![]() |
Wat denk je ervan?
Ik was fanatiek :eek: in m'n literatuurboek aan het lezen en ik vond deze tekst... Wat denk je ervan??
Is er nog een plek waar je de ouderwetse kakker kan treffen? De hockeyers zijn gewinterstopt en volgens mij is het voor golfen nog te koud. Dus als u dit weekend nog ouderwetse kakkers in het wild wil zien moet u naar Rtterdam. Daar gebeurt het in Lee Towers Palace ofwel sportpaleis Ahoy. Het ABN AMRO World Tennis Toernament. En dan moet je zorgen dat je een beetje in de buurt van de vips komt... Let op wat ze zeggen, kakelen, hoe ze gerookte zal snoepen en zie ook hoe weinig ze betalen. Op de een of andere manier zijn ze altijd de relatie van een relatie van een vrindje of daar weer een relatie van. Of een vrindje. Kijk ook goed naar de ballenmeisjes. Het benneton druipt eraf. En vergeet de ballenmeisjesmoeders, die de ballenmeisjes begeleiden niet. De furieuze blik die schreeuwt hoe trots ze is dat haar dochter ABNO AMRO-ballenmeisjes is. Zie ook hoe de kakkers lekker in promodorp blijven snacken, kijk hoe ze jagen om in de schaduyw van een bekende tennisser te komen (youp van 't Hek) |
'k vind het wel een beetje grappig :o
|
Cabaret is stoer, youp van 't hek is geweldig, maar dit vat ik niet. :/
Valt hier een discussie uit te bouwen? |
Ja die bestaat al wel wat langer dan vandaag..
Wat moeten we hier verder mee dan :confused: |
uhm tsja,
et viel mij op dat er weer een aantal topics waren over waar dit min of meer wel een beetje mee te maken had.. et is niet zo dat je er iets mee moet.. maar eerder wat je ervan denkt.. of vindt je et kloppen, of er een andere mening over hebt bijvoorbeeld :confused: (y) |
ik denk
dat ik ga poepen |
Winterstop is voor mietjes man... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ijshockey is voor mietjes man... :p
|
Citaat:
Tja, wat moet ik ervan zeggen? Hij zit heel het wereldje altijd af te kraken, maar hij komt zelf ook uit het milieu.. Maar verder vind ik hem echt geweldig. Maar wat is je vraagstelling eigenlijk? :confused: |
Ontzettend stom... ik heb me daar jarenlang uitstekend vermaakt :D is op zich best wel leuk hoor, al het eten is gratis en zeker voor kinderen zijn ze daar ontzettend aardig (cadeautjes enzo) het is wel een beetje waar maar het valt best mee met het kak gehalte meeste zijn zakenrelaties, belegingsinstellingen vooral. De manier hoe ik daar altijd kwam klopt wel hoor, altijd via via :) niks mis mee toch?
|
He, ik ben daar toevallig ook een keer ballenmeisje geweest ja. :o :/
|
ik begin te twijfelen aan de term 'ballenmeisje'... :\
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar bij hem lijkt het alsof ie alles verloochent en alles vreselijk vind en er niks mee te maken wilt hebben. Net als bij Paul Rosenmoller die ook zo graag ongelooflijk links wilt zijn en tegendraads wilt zijn maar wel een kakfamilie hebben. Tuurlijk niks mis met zelfspot, maar je hoeft je afkomst niet te verloochenen vind ik. |
Citaat:
Paul Rosenmöller is (y) , oke het is makkelijker als je rijk bent om er niet bij na te denken en gewoon lekker luxe te leven, maar om je als het ware je zo tegen je familie keert (niet echt natuurlijk) en echt voor je opvattingen te gaan... dat is toch wel goed (imho) Zelfspot is trouwens fantastisch :) mensen nemen zichzelf veels te serieus. Je hoeft je afkomst niet te verloochenen.. maar je kan er toch gewoon niet zo van houden? Kijk Youp woont ook in een leuk huis in de grachtengordel van Amsterdam, zijn broer was ook bondscoach van de dames natuurlijk maar ik kan best begrijpen dat hij niks met dat hele kak-gebeuren te maken wil hebben... |
Citaat:
Maar we moeten oppassen dat het hier geen politieke discussie wordt. :) |
uhm tjsa...glaasje dubbelfris dan maar? :p
|
Citaat:
Maar hoe groot is de kans nou dat het vriest op een zaterdag/zondagmiddag... misschien overkomt dat je een of twee keer per seizoen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |