Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Verliefd (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=255410)

anonieme_teddybeer 22-10-2002 12:42

Verliefd

Op iets wat je altijd al zou willen hebben, je hebt er al een gebruik van gemaakt en dat voelde geweldig, de eerste aanraking was wat schikkerig en vreemd maar daarna voelde het als natuurlijk.De vormen zo strak en mooi, mat zwart en strakke vormen, niet zwaar, maar ook niet te licht. Het is een gebruiksvoorwerp niet voor iedereen bestemd maar ik ben erg gewoon spontaan verliefd op geworden, het erg gebruiksvriendelijk en makkelijk in het gebruik, ik hoop dat ik dat gevoel vaker mee mag maken.

^^ bovenstaande stukje gaat dus over een voorwerp waarvan hier onder een plaatje

http://www.szczecin.kwp.gov.pl/antyt...es/glock17.jpg

http://dfl.sirious.net/sigs/glock17-03.jpg

http://dfl.sirious.net/sigs/glock17-02.jpg

Het is een Glock17 semi automatisch handvuurwapen, en behoort tot de standaard uitrusting van de Koninklijke Marrechaussee

Koekie_monster 22-10-2002 12:43

hehe (y)

ik ben het ook al aan het worden :o:p

LUH-3417 22-10-2002 13:33

Ik weet hoe je je voelt. Ik heb jaren een relatie met mijn supersoaker gehad.

LUH-3417

Vlooienband 22-10-2002 15:09

Dat komt me bekend voor. Waar denk ik nu ook alweer aan? Oh jah, aan de vreugde van een katana opknappen, prachtig maken en later koesteren.

TouchOfDarkness 22-10-2002 20:20

nah....waarom een Glock? :p

anonieme_teddybeer 22-10-2002 20:27

Citaat:

TouchOfDarkness schreef:
nah....waarom een Glock? :p
Het eerste wapen waar ik mee schoot, en omdat mijn levensdoel is om te gaan werken bij de Koninklijke Marrechaussee

Woodstock 22-10-2002 20:39

:eek:

some people are not just crazy... they are dangerous.

Naam: Woodstock
Beroep: Pacifist

:mad: (n) :mad:

LUH-3417 22-10-2002 23:25

Ach, misschien wil hij er alleen maar schattige, wollige konijntjes mee kapotschieten. Dat is toch wel ok dan?

LUH-3417

Woodstock 23-10-2002 19:10

Citaat:

LUH-3417 schreef:
Ach, misschien wil hij er alleen maar schattige, wollige konijntjes mee kapotschieten. Dat is toch wel ok dan?

LUH-3417

na, ik vin het wél ok als ie zn collega's ermee afsgiet :p
en zij hem dan :p

LUH-3417 23-10-2002 22:11

Probleem dat zichzelf oplost? Net als Aids en de honger in Afrika.

LUH-3417 - Ach, uiteindelijk gaan we allemaal dood, dus voor elk probleem is een oplossing.

stroopwafel 24-10-2002 11:32

Citaat:

anonieme_teddybeer schreef:
De vormen zo strak en mooi, mat zwart en strakke vormen, niet zwaar, maar ook niet te licht.

die 2x strak staat niet mooi imho :)

eztah 24-10-2002 12:05

Bleeeghh
*schijt alle pistolen onder*

anonieme_teddybeer 27-10-2002 18:41

Citaat:

eztah schreef:
Bleeeghh
*schijt alle pistolen onder*

why?

Type 27-10-2002 22:12

Citaat:

LUH-3417 schreef:
Ik weet hoe je je voelt. Ik heb jaren een relatie met mijn supersoaker gehad.

LUH-3417

LOL

verder: A_T -> leuk, je hebt de Glock17 uitgevonden. Wie weet krijg je later nog wel eens een Desert Eagle in je poten, of een Barett Light .50 Sniper. Hell, misschien wel een full auto zoals de MP5 of de AK47!
Om maar eens wat leuke standaard iedereen-kent-ze geweertjes te noemen...

Maar is het kunst/literatuur? En zo ja: wat is er kunstig aan, vertel me dat eens. En als je dat niet kan, vertel me dan wat dit topic in hemelsnaam in K&L doet. :rolleyes:

>>
Spreek eens een politieagent aan zodra je bij de Koninklijke Marrechaussee zit, misschien mag je ook wel zijn Walter P5 even vasthouden... Wooooh spannend...

®Observer 28-10-2002 08:17

Citaat:

Type schreef:
Maar is het kunst/literatuur? En zo ja: wat is er kunstig aan, vertel me dat eens. En als je dat niet kan, vertel me dan wat dit topic in hemelsnaam in K&L doet.
*zucht*

Je kunt nu natuurlijk wel tot op je sokken aanvoelen dat er nu een heel "Pistolen-is-kunst,voor-mij-is-het-kunst,dus-waarom-niet-op-dit-forum-Verhaal" aan gaat komen, he.

LUH-3417 28-10-2002 15:57

Maar het is toch heel kunstig om iemand op vijftig meter afstand de hersenen uit het hoofd te doen spuiten?

LUH-3417 - Ik trek de stoute sokken aan.

®Observer 28-10-2002 16:59

Citaat:

LUH-3417 schreef:
LUH-3417 - Ik trek de stoute sokken aan.
Wat moedig :D

Type 28-10-2002 17:02

Citaat:

®Observer schreef:
*zucht*

Je kunt nu natuurlijk wel tot op je sokken aanvoelen dat er nu een heel "Pistolen-is-kunst,voor-mij-is-het-kunst,dus-waarom-niet-op-dit-forum-Verhaal" aan gaat komen, he.

Helaas wel... "er is geen standaard maatstaaf voor wat kunst is, dus ik mag dit posten omdat ik dit kunst vind"

Maar dan mag'ie het gaan onderbouwen. En daar krijg je het probleem al ;)

Type 28-10-2002 17:03

Is die onderste foto trouwens niet de Glock 19 ?

®Observer 28-10-2002 17:36

Citaat:

Type schreef:
Helaas wel... "er is geen standaard maatstaaf voor wat kunst is, dus ik mag dit posten omdat ik dit kunst vind"

Maar dan mag'ie het gaan onderbouwen. En daar krijg je het probleem al

Ik verheug me er nu al op. :)

anonieme_teddybeer 30-10-2002 06:41

Citaat:

Type schreef:

Maar dan mag'ie het gaan onderbouwen. En daar krijg je het probleem al ;)

nou neej hoor eigenlijk niet, et is heel simpel, tijdens mijn stage bij de Koninklijke Marrechaussee heb ik kennis gemaakt met dit wapen, en deze ook gebruikt bij diverse schietoefeningen, dat gaf zo'n kick dat ik het vaker wilde doen (wat niet mogelijk is/was) maar ik heb me voor genomen om ooit nog eens bij de koninklijke marrechaussee te gaan werken en dan mag ik er weer mee schieten :D

Type 30-10-2002 18:03

en dat legt nog steeds niet uit waarom dit in K&L zou kunnen/moeten...

Dus je hebt met een pistooltje geschoten, geweldig voor je. Nog steeds niets kunstzinnigs aan. Vastpakken, laden, mikken, schieten. Wowie. Doe ik ook vaak genoeg. (alleen met een Walter P5 of een Colt 9mm)

Mij lijkt het ook geil om nog een keer met een Smith&Wesson .45 8-shooter te schieten, en ja, ik wil ook nog wel een keer een Barett vasthebben, maar dat maakt het nog niet meteen kunst...

LUH-3417 30-10-2002 18:12

Je kan toch ook lid worden van een schietvereniging? Desnoods kan je afreizen naar Afrika, om daar een leger van kindsoldaten te verblijden met je aanwezigheid.

LUH-3417

Type 30-10-2002 18:41

Citaat:

LUH-3417 schreef:
Je kan toch ook lid worden van een schietvereniging? Desnoods kan je afreizen naar Afrika, om daar een leger van kindsoldaten te verblijden met je aanwezigheid.

LUH-3417

Dan krijg je een AK of een Kalashnikov in je handen, en meestal een die zo onbetrouwbaar is als de pest.
Je schiet dan eerder je eigen kleine teen eraf dan dat je doel raakt...

Net zoiets als de Uzi. Het is een leuk, schattig geweertje. Maar alleen nuttig bij vuurgevechten in een telefooncel ofzo... :rolleyes:

Vlooienband 30-10-2002 18:53

Bij deze de vraag aan iedereen: kunnen we het een beetje laten zien alsof we het hier over kunst hebben? :p
Anders moet 'ie naar DK, of erger: onzin :D

Hmm, laat ik het nuttig maken ofzo. :)

Kunst is voor iedereen anders, maar je kan een Glock e.d. als kunstvoorwerp opvatten, het is ergens wel kunstzinnig. In een manier dat je er mooie dingen mee kan maken. En dan bedoel ik geen moord, maar echte kunstwerpen. :)
Hoewel niemand het heeft gedaan, geloof ik.

LUH-3417 30-10-2002 19:49

Een Glock niet kunstzinnig zegt u, denkbeeldige opponent? Wacht maar tot ik er één van mijn zolder tover die stamt uit 1647, met een handtekening van Rembrandt erop!

LUH-3417

Vlooienband 30-10-2002 19:59

Dan zeit het niet de Glock die kunstzinnig is, maar de gedachte aan Rembrandts' wonderlijke kunst wat het kunstzinnig maakt.

LUH-3417 30-10-2002 21:52

Maar als zelfs Rembrandt er de moeite voor doet om er een handtekening op te zetten?

Ik wilde eens een ander voorbeeld dat de eeuwige pispot van DuChamp.

LUH-3417

Woodstock 02-11-2002 18:46

RRRR. what beautiful irony I sense in this discussion. it's almost too much for a mere gun ;)
J, you scare me, with all that odious arm knowledge you ostend. :p

Type 03-11-2002 16:04

Citaat:

Woodstock schreef:
J, you scare me, with all that odious arm knowledge you ostend. :p
Boys will be boys...

Woodstock 04-11-2002 21:17

Citaat:

Type schreef:
Boys will be boys...
...and what a blessing :o :p :D

David 04-11-2002 22:42

Citaat:

Op iets wat je altijd al zou willen hebben, je hebt er al een gebruik van gemaakt en dat voelde geweldig, de eerste aanraking was wat schikkerig en vreemd maar daarna voelde het als natuurlijk.De vormen zo strak en mooi, mat zwart en strakke vormen, niet zwaar, maar ook niet te licht. Het is een gebruiksvoorwerp niet voor iedereen bestemd maar ik ben erg gewoon spontaan verliefd op geworden, het erg gebruiksvriendelijk en makkelijk in het gebruik, ik hoop dat ik dat gevoel vaker mee mag maken.

^^ bovenstaande stukje gaat dus over een voorwerp waarvan hier onder een plaatje

[IMG]http://www.szczecin.kwp.gov.pl/antyterrorysci/images/glock17.jpg[IMG]

[img]http://dfl.sirious.net/sigs/glock17-03.jpg[/mg]

http://dfl.sirious.net/sigs/glock17-0.jpg

Het is een Glock17 semi automatisch handvuurwapen, en behoort tot de standaard uitrusting van de Koninklijke Marrechaussee

in het oosten zijn ze ook verliefd op dit soort dingen .

daarom dat ik ook zoveel van dat volk houd ....

LiNiaaL 04-11-2002 22:54

dit topic suckt en anonieme teddybeer is een sucker en geweren sucken en die moeten allemaal zoals in dat verhaaltje in [???], omgesmolten worden tot ploegen en andere toolz voor agricolae en toolz voor whatever non-violence-related-topics...

zo mijn mening in het kort, mensen die verliefd zijn op hun geweer zijn gewoon zielig, misschien kun je eens proberen iets/iemand beters te zoeken om van te houden? (kleine suggestie)

AARGH a-t is dus echt zielig. ja kom me maar neerschieten nou. nee dat meen ik niet maar van dit soort shit word ik dus KOTSMISSELIJK...

LiNiaaL 04-11-2002 22:57

and on the 'kunst' tip: tja er zijn ook zat mensen die het kunst vinden om veel mensen onverwachts neder te snipen en dan op een briefje schrijven 'Dear policeman. I am God.' oid...

LUH-3417 05-11-2002 11:24

Misschien geen kunst is de gebruikelijke betekenis van het woord, maar het is toch knap dat hij zoiets zo lang vol heeft kunnen houden zonder dat iemand er wat heeft tegen kunnen doen.

Niet dat ik zijn fan ben en later in zijn voetsporen zal treden of zijn werk 'goed' vind, maar ik vind het wel fascinerend en 'knap'.

LUH-3417

Type 05-11-2002 15:05

Citaat:

LiNiaaL schreef:
and on the 'kunst' tip: tja er zijn ook zat mensen die het kunst vinden om veel mensen onverwachts neder te snipen en dan op een briefje schrijven 'Dear policeman. I am God.' oid...
Dat is ook een kunst. Maar dan niet het geweer, of het schieten zelf, maar het feit dat hij feilloze schoten lost van niet al te ver weg, en er mee weg kan komen.

Het wegkomen is hier dan dus de kunst.

Verder ben ik het met je eens dat 'verliefd' zijn op een Glock17 een redelijk wazig iets is, en dat je dan echt een hobby moet gaan zoeken ;)

En nog steeds houd ik vol dat die onderste een Glock19 is.
A_T, kan je dat even uitleggen, waarom je die fout maakt?

Woodstock 05-11-2002 16:02

Citaat:

LUH-3417 schreef:
Misschien geen kunst is de gebruikelijke betekenis van het woord, maar het is toch knap dat hij zoiets zo lang vol heeft kunnen houden zonder dat iemand er wat heeft tegen kunnen doen.

Niet dat ik zijn fan ben en later in zijn voetsporen zal treden of zijn werk 'goed' vind, maar ik vind het wel fascinerend en 'knap'.

LUH-3417

Greetings, O Wise one!
;)

anonieme_teddybeer 06-11-2002 08:41

Citaat:

LiNiaaL schreef:
dit topic suckt en anonieme teddybeer is een sucker en geweren sucken en die moeten allemaal zoals in dat verhaaltje in [???], omgesmolten worden tot ploegen en andere toolz voor agricolae en toolz voor whatever non-violence-related-topics...

zo mijn mening in het kort, mensen die verliefd zijn op hun geweer zijn gewoon zielig, misschien kun je eens proberen iets/iemand beters te zoeken om van te houden ? (kleine suggestie)

AARGH a-t is dus echt zielig. ja kom me maar neerschieten nou. nee dat meen ik niet maar van dit soort shit word ik dus KOTSMISSELIJK...

Flame intended hier?

Je kent me niet, je oordeelt over mij, naar aanleiding van het verhaal, dit is een kunst/literatuur forum, dus niet alle verhalen zijn serieus.
geweren/pistolen/wapens sucken niet, ze zijn mooi, ik zou er best 1 willen hebben

LiNiaaL 10-11-2002 13:08

Citaat:

Flame intended hier?

Je kent me niet, je oordeelt over mij, naar aanleiding van het verhaal, dit is een kunst/literatuur forum, dus niet alle verhalen zijn serieus.
geweren/pistolen/wapens sucken niet, ze zijn mooi, ik zou er best 1 willen hebben

ja sorry je verhaal schoot me een beetje in het verkeerde keelgat en dan ga ik niet-over-nagedachte replies schrijven. sorry hoor. maar wapens sucken ALTIJD.

LUH-3417 10-11-2002 15:24

Maar wat als haat, agressie, egoïsme, jaloezie en meer van die dingen waar ieder rechtschapen mens tegen hoort te zijn in een persoon gegoten werden en jij de mogelijkheid kreeg om daar met een shotgun een dodelijk schot op te lossen. Zouden wapens dan ook nog sucken?

LUH-3417

LiNiaaL 12-11-2002 22:51

Citaat:

LUH-3417 schreef:
Maar wat als haat, agressie, egoïsme, jaloezie en meer van die dingen waar ieder rechtschapen mens tegen hoort te zijn in een persoon gegoten werden en jij de mogelijkheid kreeg om daar met een shotgun een dodelijk schot op te lossen. Zouden wapens dan ook nog sucken?

LUH-3417

still.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39.