Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Halloween Party (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=255918)

Mortischa 22-10-2002 19:52

Halloween Party

ik heb er binnenkort een (alleen "opeens" blut) en ik ga denk ik als bij ofzo, leek me wel lache...

...als wat zou jij gaan ( en waar hebje je voorheen ooit in verkleed, hoeft niet perse halloween te zijn)

ik ben ooit als Michangelo geweest van de Turtles en de wedstrijd gewonnen !!, Clown, Chinees ( oh yeah,alsof ik nog niet groot genoege spleetogen heb ;) ) maar toen was ik nog nie twat ik deed (mam :mad:) En daarna nog als Jane (ja van tarzan)

Ramlothiel 22-10-2002 20:08

Wij vierden op school altijd Halloween, en ik ben een keer als dierentuin gegaan... Alle knuffels van m'n zusje aan elkaar gebonden en om m'n nek gehangen en een bordje met 'Zoo' erop.
En natuurlijk een keer als heks, en een keer als kok geloof ik. Ik wilde nog een keer als middeleeuws meisje gaan, of als Franse rijke mevrouw met van dat hoge haar, maar dat was allemaal teveel werk :o

Faery 22-10-2002 20:20

Ik wil wel een aapje zijn.

boardbabe 22-10-2002 20:21

we vieren op school geen halloween, ikzelf ook niet. Carnaval wel (y) en met carnaval ben ik dit jaar als Barbie gegaan :cool: Helemaal in het roze met zo'n wijde jurkding met 3 :eek: onderrokken

Bij halloween moet ik weer helemaal denken aan zo'n man in Amsterdam die zo op ons af kwam stappen op straat om ons mee naar een halloween party te lokken (brr...) als hij nou 20 jaar jonger was geweest ... :eek:

rare mensen, die amsterdammers

Mortischa 22-10-2002 20:26

Citaat:

boardbabe schreef:

rare mensen, die amsterdammers

laat ik nou NET in amstevleen geboren te zijn :p

boardbabe 22-10-2002 20:29

Citaat:

Mortischa schreef:
laat ik nou NET in amstevleen geboren te zijn :p
hè damn :mad: :D

Blubje 22-10-2002 20:58

ik heb nog nooit halloween gevierd! lijkt me wel gaaf, ik zou als (heel cliche) heks gaan denk ik :) lijkt me leuk hihi
ik vier wel carnaval natuurlijk :) vroeger altijd als clown, en ben een x chineesje geweest en uhm....vorig jaar als hoer (:confused:) don't ask why...en uhm tja als punker toen ik wat ouder werd tuurlijk want dat hoort dan ofso...en uhm...naja gewoon rarae kleren door elkaar aan, niet echt iets voorstelledn, naja verder nix ofso :)

ruby soho 22-10-2002 21:28

barbie :|

eh k zou nu denk k heel origineel ( :rolleyes: ) als elfje gaan

Mortischa 22-10-2002 21:31

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef:
ik heb nog nooit halloween gevierd! lijkt me wel gaaf, ik zou als (heel cliche) heks gaan denk ik :) lijkt me leuk hihi
ik vier wel carnaval natuurlijk :) vroeger altijd als clown, en ben een x chineesje geweest en uhm....vorig jaar als hoer (:confused:) don't ask why...en uhm tja als punker toen ik wat ouder werd tuurlijk want dat hoort dan ofso...en uhm...naja gewoon rarae kleren door elkaar aan, niet echt iets voorstelledn, naja verder nix ofso :)

oh ja ik heb ook not hema feesten gehad :D

Army & Hoer komt er danook nog bij :)

Esmée 22-10-2002 21:39

1x gehad en toen was ik verkleed als jouw nick :o

Wim Wok 22-10-2002 21:44

op verjaardzgen van leraren peuter/kleuter/lagere school
verkleed geweest als:

beer
cowboy
elvis
dikke (van dikke&dunne)
bassie(van bassie&Aadriaan)
Camphuys(vd lullo's)

en nog wat maar da bennik vergeten...

gentleman 22-10-2002 23:23

Citaat:

Wim Wok schreef:
op verjaardzgen van leraren peuter/kleuter/lagere school
verkleed geweest als:

beer
cowboy
elvis
dikke (van dikke&dunne)
bassie(van bassie&Aadriaan)
Camphuys(vd lullo's)

en nog wat maar da bennik vergeten...

Kamphuys :p

Vorig jaar was ik zorro. :D

muckymouse 22-10-2002 23:50

als indiaan
paard
kip
kikker
rat
super woman
en natuurlijk prinsesje:D

Stevill 22-10-2002 23:58

ben lucifer geweest

en wil nog altijd een keer als het msn icoontje gaan.

freakjuh 23-10-2002 10:37

als roodkapje :D

Synonym 23-10-2002 12:28

Geen Halloween, da's zo verAmerikaanst... doe het dan goed :P

Wel carnaval, carnaval is (y) Vroeger ben ik wel als indiaan, zwerver, clown, felle-kleurenmeisje :D, ofzow gegaan... Lachen

Barbie vind ik ook een goeie :D Maar cheerleader vind ik ook wel vet.

boardbabe 23-10-2002 12:50

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:
ben lucifer geweest

en wil nog altijd een keer als het msn icoontje gaan.

lucifer :D

Ik wil nog een keer als lantaarnpaal of praatpaal
of als boom... :)

the exploding boy 23-10-2002 12:51

Ik heb volgende week een halloween goa feest :) Dus ik dnek dat ik maar als medusa ga, ik bedoel de dreads heb ik al en dan zet ik gewoon op iedere dread een slangenhoofdje :p
Ofzo...

Iemand nog tips toevallig???

Het moet wel eenbeetje in halloween/goa sfeer zijn :)

boardbabe 23-10-2002 13:09

Citaat:

the exploding boy schreef:
Ik heb volgende week een halloween goa feest :) Dus ik dnek dat ik maar als medusa ga, ik bedoel de dreads heb ik al en dan zet ik gewoon op iedere dread een slangenhoofdje :p
Ofzo...

medusa...vet :cool:

http://members.lycos.nl/schotmanon/hpbimg/medusa.jpg http://members.lycos.nl/schotmanon/hpbimg/medusa2.jpg

-je kunt ijzerdraadjes in je dreads doen zodat ze een beetje gaan staan als slangen, of, nog beter: van die dingen waarmee je pijpen schoonmaakt (waar ook ijzerdraadjes inzitten) die heb je in alle kleuren, en dan doe je bijvoorbeeld zwarte en gifgroene, en daarbij een zwart/gifgroen gestreepte panty aan :)

ikbenLINDA 23-10-2002 13:19

vrijdag in cafe t vervolg in brielle is er een haloweenparty. ik ga als mezelf, val dan ook een keer niet op als freak daar. en ik ga een vriend van me verkleden als de dood. cape en zeis en make-up enzow. en volgende week zaterdag is er een haloweenparty in cafe het kont, ook in brielle

kaleidoscope 23-10-2002 13:24

Citaat:

Ofzo...

we kopen(yeah sure,alsof we geld hebben)een zakje nepslangetjes en die zetten we tussen je haar.
En ik ga als...ik heb geen idee.
Iemand nog ideen?
Het moet psychadelic-horror zijn...

Olga en ik willen de prijs winnen dus tmoet wel spectaculair zijn :| :p

boardbabe 23-10-2002 13:26

Citaat:

CemetarySlut schreef:

jij laat je wurgen door 1 van de slangen uit Olga's haar :D

the exploding boy 23-10-2002 14:41

Citaat:

boardbabe schreef:
jij laat je wurgen door 1 van de slangen uit Olga's haar :D
Ik heb geen zin om weer de hele avond aan Maartje vast te zitten hoor :rolleyes: :p

Maar idd maar waar koop je die ijzerdraadstoftouwtjes???

Black Sugar 23-10-2002 14:42

Citaat:

CemetarySlut schreef:
we kopen(yeah sure,alsof we geld hebben)een zakje nepslangetjes en die zetten we tussen je haar.
Iemand nog ideen?
Het moet psychadelic-horror zijn...

Olga en ik willen de prijs winnen dus tmoet wel spectaculair zijn :| :p

Waar en waneer is dat feest?
Ik wil eigenlijk nog naar een Halloween feest maar heb geen idee waar een leuk feest is.
Goa Halloween feest klinkt goed :D

boardbabe 23-10-2002 14:45

Citaat:

Maar idd maar waar koop je die ijzerdraadstoftouwtjes???

je bedoelt die dingen waarmee je pijpen schoonmaakt toch? Ik heb ze gezien bij hobbyzaken enzo (van die kreatief-met-vanalles winkels) en op de albert cuyp in een winkeltje :)
Je hebt ze trouwens ook in speelgoedzaken, want kleine kinderen maken er poppetjes en dieren enzo van :D

the exploding boy 23-10-2002 14:53

Citaat:

Black Sugar schreef:
Waar en waneer is dat feest?
Ik wil eigenlijk nog naar een Halloween feest maar heb geen idee waar een leuk feest is.
Goa Halloween feest klinkt goed :D

Hehe ik weet ook niet waar het is, wij horen het op diezelfde avond van een vriend van ons. Het is nl weer illegaa. :\

Gwen. 23-10-2002 15:02

Ik zou als elfje willen.. maar niet gaan.. vanwege het elfjesoverschot dan. Barbie blijkt ook niet origineel. Als bruid dan maar :)

shanli 23-10-2002 15:11

'k heb een keer meegelopen in zo'n halloween tocht :| en toen was ik verkleed als landloper,blauwe plekken,haar in de war,..
Vroeger was ik ook vaak verkleed in een verpleegstertje :| en als indiaan.
Bij carnaval heb ik me eens verkleed als tijger,en als hippie ook een keer :|

Mortischa 29-10-2002 21:18

Up!!

Paranoide 29-10-2002 21:23

Hehe, ik ga deze donderdag (met halloween, dus) met van die H&M-vleugeltjes en een toverstokje naar school.. Het is een weddeschap, als ik 't doe dan krijg ik een week lang elke pauze een kaassoufle. *grin*

Mysterons 29-10-2002 21:24

hmm.. ik zou idd als bij gaan, of als slet. of als een griekse godin, athene ofzo :cool: .. achja.. ik weet niet.

June bug 29-10-2002 21:30

Hmz, ik ben een keer met carnaval als rups gegaan... zown enorm pak met 3 hoepels erin, groot kussen-achtig ding over mn hoofd... was wel koel.. Alleen lastig op zown schoolfeest :S

Black Sugar 29-10-2002 22:10

:D, ik heb een feest gevonden. Ik ga als jeugdige heks. Of nouja, iets wta daar op lijkt. Felgroen/ zwart gestreepte panties, zwart rokje, truitje ben ik nog niet over uit, knalgele bretels, heksenhoed. En dan versier ik mezelf gewoon met nog een aantal dingen. Owja, haar ga ik touperen.
Ik zal kijken of ik het op foto kan zetten en tijdelijk posten.

$tef 29-10-2002 22:14

Halloween is een kut feest uit Amerika!Ik ga daar echt niet aan mee doen! (n)

Doelloos 29-10-2002 22:35

Nederland is juist stom dat ze niet eerder aan halloween deden!!!! :o dat lijkt me nou pas echt leuk in plaats van dat sint maarten altijd dat is zo slijmerig :mad: ik had liever halloween willen lopen!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

maar 29-10-2002 23:06

Ik heb beloofd mee te gaan trick or treaten donderdag, maar ik denk niet dat onze outfits erg bijzonder worden, gezien het tijd- en motivatiegebrek.

Mad^Athlete 30-10-2002 01:09

Ik ga donderdag naar Cirrha Niva in Doornroosje . . . wat ik aan doe weet ik nog niet precies. . . wil er wel wat bijzonderders van maken als dat ik ga zoals normaal . . . ga morgen maar ff de stad in

Faery 30-10-2002 06:29

Citaat:

Paranoide schreef:
Hehe, ik ga deze donderdag (met halloween, dus) met van die H&M-vleugeltjes en een toverstokje naar school.. Het is een weddeschap, als ik 't doe dan krijg ik een week lang elke pauze een kaassoufle. *grin*
Je kunt beter gratis koffie eisen, masj...

Qamra 30-10-2002 08:08

Ik haatte (háát zelfs) carnaval, dus ik heb ook een hekel aan halloween..

*trauma's* aan die stomme verplichtte verkleedpartijen.. Brrrrr!

Horror Kitty 30-10-2002 15:15

Ik HAAT carnaval (en mn moeder zit in de carnavalsvereniging.. ow joy.. :rolleyes: ).. de muziek alleen al.. halloween is veel liever, want dan zijn er leukere feesten enzow.. kweenie, kvind halloween gewoon sfeervoller..
Ik zou als elfje gaan (JAH!)..
Waarom boeit het iedereen hier zoveel dat er veel mensen in elfjes ed geinteresseerd zijn en / of als elfje vekleed gaan tijdens halloween.. btje aanstellerij vind ik t.. als je dat nou leuk vind..

ieyor 30-10-2002 16:16

Citaat:

wallflower schreef:
Ik HAAT carnaval (en mn moeder zit in de carnavalsvereniging.. ow joy.. :rolleyes: ).. de muziek alleen al.. halloween is veel liever, want dan zijn er leukere feesten enzow.. kweenie, kvind halloween gewoon sfeervoller..
Ik zou als elfje gaan (JAH!)..
Waarom boeit het iedereen hier zoveel dat er veel mensen in elfjes ed geinteresseerd zijn en / of als elfje vekleed gaan tijdens halloween.. btje aanstellerij vind ik t.. als je dat nou leuk vind..

alles is al n keer gedaan dus wat boeit t?

en halloween is meer 'sprookjesachtig' dan carnaval en dus zullen er ook meer dingen als spoken, draculas, elfjes en zon dingen zijn dan met carnaval

Aaaaaart.. 30-10-2002 16:18

Citaat:

Mortischa schreef:
ik heb er binnenkort een (alleen "opeens" blut) en ik ga denk ik als bij ofzo, leek me wel lache...

Ga als kakker!! :D

Dying Bride 30-10-2002 16:33

Citaat:

Hehe ik weet ook niet waar het is, wij horen het op diezelfde avond van een vriend van ons. Het is nl weer illegaa. :\
Olg... HELP ik weet nog steeds niet als wat ik moet :D *moord brand*

kaleidoscope 30-10-2002 17:02

Citaat:

Dying Bride schreef:
Olg... HELP ik weet nog steeds niet als wat ik moet :D *moord brand*
Wel :D
Je gaat als mijn 2lingijselfzus in het blauw,weeeeetjah

Olga is er net vandoor gegaan met mn kledingkast :|

Shah of Blah 30-10-2002 18:45

ik heb er een dit weekend en ik ga als the grim reaper

moet morgen allleen ff een skelet masker ergens vandaan zaubern

Shah of Blah 30-10-2002 18:46

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
Ga als kakker!! :D
ze zei toch dat ze BLUT was :p

Mortischa 30-10-2002 18:55

Citaat:

Shah of Blah schreef:
ik heb er een dit weekend en ik ga als the grim reaper

moet morgen allleen ff een skelet masker ergens vandaan zaubern

bij de dirk van dr broek in ferdinand bol heb je een super feestwinkel!! Heb ik vandaag me outfit gekocht (wesp/bij) dus! :D

Black Sugar 30-10-2002 19:50

Citaat:

Black Sugar schreef:
:D, ik heb een feest gevonden. Ik ga als jeugdige heks. Of nouja, iets wta daar op lijkt. Felgroen/ zwart gestreepte panties, zwart rokje, truitje ben ik nog niet over uit, knalgele bretels, heksenhoed. En dan versier ik mezelf gewoon met nog een aantal dingen. Owja, haar ga ik touperen.
Ik zal kijken of ik het op foto kan zetten en tijdelijk posten.

Ik had een beter idee.
Paars zwarte streepjes kousen. Zwart wijd rokje net boven de knie. Paars fluwelen truitje met vleermuismouwtjes, heksenhoed en verder laat ik me versieren door een paar mensen van de toneelgroep waar ik bij zit. Ga gewoon bij de grimeerster langs die heefd ook de verkleedkist bij haar staan. Dus mischien word het zelfs nog wel weer wat anders.

kaleidoscope 01-11-2002 12:50

als iedereen nou even foto's maakt van zn kostuum(en zichzelf erin :rolleyes:)

Is leuk :)

Black Sugar 01-11-2002 13:08

Citaat:

CemetarySlut schreef:
als iedereen nou even foto's maakt van zn kostuum(en zichzelf erin :rolleyes:)

Is leuk :)

Ik ben op de foto gezet dus ik zla zoeken naar die foto's :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29.