Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
verder: A_T -> leuk, je hebt de Glock17 uitgevonden. Wie weet krijg je later nog wel eens een Desert Eagle in je poten, of een Barett Light .50 Sniper. Hell, misschien wel een full auto zoals de MP5 of de AK47! Om maar eens wat leuke standaard iedereen-kent-ze geweertjes te noemen... Maar is het kunst/literatuur? En zo ja: wat is er kunstig aan, vertel me dat eens. En als je dat niet kan, vertel me dan wat dit topic in hemelsnaam in K&L doet. ![]() >> Spreek eens een politieagent aan zodra je bij de Koninklijke Marrechaussee zit, misschien mag je ook wel zijn Walter P5 even vasthouden... Wooooh spannend...
||
Citaat:
Je kunt nu natuurlijk wel tot op je sokken aanvoelen dat er nu een heel "Pistolen-is-kunst,voor-mij-is-het-kunst,dus-waarom-niet-op-dit-forum-Verhaal" aan gaat komen, he.
||
Citaat:
Maar dan mag'ie het gaan onderbouwen. En daar krijg je het probleem al ![]()
||
Citaat:
![]()
|
en dat legt nog steeds niet uit waarom dit in K&L zou kunnen/moeten...
Dus je hebt met een pistooltje geschoten, geweldig voor je. Nog steeds niets kunstzinnigs aan. Vastpakken, laden, mikken, schieten. Wowie. Doe ik ook vaak genoeg. (alleen met een Walter P5 of een Colt 9mm) Mij lijkt het ook geil om nog een keer met een Smith&Wesson .45 8-shooter te schieten, en ja, ik wil ook nog wel een keer een Barett vasthebben, maar dat maakt het nog niet meteen kunst...
||
Citaat:
Je schiet dan eerder je eigen kleine teen eraf dan dat je doel raakt... Net zoiets als de Uzi. Het is een leuk, schattig geweertje. Maar alleen nuttig bij vuurgevechten in een telefooncel ofzo... ![]()
|
Bij deze de vraag aan iedereen: kunnen we het een beetje laten zien alsof we het hier over kunst hebben?
![]() Anders moet 'ie naar DK, of erger: onzin ![]() Hmm, laat ik het nuttig maken ofzo. ![]() Kunst is voor iedereen anders, maar je kan een Glock e.d. als kunstvoorwerp opvatten, het is ergens wel kunstzinnig. In een manier dat je er mooie dingen mee kan maken. En dan bedoel ik geen moord, maar echte kunstwerpen. ![]() Hoewel niemand het heeft gedaan, geloof ik.
|
![]() |
||
Citaat:
daarom dat ik ook zoveel van dat volk houd .... Laatst gewijzigd op 05-11-2002 om 09:08. |
![]() |
|
dit topic suckt en anonieme teddybeer is een sucker en geweren sucken en die moeten allemaal zoals in dat verhaaltje in [???], omgesmolten worden tot ploegen en andere toolz voor agricolae en toolz voor whatever non-violence-related-topics...
zo mijn mening in het kort, mensen die verliefd zijn op hun geweer zijn gewoon zielig, misschien kun je eens proberen iets/iemand beters te zoeken om van te houden? (kleine suggestie) AARGH a-t is dus echt zielig. ja kom me maar neerschieten nou. nee dat meen ik niet maar van dit soort shit word ik dus KOTSMISSELIJK...
|
Verwijderd
|
Misschien geen kunst is de gebruikelijke betekenis van het woord, maar het is toch knap dat hij zoiets zo lang vol heeft kunnen houden zonder dat iemand er wat heeft tegen kunnen doen.
Niet dat ik zijn fan ben en later in zijn voetsporen zal treden of zijn werk 'goed' vind, maar ik vind het wel fascinerend en 'knap'. LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
Het wegkomen is hier dan dus de kunst. Verder ben ik het met je eens dat 'verliefd' zijn op een Glock17 een redelijk wazig iets is, en dat je dan echt een hobby moet gaan zoeken ![]() En nog steeds houd ik vol dat die onderste een Glock19 is. A_T, kan je dat even uitleggen, waarom je die fout maakt?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je kent me niet, je oordeelt over mij, naar aanleiding van het verhaal, dit is een kunst/literatuur forum, dus niet alle verhalen zijn serieus. geweren/pistolen/wapens sucken niet, ze zijn mooi, ik zou er best 1 willen hebben
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Maar wat als haat, agressie, egoïsme, jaloezie en meer van die dingen waar ieder rechtschapen mens tegen hoort te zijn in een persoon gegoten werden en jij de mogelijkheid kreeg om daar met een shotgun een dodelijk schot op te lossen. Zouden wapens dan ook nog sucken?
LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |