Advertentie | |
|
![]() |
|
Ernst en Bobbie werd genomineerd voor beste jeugdprogramma... nou dan weet je wel wat voor debielen daar werken... het jeugdjournaal is ook geen goed programma, net als het 'gewone' journaal.
||
![]() |
Citaat:
zo!! jeugdjournaal rulezzzzzzzzzzzz!!!!!!! ![]() xx |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind dat koppspijkers dus echt zo'n onwijs kutprogramma, zo'n irritante arrogante gast is die jack spijkerman, en die humor is echt té flauw, paar jaar geleden was t cool, met domniee Gremdeadt en erik van muiswinkel, diederik van vleuten en die kala gast, maar nu is t echt té gaar...
|
![]() |
|
ff een breichtje. de info die ik hier eerder neergezet had klopt niet. Had een bericht verkeerd gelezen. In het AD stond dat dat de verwachtte winnars waren en ik had dus over het worodje verwachtte heengelezen, maar ik kan mn berichtje niet meer veranderen
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
"Wat u en ons op viel in de media-verhaaltje-hamertje tik-verhaaltje-ezel-liedje-cabaret" altijd maar weer... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol? 2013 Martiño | 229 | 08-03-2013 21:12 | |
Films, TV & Radio |
Televizier-ring 2006 Verwijderd | 21 | 21-10-2006 22:02 | |
Films, TV & Radio |
Peking Express [2] Zozo | 147 | 01-06-2004 12:54 | |
Films, TV & Radio |
Televizier ring 2003 zus en zo | 30 | 28-10-2003 15:42 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Programmering: Buffy, Angel en Charmed Verwijderd | 58 | 13-04-2002 10:40 |