![]() |
||
Citaat:
![]() Stel dat we dat gedaan hadden ![]()
||
Citaat:
groeten crash
||
Citaat:
Was jij dat ? ![]()
|
![]() |
Tentje op zetten midden in de nacht op een grasveld in een woonwijk. Seks hebben in tentje met lampje aan, waardoor er zich een mooi silhouet aftekent tegen het tentzeil. Vervolgens door politie van grasveld af geschopt worden.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als je dat gedaan had terwijl we bezig waren, dan was ik van schaamte het dak afgesprongen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond je er anders prima uitzien hoor ![]() Stukken beter dan die vriend van je ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
bij hem in de woonkamer overdags... ouders op vakantie, maar broers gewoon boven. Was wel erg spannend aangezien je bij hem nogal makkelijk naar binnen kan kijken.
![]() Ow, en een keer in de auto na t uitgaan. Dat was ook wel leuk... OP een verlaten parkeerplaats in t bos rond een uurtje of 2 's nachts. Had wel iets...
||
Citaat:
|
Die keer dat we op het bedrijfsfeest van mijn vaders werk waren
![]() Gelukkig niemand zijn auto komen halen op dat stukje van de parkeerplaats. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() mijn leukste was mn eerste en enige tot nu toe, gewoon relaxt op een kamer.......
||
Citaat:
Tis mij wel keertje gelukt met een exvriendje van me ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Denk dat mijn leukste ervaring.. nouja leuk maar gewoon de ervaring die me toch wel is bij gebleven .. de eerste x met mijn vriend was
![]() Ik had gewoon zin! ![]() En we hadden opzich nog niks.. maar hij was bij mij thuis.. en we lagen op bed.. En ik had zin.. dus ik een beetje zoenen.. en hij deed niet zoveel terug ![]() Toen heb ik gewoon me broek uitgedaan en gezegt kom?.. Het was maar een vluggertje.. aangezien iedereen over de gang liep enz.. maar toch wel leuk! hij vond het wel errug ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
op het strand in kreta
het was echt geimproviseerd, een strandwandeling, en toen ineens: " he...we hebben het nog nooit op het strand gedaan" ..hoe romantisch.. toevallig had ik een jurkje aan dus dat was zeer bijdehand, maar de struiken daar in griekenland zijn echt raar, en van een strand is ook niet echt te sprkeen, meer grind. Dus terwijl hij deed...wat hij doet...en ik naar de sterrenhemel keek en genoot...kroop het grind mijn jurk in..... tja....
|
![]() |
In bad is echt geweldig!!! Heerlijk na een avondje uitgaan als je elkaar al de hele avond hebt staan opgeilen, en in de taxi al beginnen... Het water gaat er bijna niet overheen hoor. Tja dan zal mijn vriendje ook wel heel knap zijn. Je kan trouwens ook van achter genomen worden in een bad, dat is al helemaal makkelijk. Ja dat zijn wel fijne sexervaringen geweest. Ja of toen we nog maar net bij elkaar waren, deden we het wel 8 keer in een nacht. Tja die goede oude tijd.....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Xtc en sex t-dw | 19 | 15-03-2017 20:25 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels in lange relatie kita | 29 | 13-10-2009 14:56 | |
Films, TV & Radio |
Quantum of Solace (november 2008) Carn | 65 | 03-12-2008 22:25 | |
Films, TV & Radio |
The Little Mermaid [Binnenkort op dvd] Mark Almighty | 142 | 05-11-2006 01:07 | |
Seksualiteit |
weleens met een hoer geneukt? guest724 | 169 | 30-05-2004 10:34 | |
Seksualiteit |
Beffen/vingeren hoe vinden jullie dat om te doen jonte beffen of te vingeren? Ruby_temp | 32 | 26-09-2002 12:01 |