![]() |
|
Voor een filmmaatschappij zijn we op zoek naar zoveel mogelijk schoolkrantredacties in Nederland. Binnenkort verschijnt namelijk de verfilming van De Tweeling, het boek van Tessa de Loo. Indien er genoeg geinteresseerden zijn kan er voorafgaand aan de premiere van deze film een aparte voorstelling georganiseerd worden, speciaal voor schoolkrantredacties (met als doel er vervolgens iets over te schrijven in de schoolkrant).
Zit jij toevallig in de redactie van je schoolkrant, of heb je een (email)adres voor ons? Vul dan het formulier in!
Laatst gewijzigd op 29-10-2002 om 14:47. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zit in de schoolkrantredactie van mijn school.
Alleen ik weet het emailadres niet meer zeker, maar volgens mij is het schoolkrant@geminicollege.nl en adners meot je het maar even naar mij persoonlijk mailen, bregjevv@hotmail.com |
![]() |
|
![]() |
van m'n oude middelbare school: redactie@polderkolder.nl
|
![]() |
|
Het mailadres van onze schoolkrant:
bcphoenix@hotmail.com
|
![]() |
tacidvs@hotmail.com
Filmredactie heeft geen mailadres voorzover ik weet en de schoolkrant ook al niet, dus dan maar op naam van deze redacteur, geef ik het wel door. danke schön,
|
Dank voor de reacties. Ik heb besloten de boel te automatiseren om er zo een beetje vaart achter te kunnen zetten (er zijn minstens 150-200 redacties nodig). Als jullie zo aardig zouden willen zijn dit formulier in te willen vullen, dan zijn wij jullie eeuwig dankbaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|