![]() |
aftrekken veilig?
Ik ben een meisje : kun je een sexuele ongewenste aandoening krijgen als je een jongen aftrekt?
Ook als je je kleding aanhebt? |
beetje nadenken.. bezoek www.soa.nl eens..... ennuh het antwoord is nee dat kan niet .. lijkt me logisch maargoed :p :p
|
Citaat:
aanslag op je ande ofsow kan dat niet? lijkt me niet zo raar als dat wel kan mahgoed kweet niet niemand van e exen had ah de tijd iets met zijn ahnden dus dat is of dat het niet kan of dat ik geen soa heb :D |
Citaat:
|
Citaat:
Nou als je een wondje aan je hand hebt (die open is uiteraard), zou het kunnen, anders niet. |
Citaat:
|
ah, je bent een meisje. Dan is de 'M' onder je username vast de 'm' van 'meisje', denk ik zo...
Die kans is wel erg klein. Kan idd alleen als het in je bloed terecht komt. |
Citaat:
Vast weer zon maatregel ingesteld door de Opzij! Ik ben overigens een G wat staat voor Gast. :D |
Citaat:
|
als jij een neger bent dan ben ik een bosjesman ofzo ;)
|
Trek er dan een condoom omheen :D
|
ik denk niet dat ie het dan lekker vindt :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een knipje hier, twee bolletjes daar, en dan kunnen we eigenlijk allemaal wel die M onder onze naam weghalen :p
|
Citaat:
maar het probleem is dat je hier geen O onder je naam kan zetten |
Ach, je kan achteraf altijd je handen nog wassen dunkt me.....
|
wrom zla het niet kunnen dan :|
|
Citaat:
@Alle lieve mensjes met sarcastische opmerkingen: Je hoeft niet te reageren, als je van mening bent dat dit een grap is, reageer dan niet. Als je het niet weet, reageer dan ook niet en let goed op, leer je misschien nog wat. |
Citaat:
hehe eindelijk iemand met een goede reply iedereen mij mah uitlachen dat ik van mening ben dat het WEKL kan dus mensen? IK HAD GELIJK!! lees dan mijn sig ook beter ;) |
je moet een jongen niet aftrekken, dat kan die zelf veel beter...
(dat was niet grappig bedoeld..) |
Citaat:
|
aftrekken doe je maar in je vrije tijd, gewoon pijpen.. da's veel beter :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij had net zo goed kunnen zeggen: "ja en mijn oma is een palestijn". verder vind ik het raar dat mensen elkaar hier zo ongelovelijk nablaten (3x dezelfde uitspraak enzo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38. |