Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2002, 18:37
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Ik was fanatiek in m'n literatuurboek aan het lezen en ik vond deze tekst... Wat denk je ervan??

Is er nog een plek waar je de ouderwetse kakker kan treffen? De hockeyers zijn gewinterstopt en volgens mij is het voor golfen nog te koud. Dus als u dit weekend nog ouderwetse kakkers in het wild wil zien moet u naar Rtterdam. Daar gebeurt het in Lee Towers Palace ofwel sportpaleis Ahoy. Het ABN AMRO World Tennis Toernament. En dan moet je zorgen dat je een beetje in de buurt van de vips komt... Let op wat ze zeggen, kakelen, hoe ze gerookte zal snoepen en zie ook hoe weinig ze betalen. Op de een of andere manier zijn ze altijd de relatie van een relatie van een vrindje of daar weer een relatie van. Of een vrindje. Kijk ook goed naar de ballenmeisjes. Het benneton druipt eraf. En vergeet de ballenmeisjesmoeders, die de ballenmeisjes begeleiden niet. De furieuze blik die schreeuwt hoe trots ze is dat haar dochter ABNO AMRO-ballenmeisjes is. Zie ook hoe de kakkers lekker in promodorp blijven snacken, kijk hoe ze jagen om in de schaduyw van een bekende tennisser te komen

(youp van 't Hek)
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2002, 18:43
shanli
shanli is offline
'k vind het wel een beetje grappig
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 18:44
Verwijderd
Cabaret is stoer, youp van 't hek is geweldig, maar dit vat ik niet. :/

Valt hier een discussie uit te bouwen?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 18:56
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ja die bestaat al wel wat langer dan vandaag..

Wat moeten we hier verder mee dan
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 19:02
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
uhm tsja,
et viel mij op dat er weer een aantal topics waren over waar dit min of meer wel een beetje mee te maken had..

et is niet zo dat je er iets mee moet.. maar eerder wat je ervan denkt.. of vindt je et kloppen, of er een andere mening over hebt bijvoorbeeld
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 19:08
a new noise
a new noise is offline
ik denk

dat ik ga poepen
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 19:11
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Winterstop is voor mietjes man...
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 19:14
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
rosi schreef:
Winterstop is voor mietjes man...
Juist! Gewoon lekker door hockeyen, al is het kunstgras stijf bevroren!!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 19:16
ieyor
Avatar van ieyor
ieyor is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Juist! Gewoon lekker door hockeyen, al is het kunstgras stijf bevroren!!
maak je dr ijshockey van
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 19:19
Faery
Faery is offline
Ijshockey is voor mietjes man...
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 19:20
Verwijderd
Citaat:
IEYOr schreef:
maak je dr ijshockey van
Hehe...

Tja, wat moet ik ervan zeggen?
Hij zit heel het wereldje altijd af te kraken, maar hij komt zelf ook uit het milieu..
Maar verder vind ik hem echt geweldig.

Maar wat is je vraagstelling eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 19:20
Verwijderd
Ontzettend stom... ik heb me daar jarenlang uitstekend vermaakt is op zich best wel leuk hoor, al het eten is gratis en zeker voor kinderen zijn ze daar ontzettend aardig (cadeautjes enzo) het is wel een beetje waar maar het valt best mee met het kak gehalte meeste zijn zakenrelaties, belegingsinstellingen vooral. De manier hoe ik daar altijd kwam klopt wel hoor, altijd via via niks mis mee toch?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 19:22
Verwijderd
He, ik ben daar toevallig ook een keer ballenmeisje geweest ja. :/
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 19:25
Faery
Faery is offline
ik begin te twijfelen aan de term 'ballenmeisje'... :\
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 19:44
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Citaat:
gentleman schreef:
Hehe...
Maar wat is je vraagstelling eigenlijk?
Enigzins moeilijk uit te leggen... meer in de zin van..."wat denk je ervan/over"
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 19:49
Verwijderd
Citaat:
gentleman schreef:
Hij zit heel het wereldje altijd af te kraken, maar hij komt zelf ook uit het milieu..
Zelfspot is een groot goed, iets wat helaas het grootste deel van de kakkers niet goed onder de knie heeft.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 19:55
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Zelfspot is een groot goed, iets wat helaas het grootste deel van de kakkers niet goed onder de knie heeft.
Zelfspot is juist heel goed.
Maar bij hem lijkt het alsof ie alles verloochent en alles vreselijk vind en er niks mee te maken wilt hebben.
Net als bij Paul Rosenmoller die ook zo graag ongelooflijk links wilt zijn en tegendraads wilt zijn maar wel een kakfamilie hebben.

Tuurlijk niks mis met zelfspot, maar je hoeft je afkomst niet te verloochenen vind ik.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 20:07
Verwijderd
Citaat:
gentleman schreef:
Zelfspot is juist heel goed.
Maar bij hem lijkt het alsof ie alles verloochent en alles vreselijk vind en er niks mee te maken wilt hebben.
Net als bij Paul Rosenmoller die ook zo graag ongelooflijk links wilt zijn en tegendraads wilt zijn maar wel een kakfamilie hebben.

Tuurlijk niks mis met zelfspot, maar je hoeft je afkomst niet te verloochenen vind ik.

Paul Rosenmöller is , oke het is makkelijker als je rijk bent om er niet bij na te denken en gewoon lekker luxe te leven, maar om je als het ware je zo tegen je familie keert (niet echt natuurlijk) en echt voor je opvattingen te gaan... dat is toch wel goed (imho)

Zelfspot is trouwens fantastisch mensen nemen zichzelf veels te serieus. Je hoeft je afkomst niet te verloochenen.. maar je kan er toch gewoon niet zo van houden? Kijk Youp woont ook in een leuk huis in de grachtengordel van Amsterdam, zijn broer was ook bondscoach van de dames natuurlijk maar ik kan best begrijpen dat hij niks met dat hele kak-gebeuren te maken wil hebben...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-10-2002, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef:
Paul Rosenmöller is , oke het is makkelijker als je rijk bent om er niet bij na te denken en gewoon lekker luxe te leven, maar om je als het ware je zo tegen je familie keert (niet echt natuurlijk) en echt voor je opvattingen te gaan... dat is toch wel goed (imho)
Je zegt het eigenlijk al voor mij. Ik vind het zo gemakkelijk, zo cliché om als 'kakkertje', als rijkeluiszoontje ook maar lekker op de VVD te stemmen. Natuurlijk, het kan geen kwaad aan jezelf te denken, maar op den duur is íedereen gebaat bij een stabiele, rechtvaardige samenleving. Arm én rijk.

Maar we moeten oppassen dat het hier geen politieke discussie wordt.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 21:05
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
uhm tjsa...glaasje dubbelfris dan maar?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 21:28
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Juist! Gewoon lekker door hockeyen, al is het kunstgras stijf bevroren!!
Ehm nee dat kan niet... tenminste het kan wel maar het mag niet.
Maar hoe groot is de kans nou dat het vriest op een zaterdag/zondagmiddag... misschien overkomt dat je een of twee keer per seizoen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten wat vind je ervan?
typewriter
3 13-03-2006 13:43
Verhalen & Gedichten Wat vind je hiervan?
Severus
1 31-03-2004 19:15
Films, TV & Radio Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2
Verwijderd
500 13-01-2004 23:03
Seksualiteit maagd...hoe denken jullie over de eerste keer, wat verwacht je ervan
Verwijderd
296 21-09-2003 19:23
Liefde & Relatie Jullie moeten deze chat lezen!!
devilcat
105 03-12-2002 09:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42.