![]() |
Schoolkrant redacties gezocht
Voor een filmmaatschappij zijn we op zoek naar zoveel mogelijk schoolkrantredacties in Nederland. Binnenkort verschijnt namelijk de verfilming van De Tweeling, het boek van Tessa de Loo. Indien er genoeg geinteresseerden zijn kan er voorafgaand aan de premiere van deze film een aparte voorstelling georganiseerd worden, speciaal voor schoolkrantredacties (met als doel er vervolgens iets over te schrijven in de schoolkrant).
Zit jij toevallig in de redactie van je schoolkrant, of heb je een (email)adres voor ons? Vul dan het formulier in! |
volgens mij heeft mijn school wel een mailadres voor de schoolkrant, ik kon em alleen niet op de site van mijn school vinden.
ik heb wel het mailadres van mijn school zelf gevonden (adm@candea.nl) mischien kan je daar naartoe mailen, en dat ze em dan doorsturen naar het mailadres van de schoolkrant lijkt me btw wel leuk, de verfilming van de tweeling ik heb het boek namelijk nog wel ergens boven liggen, en heb er iets van 3 bladzijden ingelezen... verder ben ik nog niet gekomen :o maar het lijkt met wel een leuk boek :) |
ik zit in de schoolkrantredactie van mijn school.
Alleen ik weet het emailadres niet meer zeker, maar volgens mij is het schoolkrant@geminicollege.nl en adners meot je het maar even naar mij persoonlijk mailen, bregjevv@hotmail.com |
van m'n oude middelbare school: redactie@polderkolder.nl
|
Het mailadres van onze schoolkrant:
bcphoenix@hotmail.com |
|
tacidvs@hotmail.com
Filmredactie heeft geen mailadres voorzover ik weet en de schoolkrant ook al niet, dus dan maar op naam van deze redacteur, geef ik het wel door. danke schön, |
Wij (min. 3 stuks) zijn ook wel geinteresseerd in die voorstelling, wij maken deel uit van de redactie van De Ware Jacob (Waja).
|
Dank voor de reacties. Ik heb besloten de boel te automatiseren om er zo een beetje vaart achter te kunnen zetten (er zijn minstens 150-200 redacties nodig). Als jullie zo aardig zouden willen zijn dit formulier in te willen vullen, dan zijn wij jullie eeuwig dankbaar.
|
150 Schoolkrantredacties van forum.scholieren.com??? Overschat anders je eigen forum :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wa een reunie, ik zit ook op het gemini!!! in 1 Y
En in welk zit jij Bregje, want KYDNAV zit bij mij inde klas! |
Inmiddels zitten we halverwege. Er kan nog meer bij!
|
uhm.. ik zit bij de schoolkrantredactie van mijn school
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |