Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   de Televizierring (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=255581)

xx 22-10-2002 15:31

de Televizierring

wie denken jullie dat er wat gaat winnen?? Of wil je dat gaat winnen?

Voor zover ik weet zijn er bij de programma's kopspijkers, wie is de mol? en Ushi & van Dijk genomineerd. Bij de mannen carlo boszhard, peter r. de vries en ivo niehe. En bij de vrouwen anita witzier, irene moors en wendy van dijk.

xx

Boogie 22-10-2002 15:49

Ik vind geen van de genomineerden waardige winnaars, zeker niet bij de mannen.

Arwyn 22-10-2002 16:11

Kopspijkers moet in ieder geval 1 krijgen. That show rulez!
Maar de rest... Niet echt interessant eigenlijk...

Uice 22-10-2002 16:31

Vorig jaar won Spoorloos, en als je kijkt naar de genomineerden van dit jaar... Nou ja, die televisiering is dus ook niet echt een veelzeggende prijs.

Bluesummers 22-10-2002 20:16

wie is de mol!! die is zeker weten de beste, hoewel kopspijkers ook roels..

Balance 22-10-2002 20:40

'k vind wie is de mol een stom programma, de andere twee zijn wel leuk. Maar als ik moet kiezen, dan kies ik voor kopspijkers.

De mannen vink allemaal niet echt super. Carlo is wel grappig, maar nou niet zó goed dat ie een televizierring verdient...

Bij de vrouwen hoop ik dat Wendy van Dijk wint. Kvind 't echt super hoe zij Ushi speelt!

Breg 23-10-2002 10:58

Bij de vrouwen heeft Wendy v. Dijk gewonnen, bij de mannen Peter R. de Vries en bij jeugdprogramma´s het jeugdjournaal.
Alleen het beste programma is nog niet bekend.

xx 23-10-2002 11:48

Citaat:

Breg schreef:
Bij de vrouwen heeft Wendy v. Dijk gewonnen, bij de mannen Peter R. de Vries en bij jeugdprogramma´s het jeugdjournaal.

Peter R. de Vries?!??!?!!? :eek: ik ben nu werkelijk toch geschokt. Niet dat de andere 2 nou zo veel beter zijn........ maar peter r. de vries vind ik toch wel het minst.

xx

hoe kom je trouwens aan ddie informatie

PV 23-10-2002 12:46

Kopspijkers moet winnen :cool: Ushi is afgezaagd..Wie is de mol kan me ook niet echt boeien, zo'n programma moet je elke week volgen om t leuk te vinden.

Uice 23-10-2002 15:01

Ernst en Bobbie werd genomineerd voor beste jeugdprogramma... nou dan weet je wel wat voor debielen daar werken... het jeugdjournaal is ook geen goed programma, net als het 'gewone' journaal.

Daangerous 23-10-2002 16:51

peter r. de vries is wel echt de grootste malloot die er rond loopt in tv land, wat een kut-show heeft die gast...

xx 25-10-2002 20:19

Citaat:

Juice schreef:
Ernst en Bobbie werd genomineerd voor beste jeugdprogramma... nou dan weet je wel wat voor debielen daar werken... het jeugdjournaal is ook geen goed programma, net als het 'gewone' journaal.
Hier ben ik het toch echt niet met je eens, wat betreft het jeugdjournaal. Het mag dan misschien wel bijna altijd dezelfde onderwerpen hebben als het 'gewone' journaal maar bij het jeugdjournaal worden moeilijk onderwerpen zoals bijv. 11 september en de moord op pim fortuyn veel beter en duidelijker uitgelegd en komen ze met dingen waar je wat aan hebt en die ook belangrijk zijn ipv uitgekauwd nieuws.

zo!! jeugdjournaal rulezzzzzzzzzzzz!!!!!!! :p

xx

scala 25-10-2002 21:08

jah ik zag net een klein stukje, de ouders van Wendy v Dijk speelden de ouders van Ushi:D was best wel koel bedacht:P

10.45 25-10-2002 21:33

jeej! Ik ben blij dat Kopspijkers gewonnen heeft! (y)

LiViNg EnD 26-10-2002 14:12

kopspijkers heeft gewonnen!!!!

jeej vanavond weer kijken :)

Wim Wok 26-10-2002 14:30

ik vind dat koppspijkers dus echt zo'n onwijs kutprogramma, zo'n irritante arrogante gast is die jack spijkerman, en die humor is echt té flauw, paar jaar geleden was t cool, met domniee Gremdeadt en erik van muiswinkel, diederik van vleuten en die kala gast, maar nu is t echt té gaar...

xx 26-10-2002 15:04

toch wel opmerkelijk dat én carlo boszhard én irene moors gewonnen hebben..........:D

xx

Conan the Librarian 26-10-2002 15:27

Hmm, jammer dat Ivo Niehe niet gewonnen heeft. :(

*sympathie heeft voor*

Scarlett 26-10-2002 15:37

Citaat:

Breg schreef:

:/ Jouw info klopte toch niet echt, geloof ik.

Breg 26-10-2002 20:07

ff een breichtje. de info die ik hier eerder neergezet had klopt niet. Had een bericht verkeerd gelezen. In het AD stond dat dat de verwachtte winnars waren en ik had dus over het worodje verwachtte heengelezen, maar ik kan mn berichtje niet meer veranderen :(

Rollo Tomasi 26-10-2002 21:02

Zijn er mensen met meer dan drie hersencellen die de Televizierring serieus nemen dan?

fruitmand 27-10-2002 10:08

Citaat:

Wim Wok schreef:
ik vind dat koppspijkers dus echt zo'n onwijs kutprogramma, zo'n irritante arrogante gast is die jack spijkerman, en die humor is echt té flauw, paar jaar geleden was t cool, met domniee Gremdeadt en erik van muiswinkel, diederik van vleuten en die kala gast, maar nu is t echt té gaar...
mijn mening exactly

xx 27-10-2002 14:11

Citaat:

Rollo Tomasi schreef:
Zijn er mensen met meer dan drie hersencellen die de Televizierring serieus nemen dan?
ja, het team van kopspijkers

xx

Daangerous 29-10-2002 16:45

Citaat:

Wim Wok schreef:
paar jaar geleden was kopspijkers wel cool, met domniee Gremdeadt en erik van muiswinkel, diederik van vleuten en die kala gast, maar nu is t echt té gaar...
Mee eens, nu is het echt te uitgemolken, ik kijk nog wel elke week, maar sinds one day fly gaat het echt de slechte kant op. Die ring hadden ze al veel eerder moeten winnen, in de tijd van diederik van vleuten, erik van muiswinkel en jeroen van merwijk. Iedereen vind kopspijkers nu zo geweldig dat het programma daar op gaat inspelen, en dat hadden ze niet moeten doen. De uitzendingen zijn ook gewoon altijd hetzelfde:
"Wat u en ons op viel in de media-verhaaltje-hamertje tik-verhaaltje-ezel-liedje-cabaret" altijd maar weer...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.