![]() |
slechtste sexervaring?
ooit echte mislukte vrijpartijen ofzow meegemaakt?
|
Nog nooit een slechte ervaring gehad :cool:
-Desecrator |
Hier is al een topic over: http://forum.scholieren.com/showthre...htste+ervaring
|
Citaat:
[offtopic] ik vind je sig :cool: :D |
Alle keren met een ex van me...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
M'n eerste (en tot nu toe enige) keer :p
Mjah heel pijnlijk en niet echt goed gelukt XD |
Citaat:
|
Niet 'mislukt', wel misselijkmakend.
|
Als iemand nog één keer tegen me liegt dat het condoom niet gescheurd is (terwijl dat wel zo is), dan krab z'n ogen eruit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Met doop waren tot nu toe de beste :) |
Citaat:
Hij dee dingen terwijl ik zei dat ik t nie wou.... Ik bloedde elke keer mega. Bla bla bla. Hij was niet lief enzovooooooooort. |
Citaat:
T was 1e keer, en ik dacht dat t zo hoorde. |
Citaat:
dat niet :) dat was weer om andere rede... |
Citaat:
|
Citaat:
|
De keren dat ik eik niet wou, maar toch maar deed omdat ie anders zou gaan zeuren :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Tot nu toe geen slechte ervaringen gehad :) (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen. Maar dat heeft z'n reden. Guess what... ;)
|
Citaat:
Waren we het aan het doen.. en hij was een beetje aan het shorren met een het condoom.. ik vraag wat ben je aan het doen.. niks.. later toen we klaar waren en hij het condoom eraf deed.. bleek dat ie er een hele scheur in had gemaakt.. :mad: |
Citaat:
Nou ik ben benieuwd ;) |
Dat een jongen na 4 stoten al klaarkwam, blegh..we waren nog geeneens begonnen....
|
Citaat:
|
Mn eerste keer; het was vrij *au*.
|
Eerste paar keren waren pijnlijk, maar ik zou het niet snel mijn slechtste ervaring noemen.
Die heb ik niet geloof ik. |
Citaat:
als je samen op be dlicht komt het of het komt niet zoiets ga je toch niet vragen/afspreken??? :rolleyes: |
ff ontopic
ehm heb niet echt :) |
Citaat:
t Was ook niet dat er over gepraat werd ofzo... hij maakte duidelijk dat er iets van mij verwacht werd zonder woorden. |
Citaat:
|
Citaat:
Sjah erg stom, maar anders zou hij gaan zeuren met het gevolg dat ik me schuldig ga voelen... |
Citaat:
want kijk je ebnt bang voor een schuldgevoel als je niet doet nu heb je wel gedaan heb je nog zon gevoel van hmmzz.. |
Citaat:
Maar k laat het niet weer gebeuren :) |
Citaat:
|
Geen slechte ervaringen gehad ...Want ik heb helemaal geen ervaringen gehad ( HAHA) :( :D
|
Citaat:
(offtopic) Vandaag 26oct, my birthday. :D |
Weleens met een ex..
Ze was mij aan het aftrekken, en halverwege gaat ie ineens *floep* naar beneden. Ik hoop niet dat ze er een minderwaardigheidscomplex aan overgehouden heeft.. |
Citaat:
lol :p je was zeker keihard aan roggebrood aan het denke |
Citaat:
|
Tjsa, heb er ook wel eens slechte ervaringen mee gehad.
Kernwoorden zijn: carnaval, zeer zatte toestand, ex-vriendin. Nee niet fijn dat. |
Citaat:
mannen zijn soms echte kwallen!! *zucht* en wij maar toegeven OOK DOM maar dan hield ie ze bek tenminste :( |
1 gescheurd condoom
1 meisje, niet aan de pil 1 geschrokken Aaaaaart.. 4 overspannen ouders You do the math.. |
Citaat:
Mijn slechtste ervaring was afgelopen zomer op hockeytoernooi, ik had toen nog een vriendje en het leek ons zo cool in een tentje maar we waren zo dronken dat er weinig wilde lukken :o Maar was aan de andere kant ook wel weer erg grappig, alleen qua sex sloeg het echt nergens op :p |
Citaat:
Maar ik heb nu iemand gevonden die absoluut niet wil als ik er niet 100% achter sta :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53. |