer ![]() ik heb ook ooit magic gespeeld ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik speel diverse RPG's en CCG's en word daar gelukkig nooit op aangekeken (jij? een meisje??) Het enige nadeel is het bij RPG's via internet zoals MUD's..iedereen neemt automatisch aan dat je een jongen bent ![]() |
![]() |
|
ik speel advanced dungeons & dragons met vrienden
ik maak een rpg compuspel met een vriend ik heb magic (speel het niet echt meer though) k speelde baldurs gate ik lees heel af en toe een novel ofzo wat een fantasy nerd ben ik ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Final Fantasy! 2B! | 25 | 15-04-2005 08:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Fantasy Meadow | 19 | 02-06-2004 10:25 | |
Games |
beste spel knarel | 53 | 28-05-2004 00:42 | |
Games |
Final Fantasy IV: hints/tips/trucs? independancy wanted | 22 | 09-08-2002 10:57 | |
Lifestyle |
Wie heeft er fotos gemaakt van de elf fantasy fair? acid-star | 7 | 22-04-2002 18:12 |