Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   leukste sex ervaring (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=253330)

montella 20-10-2002 14:21

leukste sex ervaring

gewoon uit nieuwsgierigheid!

mijn ervaring is niet echt bijzonder maar ik maak het niet zo vaak mee.

ik had in het cafe een meisje gesproken van 22 ik ben 18 en zij zat samen met een ander meisje op een camping in de buurt.
wij zaten gezellig te praten, maar toen wou haar vriendin weg.
Ik dacht dit was het.
's nachts had ik niet eens meer aan haar gedacht en het was 4.30 toen ik uit het cafe kwam en zag ik haar alleen lopen zonder vriendin. Haar vriendin was samen met een jongen weggegaan.
en ik ging naar haar toe en zij zei wil je even mee fietsen. nou dan weet je het al
ik samen met haar naar haar tent, toen we daar kwamen lag haar vriendin zonder vriend al te slapen. wij hebben het toen naast haar gedaan en zij werd later wakker en bleef gewoon kijken.( deed niet mee jammer genoeg) wij gingen gewoon door.

dit was mijn beste sex ervaring tis niet bijzonder maar ik ben benieuwd hoe het met jullie is

jungle_brother 20-10-2002 17:18

Good for you.....ik vraag me eigelijk af of meisjes wel zo staan te springen om te "joinen".
Mijn ervaringen zijn niet bijzonder genoeg om hier te bespreken :D.....

White Dragon 20-10-2002 23:30

Drie kinderen die op je hoogtepunt bovenop je billen springen als je missionaris bezig bent!

neuuww, de beste ervaring was op mijn dak op een (toen nog warme) zaterdag avond, rond een uurtje of elf, in het centrum van rotterdam. Rekening houdend met het feit dat het het dak was van de uitbouw van het huis, uitbouw in een binnenplaats van vier flats, aldus de bewonders een prachtig verlicht uitzicht hadden van het spektakel.

STP 21-10-2002 09:54

Op een veldje in een natuurgebeid, was mooi, rustig en sfeervol en niemand in de buurt... Ja, dat was erg leuk, totdat er een vliegtuigje laag overvloog ;)

Perron op station H'veen had ook wel wat :)

~Dark Voice~ 21-10-2002 13:13

Citaat:

White Dragon schreef:

neuuww, de beste ervaring was op mijn dak op een (toen nog warme) zaterdag avond, rond een uurtje of elf, in het centrum van rotterdam. Rekening houdend met het feit dat het het dak was van de uitbouw van het huis, uitbouw in een binnenplaats van vier flats, aldus de bewonders een prachtig verlicht uitzicht hadden van het spektakel.

Dat was spannend! ;) En ik ben nog steeds van mening dat die man met die sigaret wel iets meer heeft gezien dan alleen zijn balkon :p

Roos 21-10-2002 18:14

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Dat was spannend! ;) En ik ben nog steeds van mening dat die man met die sigaret wel iets meer heeft gezien dan alleen zijn balkon :p
Haha toen Merlijn en ik een keer langskwamen, deed er niemand open. Toen wilde we nog via dat dak jullie huis binnen, niet wetend dat jullie druk bezig waren :D
Stel dat we dat gedaan hadden :D

The Crash Bash 21-10-2002 18:37

Citaat:

montella schreef:
gewoon uit nieuwsgierigheid!

mijn ervaring is niet echt bijzonder maar ik maak het niet zo vaak mee.

ik had in het cafe een meisje gesproken van 22 ik ben 18 en zij zat samen met een ander meisje op een camping in de buurt.
wij zaten gezellig te praten, maar toen wou haar vriendin weg.
Ik dacht dit was het.
's nachts had ik niet eens meer aan haar gedacht en het was 4.30 toen ik uit het cafe kwam en zag ik haar alleen lopen zonder vriendin. Haar vriendin was samen met een jongen weggegaan.
en ik ging naar haar toe en zij zei wil je even mee fietsen. nou dan weet je het al
ik samen met haar naar haar tent, toen we daar kwamen lag haar vriendin zonder vriend al te slapen. wij hebben het toen naast haar gedaan en zij werd later wakker en bleef gewoon kijken.( deed niet mee jammer genoeg) wij gingen gewoon door.

dit was mijn beste sex ervaring tis niet bijzonder maar ik ben benieuwd hoe het met jullie is

Je zegt het is niet bijzonder maar als het voor jou bijzonder is is het al genoeg is het niet?
groeten crash

DEChengst 21-10-2002 18:47

Citaat:

White Dragon schreef:
de beste ervaring was op mijn dak op een (toen nog warme) zaterdag avond, rond een uurtje of elf, in het centrum van rotterdam. Rekening houdend met het feit dat het het dak was van de uitbouw van het huis, uitbouw in een binnenplaats van vier flats, aldus de bewonders een prachtig verlicht uitzicht hadden van het spektakel.
Ow !!!

Was jij dat ?

:p

DarkCat 21-10-2002 19:05

Tentje op zetten midden in de nacht op een grasveld in een woonwijk. Seks hebben in tentje met lampje aan, waardoor er zich een mooi silhouet aftekent tegen het tentzeil. Vervolgens door politie van grasveld af geschopt worden. :o

~Dark Voice~ 21-10-2002 20:05

Citaat:

rosi schreef:
Haha toen Merlijn en ik een keer langskwamen, deed er niemand open. Toen wilde we nog via dat dak jullie huis binnen, niet wetend dat jullie druk bezig waren :D
Stel dat we dat gedaan hadden :D

We hebben het maar 1x gedaan hoor, dus het lijkt me vrij sterk dat het díe keer was :D
Maar als je dat gedaan had terwijl we bezig waren, dan was ik van schaamte het dak afgesprongen :D

~Dark Voice~ 21-10-2002 20:06

Citaat:

Desecrator schreef:
Ow !!!

Was jij dat ?

:p

En ik :p

Eng was ik hè? ;)

*Fallen_Tear* 21-10-2002 20:12

Keer in het bos...was heel speciaal

En natuurlijk die keer in boot op verlaten meertje, onder de sterretjes. :)

DEChengst 21-10-2002 20:27

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Eng was ik hè? ;)

Ik vond je er anders prima uitzien hoor :cool:

Stukken beter dan die vriend van je :p

~Dark Voice~ 21-10-2002 21:06

Citaat:

Desecrator schreef:
Ik vond je er anders prima uitzien hoor :cool:

Stukken beter dan die vriend van je :p

Mijn vriend is wel mooi! Maar daarin ben jij natuurlijk niet geïnteresseerd :p

DEChengst 21-10-2002 21:17

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Mijn vriend is wel mooi! Maar daarin ben jij natuurlijk niet geïnteresseerd :p
Ach zolang de foto's vet geld opleveren kan ik er nog wel mee leven ;)

Hukkie 22-10-2002 08:12

Citaat:

STP schreef:
Op een veldje in een natuurgebeid, was mooi, rustig en sfeervol en niemand in de buurt... Ja, dat was erg leuk, totdat er een vliegtuigje laag overvloog ;)

Je bent me voor :)

STP 22-10-2002 08:12

Citaat:

Hukkie schreef:
Je bent me voor :)
:) Haai

Hukkie 22-10-2002 08:14

[Jozz-mode] OH HAAAAAAAAAAI! [Jozz-mode]

STP 22-10-2002 08:15

Citaat:

Hukkie schreef:
[Jozz-mode] OH HAAAAAAAAAAI! [Jozz-mode]
Kom effe naar onzin ;)

punkyfish 22-10-2002 09:00

Stoned op Lowlands :o

En de eerste keer tegelijk komen (y) :) *trots*

sas_andrea 22-10-2002 09:07

bij hem in de woonkamer overdags... ouders op vakantie, maar broers gewoon boven. Was wel erg spannend aangezien je bij hem nogal makkelijk naar binnen kan kijken. :o

Ow, en een keer in de auto na t uitgaan. Dat was ook wel leuk... OP een verlaten parkeerplaats in t bos rond een uurtje of 2 's nachts. Had wel iets...

*Fallen_Tear* 22-10-2002 18:48

Citaat:

punkyfish schreef:
Stoned op Lowlands :o

En de eerste keer tegelijk komen (y) :) *trots*

Ow Lowlands heb ik ook zeer fijne herinneringen aan ja :D

PRO-DI-GY :o

droomkoningin 22-10-2002 18:50

die ene hele nacht... ;) (y) :)
en die keer in bad met kaarsjes ( (y) ) was ook errug 'bijzonder'

skyscraper 22-10-2002 19:58

Citaat:

aannitaa schreef:

in bad met kaarsjes? Als je gaat neuken dan gaat het tog wel golven en zo, en krijg je dan geen zooi?

Anal Avenger 22-10-2002 23:35

Citaat:

skyscraper schreef:
in bad met kaarsjes? Als je gaat neuken dan gaat het tog wel golven en zo, en krijg je dan geen zooi?
het.is.sowieso.kut.weinig.bewegingsvrijhied.en.sex.minus.beweging.is.h opeloos.d44r.is.iedereen.het.wel.over.eens

Goes15 23-10-2002 10:17

Citaat:

aannitaa schreef:

je wou zeggen dat jouw vriend (als je die al hebt want dit lijkt me echt zo'n bluf verhaal) in jouw kan komen als je IN bad zit... Zou knap zijn...

Schatje2000 23-10-2002 15:17

Die keer dat we op het bedrijfsfeest van mijn vaders werk waren :) was wel heel spannend want het feest was bijna afgelopen en wij lagen tussen de auto's op de parkeerplaats.

Gelukkig niemand zijn auto komen halen op dat stukje van de parkeerplaats. ;)

Lindansje 23-10-2002 19:01

Citaat:

Goes15 schreef:
je wou zeggen dat jouw vriend (als je die al hebt want dit lijkt me echt zo'n bluf verhaal) in jouw kan komen als je IN bad zit... Zou knap zijn...
Dan heb ik een heel knappe vriend :o..

punkyfish 23-10-2002 22:03

Citaat:

*Fallen_Tear* schreef:
Ow Lowlands heb ik ook zeer fijne herinneringen aan ja :D

PRO-DI-GY :o

Ghihi, ja, die beat van die 24uurstent :o *grijnst*

whizzer 23-10-2002 23:25

Citaat:

STP schreef:

ik woon in heerenveen, en ik ga nooit meer tanken met mn scoot :p

mijn leukste was mn eerste en enige tot nu toe, gewoon relaxt op een kamer.......

Ilsje 23-10-2002 23:56

Citaat:

Goes15 schreef:

Tis mij wel keertje gelukt met een exvriendje van me :) En ook met kaarsjes op de rand, en het bad vol met water.... Gewoon beetje passen en meten. En t was HEERLIJK :D:D:D

Ilsje 23-10-2002 23:57

Citaat:

skyscraper schreef:

Bad nie tot rand voldoen.... en oppassen dat je haren nie in fik vliegen.... Dan gaat t goed :)

ZHAzha 24-10-2002 09:25

Citaat:

Lindansje schreef:
Dan heb ik een heel knappe vriend :o..
ja en ik ook (y)

)Vampje( 24-10-2002 09:31

Citaat:

aannitaa schreef:

Dat wil ik ook!! :(

ZHAzha 24-10-2002 10:07

Denk dat mijn leukste ervaring.. nouja leuk maar gewoon de ervaring die me toch wel is bij gebleven .. de eerste x met mijn vriend was :D

Ik had gewoon zin! :o
En we hadden opzich nog niks.. maar hij was bij mij thuis.. en we lagen op bed..
En ik had zin.. dus ik een beetje zoenen.. en hij deed niet zoveel terug :(
Toen heb ik gewoon me broek uitgedaan en gezegt kom?..
Het was maar een vluggertje.. aangezien iedereen over de gang liep enz.. maar toch wel leuk!

hij vond het wel errug (y)

Get Psycho 24-10-2002 12:57

zo zou mijn eerste x dus niet zijn...keweenie past niet bij mij :)

ZHAzha 24-10-2002 13:11

Citaat:

~*Suusjuhhhhh*~ schreef:
zo zou mijn eerste x dus niet zijn...keweenie past niet bij mij :)
was niet allebei onze 1ste x.. maar de eerste x met elkaar..hm neej .. maar ik had zo'n zin :o
het weekend erna hebben we het over gedaan met veel kaarsjes :)

Big Brother 24-10-2002 16:39

Citaat:

ZHAzha schreef:
Denk dat mijn leukste ervaring.. nouja leuk maar gewoon de ervaring die me toch wel is bij gebleven .. de eerste x met mijn vriend was :D

Ik had gewoon zin! :o
En we hadden opzich nog niks.. maar hij was bij mij thuis.. en we lagen op bed..
En ik had zin.. dus ik een beetje zoenen.. en hij deed niet zoveel terug :(
Toen heb ik gewoon me broek uitgedaan en gezegt kom?..

Het was maar een vluggertje.. aangezien iedereen over de gang liep enz.. maar toch wel leuk!

hij vond het wel errug (y)
alsjeblieft wordt mijn vriendin :o

$tarlight 24-10-2002 19:47

Citaat:

STP schreef:

hee zeg, hou je een beetje in, niet op mijn stationnetje :D

Summer_Girl 24-10-2002 22:11

op die ligbedden die opgestapelt liggen op t strand in Spanje...

Rioto 24-10-2002 22:52

Heb nog geen ervaringen :)

Beyoned 25-10-2002 10:38

de sex en de geiligheid die je altijd hebt als je nah 3 weken vakantie je vriendin/vriend weer ziet

Shah of Blah 26-10-2002 11:44

Citaat:

STP schreef:

dude watch out want ik kom ongeveer ieder weekend op station heereveen :D

Optima 28-10-2002 14:03

op het strand in kreta

het was echt geimproviseerd, een strandwandeling, en toen ineens: " he...we hebben het nog nooit op het strand gedaan"

..hoe romantisch..

toevallig had ik een jurkje aan dus dat was zeer bijdehand, maar de struiken daar in griekenland zijn echt raar, en van een strand is ook niet echt te sprkeen, meer grind. Dus terwijl hij deed...wat hij doet...en ik naar de sterrenhemel keek en genoot...kroop het grind mijn jurk in.....

tja....

Optima 28-10-2002 14:04

ohja en wat ik ook zeker leuk ga vinden: als mijn vriend na 3 maanden weer terug komt uit nieuw zeeland...

dan heb ik hem al 24 uur gereserveerd :)

Beyoned 28-10-2002 14:07

Citaat:

Optima schreef:
ohja en wat ik ook zeker leuk ga vinden: als mijn vriend na 3 maanden weer terug komt uit nieuw zeeland...

dan heb ik hem al 24 uur gereserveerd :)

jah dat bedoelde ik met mekaar weer zien nah lange vakjantie..
dan vliegen de vonker eraf!

martine17 28-10-2002 16:39

In bad is echt geweldig!!! Heerlijk na een avondje uitgaan als je elkaar al de hele avond hebt staan opgeilen, en in de taxi al beginnen... Het water gaat er bijna niet overheen hoor. Tja dan zal mijn vriendje ook wel heel knap zijn. Je kan trouwens ook van achter genomen worden in een bad, dat is al helemaal makkelijk. Ja dat zijn wel fijne sexervaringen geweest. Ja of toen we nog maar net bij elkaar waren, deden we het wel 8 keer in een nacht. Tja die goede oude tijd.....

KiMZz 01-11-2002 14:58

Citaat:

Goes15 schreef:
Jah dat kan :)

*Fallen_Tear* 01-11-2002 15:04

Citaat:

punkyfish schreef:
Ghihi, ja, die beat van die 24uurstent :o *grijnst*
Met jou kan ik praten.

Camping 2 he :p

KiMZz 01-11-2002 15:14

Hmm ik weet t eigenlijk nie...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.