![]() |
|
beetje nadenken.. bezoek www.soa.nl eens..... ennuh het antwoord is nee dat kan niet .. lijkt me logisch maargoed
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
aanslag op je ande ofsow kan dat niet? lijkt me niet zo raar als dat wel kan mahgoed kweet niet niemand van e exen had ah de tijd iets met zijn ahnden dus dat is of dat het niet kan of dat ik geen soa heb ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou als je een wondje aan je hand hebt (die open is uiteraard), zou het kunnen, anders niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Vast weer zon maatregel ingesteld door de Opzij! Ik ben overigens een G wat staat voor Gast. ![]()
||
![]() |
Citaat:
@Alle lieve mensjes met sarcastische opmerkingen: Je hoeft niet te reageren, als je van mening bent dat dit een grap is, reageer dan niet. Als je het niet weet, reageer dan ook niet en let goed op, leer je misschien nog wat.
||
![]() |
Citaat:
hehe eindelijk iemand met een goede reply iedereen mij mah uitlachen dat ik van mening ben dat het WEKL kan dus mensen? IK HAD GELIJK!! lees dan mijn sig ook beter ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij had net zo goed kunnen zeggen: "ja en mijn oma is een palestijn". verder vind ik het raar dat mensen elkaar hier zo ongelovelijk nablaten (3x dezelfde uitspraak enzo
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Oud & vertrouwd, lekker saai! #551 Missy | 500 | 16-03-2009 18:26 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] formule in tabel uitdrukken Bubbeldoosje | 10 | 19-01-2009 13:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |