Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2002, 15:31
xx
xx is offline
wie denken jullie dat er wat gaat winnen?? Of wil je dat gaat winnen?

Voor zover ik weet zijn er bij de programma's kopspijkers, wie is de mol? en Ushi & van Dijk genomineerd. Bij de mannen carlo boszhard, peter r. de vries en ivo niehe. En bij de vrouwen anita witzier, irene moors en wendy van dijk.

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2002, 15:49
Boogie
Boogie is offline
Ik vind geen van de genomineerden waardige winnaars, zeker niet bij de mannen.
Oud 22-10-2002, 16:11
Arwyn
Arwyn is offline
Kopspijkers moet in ieder geval 1 krijgen. That show rulez!
Maar de rest... Niet echt interessant eigenlijk...
Oud 22-10-2002, 16:31
Uice
Uice is offline
Vorig jaar won Spoorloos, en als je kijkt naar de genomineerden van dit jaar... Nou ja, die televisiering is dus ook niet echt een veelzeggende prijs.
Oud 22-10-2002, 20:16
Bluesummers
Bluesummers is offline
wie is de mol!! die is zeker weten de beste, hoewel kopspijkers ook roels..
Oud 22-10-2002, 20:40
Balance
Balance is offline
'k vind wie is de mol een stom programma, de andere twee zijn wel leuk. Maar als ik moet kiezen, dan kies ik voor kopspijkers.

De mannen vink allemaal niet echt super. Carlo is wel grappig, maar nou niet zó goed dat ie een televizierring verdient...

Bij de vrouwen hoop ik dat Wendy van Dijk wint. Kvind 't echt super hoe zij Ushi speelt!
Oud 23-10-2002, 10:58
Breg
Breg is offline
Bij de vrouwen heeft Wendy v. Dijk gewonnen, bij de mannen Peter R. de Vries en bij jeugdprogramma´s het jeugdjournaal.
Alleen het beste programma is nog niet bekend.
Oud 23-10-2002, 11:48
xx
xx is offline
Citaat:
Breg schreef:
Bij de vrouwen heeft Wendy v. Dijk gewonnen, bij de mannen Peter R. de Vries en bij jeugdprogramma´s het jeugdjournaal.
Peter R. de Vries?!??!?!!? ik ben nu werkelijk toch geschokt. Niet dat de andere 2 nou zo veel beter zijn........ maar peter r. de vries vind ik toch wel het minst.

xx

hoe kom je trouwens aan ddie informatie
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 12:46
PV
PV is offline
Kopspijkers moet winnen Ushi is afgezaagd..Wie is de mol kan me ook niet echt boeien, zo'n programma moet je elke week volgen om t leuk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 15:01
Uice
Uice is offline
Ernst en Bobbie werd genomineerd voor beste jeugdprogramma... nou dan weet je wel wat voor debielen daar werken... het jeugdjournaal is ook geen goed programma, net als het 'gewone' journaal.
Oud 23-10-2002, 16:51
Daangerous
Daangerous is offline
peter r. de vries is wel echt de grootste malloot die er rond loopt in tv land, wat een kut-show heeft die gast...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 20:19
xx
xx is offline
Citaat:
Juice schreef:
Ernst en Bobbie werd genomineerd voor beste jeugdprogramma... nou dan weet je wel wat voor debielen daar werken... het jeugdjournaal is ook geen goed programma, net als het 'gewone' journaal.
Hier ben ik het toch echt niet met je eens, wat betreft het jeugdjournaal. Het mag dan misschien wel bijna altijd dezelfde onderwerpen hebben als het 'gewone' journaal maar bij het jeugdjournaal worden moeilijk onderwerpen zoals bijv. 11 september en de moord op pim fortuyn veel beter en duidelijker uitgelegd en komen ze met dingen waar je wat aan hebt en die ook belangrijk zijn ipv uitgekauwd nieuws.

zo!! jeugdjournaal rulezzzzzzzzzzzz!!!!!!!

xx
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 21:08
scala
scala is offline
jah ik zag net een klein stukje, de ouders van Wendy v Dijk speelden de ouders van Ushi was best wel koel bedacht
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 21:33
10.45
10.45 is offline
jeej! Ik ben blij dat Kopspijkers gewonnen heeft!
Oud 26-10-2002, 14:12
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
kopspijkers heeft gewonnen!!!!

jeej vanavond weer kijken
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 14:30
Verwijderd
ik vind dat koppspijkers dus echt zo'n onwijs kutprogramma, zo'n irritante arrogante gast is die jack spijkerman, en die humor is echt té flauw, paar jaar geleden was t cool, met domniee Gremdeadt en erik van muiswinkel, diederik van vleuten en die kala gast, maar nu is t echt té gaar...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 15:04
xx
xx is offline
toch wel opmerkelijk dat én carlo boszhard én irene moors gewonnen hebben..........

xx
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 15:27
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Hmm, jammer dat Ivo Niehe niet gewonnen heeft.

*sympathie heeft voor*
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef:
:/ Jouw info klopte toch niet echt, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 20:07
Breg
Breg is offline
ff een breichtje. de info die ik hier eerder neergezet had klopt niet. Had een bericht verkeerd gelezen. In het AD stond dat dat de verwachtte winnars waren en ik had dus over het worodje verwachtte heengelezen, maar ik kan mn berichtje niet meer veranderen
Oud 26-10-2002, 21:02
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Zijn er mensen met meer dan drie hersencellen die de Televizierring serieus nemen dan?
Oud 27-10-2002, 10:08
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
ik vind dat koppspijkers dus echt zo'n onwijs kutprogramma, zo'n irritante arrogante gast is die jack spijkerman, en die humor is echt té flauw, paar jaar geleden was t cool, met domniee Gremdeadt en erik van muiswinkel, diederik van vleuten en die kala gast, maar nu is t echt té gaar...
mijn mening exactly
Oud 27-10-2002, 14:11
xx
xx is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Zijn er mensen met meer dan drie hersencellen die de Televizierring serieus nemen dan?
ja, het team van kopspijkers

xx
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 16:45
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
paar jaar geleden was kopspijkers wel cool, met domniee Gremdeadt en erik van muiswinkel, diederik van vleuten en die kala gast, maar nu is t echt té gaar...
Mee eens, nu is het echt te uitgemolken, ik kijk nog wel elke week, maar sinds one day fly gaat het echt de slechte kant op. Die ring hadden ze al veel eerder moeten winnen, in de tijd van diederik van vleuten, erik van muiswinkel en jeroen van merwijk. Iedereen vind kopspijkers nu zo geweldig dat het programma daar op gaat inspelen, en dat hadden ze niet moeten doen. De uitzendingen zijn ook gewoon altijd hetzelfde:
"Wat u en ons op viel in de media-verhaaltje-hamertje tik-verhaaltje-ezel-liedje-cabaret" altijd maar weer...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten