Advertentie | |
|
![]() |
|
Geen Halloween, da's zo verAmerikaanst... doe het dan goed
![]() Wel carnaval, carnaval is ![]() ![]() Barbie vind ik ook een goeie ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() -je kunt ijzerdraadjes in je dreads doen zodat ze een beetje gaan staan als slangen, of, nog beter: van die dingen waarmee je pijpen schoonmaakt (waar ook ijzerdraadjes inzitten) die heb je in alle kleuren, en dan doe je bijvoorbeeld zwarte en gifgroene, en daarbij een zwart/gifgroen gestreepte panty aan ![]()
|
vrijdag in cafe t vervolg in brielle is er een haloweenparty. ik ga als mezelf, val dan ook een keer niet op als freak daar. en ik ga een vriend van me verkleden als de dood. cape en zeis en make-up enzow. en volgende week zaterdag is er een haloweenparty in cafe het kont, ook in brielle
||
![]() |
Citaat:
we kopen(yeah sure,alsof we geld hebben)een zakje nepslangetjes en die zetten we tussen je haar. En ik ga als...ik heb geen idee. Iemand nog ideen? Het moet psychadelic-horror zijn... Olga en ik willen de prijs winnen dus tmoet wel spectaculair zijn ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil eigenlijk nog naar een Halloween feest maar heb geen idee waar een leuk feest is. Goa Halloween feest klinkt goed ![]()
||
Citaat:
![]() Je hebt ze trouwens ook in speelgoedzaken, want kleine kinderen maken er poppetjes en dieren enzo van ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() Ik zal kijken of ik het op foto kan zetten en tijdelijk posten.
|
Nederland is juist stom dat ze niet eerder aan halloween deden!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik HAAT carnaval (en mn moeder zit in de carnavalsvereniging.. ow joy..
![]() Ik zou als elfje gaan (JAH!).. Waarom boeit het iedereen hier zoveel dat er veel mensen in elfjes ed geinteresseerd zijn en / of als elfje vekleed gaan tijdens halloween.. btje aanstellerij vind ik t.. als je dat nou leuk vind.. |
![]() |
||
Citaat:
en halloween is meer 'sprookjesachtig' dan carnaval en dus zullen er ook meer dingen als spoken, draculas, elfjes en zon dingen zijn dan met carnaval |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Paars zwarte streepjes kousen. Zwart wijd rokje net boven de knie. Paars fluwelen truitje met vleermuismouwtjes, heksenhoed en verder laat ik me versieren door een paar mensen van de toneelgroep waar ik bij zit. Ga gewoon bij de grimeerster langs die heefd ook de verkleedkist bij haar staan. Dus mischien word het zelfs nog wel weer wat anders.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 | |
De Kantine |
fototopic #23 Bobby James | 492 | 21-12-2003 11:40 | |
Muziek |
Joy Division ems | 40 | 06-11-2003 01:53 | |
De Kantine |
hoe te gaan op een haloween-feest??? bassgirl | 23 | 20-10-2003 12:17 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed, Buffy, Angel] Goed nieuws! Verwijderd | 929 | 30-01-2003 00:19 | |
De Kantine |
Vieren jullie Halloween? Lightlady | 44 | 31-10-2002 23:15 |