![]() |
Halloween Party
ik heb er binnenkort een (alleen "opeens" blut) en ik ga denk ik als bij ofzo, leek me wel lache...
...als wat zou jij gaan ( en waar hebje je voorheen ooit in verkleed, hoeft niet perse halloween te zijn) ik ben ooit als Michangelo geweest van de Turtles en de wedstrijd gewonnen !!, Clown, Chinees ( oh yeah,alsof ik nog niet groot genoege spleetogen heb ;) ) maar toen was ik nog nie twat ik deed (mam :mad:) En daarna nog als Jane (ja van tarzan) |
Wij vierden op school altijd Halloween, en ik ben een keer als dierentuin gegaan... Alle knuffels van m'n zusje aan elkaar gebonden en om m'n nek gehangen en een bordje met 'Zoo' erop.
En natuurlijk een keer als heks, en een keer als kok geloof ik. Ik wilde nog een keer als middeleeuws meisje gaan, of als Franse rijke mevrouw met van dat hoge haar, maar dat was allemaal teveel werk :o |
Ik wil wel een aapje zijn.
|
we vieren op school geen halloween, ikzelf ook niet. Carnaval wel (y) en met carnaval ben ik dit jaar als Barbie gegaan :cool: Helemaal in het roze met zo'n wijde jurkding met 3 :eek: onderrokken
Bij halloween moet ik weer helemaal denken aan zo'n man in Amsterdam die zo op ons af kwam stappen op straat om ons mee naar een halloween party te lokken (brr...) als hij nou 20 jaar jonger was geweest ... :eek: rare mensen, die amsterdammers |
Citaat:
laat ik nou NET in amstevleen geboren te zijn :p |
Citaat:
|
ik heb nog nooit halloween gevierd! lijkt me wel gaaf, ik zou als (heel cliche) heks gaan denk ik :) lijkt me leuk hihi
ik vier wel carnaval natuurlijk :) vroeger altijd als clown, en ben een x chineesje geweest en uhm....vorig jaar als hoer (:confused:) don't ask why...en uhm tja als punker toen ik wat ouder werd tuurlijk want dat hoort dan ofso...en uhm...naja gewoon rarae kleren door elkaar aan, niet echt iets voorstelledn, naja verder nix ofso :) |
barbie :|
eh k zou nu denk k heel origineel ( :rolleyes: ) als elfje gaan |
Citaat:
Army & Hoer komt er danook nog bij :) |
1x gehad en toen was ik verkleed als jouw nick :o
|
op verjaardzgen van leraren peuter/kleuter/lagere school
verkleed geweest als: beer cowboy elvis dikke (van dikke&dunne) bassie(van bassie&Aadriaan) Camphuys(vd lullo's) en nog wat maar da bennik vergeten... |
Citaat:
Vorig jaar was ik zorro. :D |
als indiaan
paard kip kikker rat super woman en natuurlijk prinsesje:D |
ben lucifer geweest
en wil nog altijd een keer als het msn icoontje gaan. |
als roodkapje :D
|
Geen Halloween, da's zo verAmerikaanst... doe het dan goed :P
Wel carnaval, carnaval is (y) Vroeger ben ik wel als indiaan, zwerver, clown, felle-kleurenmeisje :D, ofzow gegaan... Lachen Barbie vind ik ook een goeie :D Maar cheerleader vind ik ook wel vet. |
Citaat:
Ik wil nog een keer als lantaarnpaal of praatpaal of als boom... :) |
Ik heb volgende week een halloween goa feest :) Dus ik dnek dat ik maar als medusa ga, ik bedoel de dreads heb ik al en dan zet ik gewoon op iedere dread een slangenhoofdje :p
Ofzo... Iemand nog tips toevallig??? Het moet wel eenbeetje in halloween/goa sfeer zijn :) |
Citaat:
http://members.lycos.nl/schotmanon/hpbimg/medusa.jpg http://members.lycos.nl/schotmanon/hpbimg/medusa2.jpg -je kunt ijzerdraadjes in je dreads doen zodat ze een beetje gaan staan als slangen, of, nog beter: van die dingen waarmee je pijpen schoonmaakt (waar ook ijzerdraadjes inzitten) die heb je in alle kleuren, en dan doe je bijvoorbeeld zwarte en gifgroene, en daarbij een zwart/gifgroen gestreepte panty aan :) |
vrijdag in cafe t vervolg in brielle is er een haloweenparty. ik ga als mezelf, val dan ook een keer niet op als freak daar. en ik ga een vriend van me verkleden als de dood. cape en zeis en make-up enzow. en volgende week zaterdag is er een haloweenparty in cafe het kont, ook in brielle
|
Citaat:
we kopen(yeah sure,alsof we geld hebben)een zakje nepslangetjes en die zetten we tussen je haar. En ik ga als...ik heb geen idee. Iemand nog ideen? Het moet psychadelic-horror zijn... Olga en ik willen de prijs winnen dus tmoet wel spectaculair zijn :| :p |
Citaat:
|
Citaat:
Maar idd maar waar koop je die ijzerdraadstoftouwtjes??? |
Citaat:
Ik wil eigenlijk nog naar een Halloween feest maar heb geen idee waar een leuk feest is. Goa Halloween feest klinkt goed :D |
Citaat:
Je hebt ze trouwens ook in speelgoedzaken, want kleine kinderen maken er poppetjes en dieren enzo van :D |
Citaat:
|
Ik zou als elfje willen.. maar niet gaan.. vanwege het elfjesoverschot dan. Barbie blijkt ook niet origineel. Als bruid dan maar :)
|
'k heb een keer meegelopen in zo'n halloween tocht :| en toen was ik verkleed als landloper,blauwe plekken,haar in de war,..
Vroeger was ik ook vaak verkleed in een verpleegstertje :| en als indiaan. Bij carnaval heb ik me eens verkleed als tijger,en als hippie ook een keer :| |
Up!!
|
Hehe, ik ga deze donderdag (met halloween, dus) met van die H&M-vleugeltjes en een toverstokje naar school.. Het is een weddeschap, als ik 't doe dan krijg ik een week lang elke pauze een kaassoufle. *grin*
|
hmm.. ik zou idd als bij gaan, of als slet. of als een griekse godin, athene ofzo :cool: .. achja.. ik weet niet.
|
Hmz, ik ben een keer met carnaval als rups gegaan... zown enorm pak met 3 hoepels erin, groot kussen-achtig ding over mn hoofd... was wel koel.. Alleen lastig op zown schoolfeest :S
|
:D, ik heb een feest gevonden. Ik ga als jeugdige heks. Of nouja, iets wta daar op lijkt. Felgroen/ zwart gestreepte panties, zwart rokje, truitje ben ik nog niet over uit, knalgele bretels, heksenhoed. En dan versier ik mezelf gewoon met nog een aantal dingen. Owja, haar ga ik touperen.
Ik zal kijken of ik het op foto kan zetten en tijdelijk posten. |
Halloween is een kut feest uit Amerika!Ik ga daar echt niet aan mee doen! (n)
|
Nederland is juist stom dat ze niet eerder aan halloween deden!!!! :o dat lijkt me nou pas echt leuk in plaats van dat sint maarten altijd dat is zo slijmerig :mad: ik had liever halloween willen lopen!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
|
Ik heb beloofd mee te gaan trick or treaten donderdag, maar ik denk niet dat onze outfits erg bijzonder worden, gezien het tijd- en motivatiegebrek.
|
Ik ga donderdag naar Cirrha Niva in Doornroosje . . . wat ik aan doe weet ik nog niet precies. . . wil er wel wat bijzonderders van maken als dat ik ga zoals normaal . . . ga morgen maar ff de stad in
|
Citaat:
|
Ik haatte (háát zelfs) carnaval, dus ik heb ook een hekel aan halloween..
*trauma's* aan die stomme verplichtte verkleedpartijen.. Brrrrr! |
Ik HAAT carnaval (en mn moeder zit in de carnavalsvereniging.. ow joy.. :rolleyes: ).. de muziek alleen al.. halloween is veel liever, want dan zijn er leukere feesten enzow.. kweenie, kvind halloween gewoon sfeervoller..
Ik zou als elfje gaan (JAH!).. Waarom boeit het iedereen hier zoveel dat er veel mensen in elfjes ed geinteresseerd zijn en / of als elfje vekleed gaan tijdens halloween.. btje aanstellerij vind ik t.. als je dat nou leuk vind.. |
Citaat:
en halloween is meer 'sprookjesachtig' dan carnaval en dus zullen er ook meer dingen als spoken, draculas, elfjes en zon dingen zijn dan met carnaval |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je gaat als mijn 2lingijselfzus in het blauw,weeeeetjah Olga is er net vandoor gegaan met mn kledingkast :| |
ik heb er een dit weekend en ik ga als the grim reaper
moet morgen allleen ff een skelet masker ergens vandaan zaubern |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Paars zwarte streepjes kousen. Zwart wijd rokje net boven de knie. Paars fluwelen truitje met vleermuismouwtjes, heksenhoed en verder laat ik me versieren door een paar mensen van de toneelgroep waar ik bij zit. Ga gewoon bij de grimeerster langs die heefd ook de verkleedkist bij haar staan. Dus mischien word het zelfs nog wel weer wat anders. |
als iedereen nou even foto's maakt van zn kostuum(en zichzelf erin :rolleyes:)
Is leuk :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29. |