![]() |
Maagdenvlies gebroken of niet??
Mijn vriendin en ik hebben het laatst voor de eerste keer gedaan.
Het vervelende is dat het haar erg veel pijn deed. We zijn toch verder gegaan, en uiteindelijk deed het (veel) minder pijn bij haar. Dus we hebben er zeg maar wel een goed einde aan weten te bouwen ;). Ze bloedde verder niet, we hadden er een handdoek onder gelegd en die was nog schoon. Vandaag hebben we het opnieuw gedaan, maar het deed haar toch weer veel pijn. Nou weet ze niet zeker of haar maagdenvlies nou wel of niet gebroken is. Aan de ene kant zijn de eerste keren nog een beetje pijnlijk en leek het erop dat haar vlies de eerste keer gebroken was, omdat ze toen bijna geen pijn meer had. Maar aan de andere kant: ze bloedde de eerste keer niet. En het deed de tweede keer nog steeds erg veel pijn. Dus mijn vraag (eindelijk...): hoe valt na te gaan of haar vlies inderdaad is gebroken? En anders, wat is een geschikt standje om zo diep mogelijk in haar te komen, zodat het in een keer goed gaat? Edit: zie ook (eerst) mijn 2e post hiero, ik weet dat het geen echt 'vlies' is enzo. |
het is geen 'vlies' dat de vagina afsluit ofzo. Als ze tampons gebruikt kan ik wel raden waarom het niet bloedde en zo niet, dan is er nog niets aan de hand, dan is het gewoon 'ff wennen' voor haar.
In het begin is het vaak (nee, niet altijd dus laat die posts maar achterwege) pijnlijk voor haar. Anders kan je haar op jou laten zitten en zo diep mogelijk gaan, (dat raad ik sowiezo aan.) |
Citaat:
Ik weet trouwens wel dat het geen 'vlies' is, maar dat typt het makkelijkst en je snapt wat ik bedoel. (Toch?) En kan je nog 1x uitleggen wat je bedoelde met die tampons? :confused: Edit: Rosi, zie ^, ik weet dat het geen 'vlies' is, en dat het niet kan 'breken', maar om het nou steeds over "die kwab" te hebben is ook nix. Je snapt wat ik bedoel, toch? En hoe lang (hoe vaak) duurt het +- voor haar om van die pijn af te komen? Of verschilt dat heel erg per meisje. |
Het maagdenvlies kan niet breken. Het is ook geen vlies. Het is een klein, stug rubbeltje aan de opening van je vagina. Het kan zijn dat dit al veel eerder is gescheurd (zonder dat ze er last van had) bij het gebruik van tampons of tijdens het sporten.
Ik zou me niet teveel druk makenover dat maagdenvlies. Denk eerder eens na over manieren om het minder pijnlijk te maken voor je vriendin. |
Citaat:
Het is toch ook niet de bedoeling dat ze bloedt? Wees maar blij, ook voor je vriendin! |
Ja dat van dat niet bloeden door tampon-gebruik snap ik wel, maar je zou verwachten dat het dan juist minder pijn zou doen voor haar. Omdat er al vaker iets in heeft gezeten zeg maar. :s
Maar aan de andere kant heb je ook niets om te vergelijken. Van: ja, het doet minder pijn dan wanneer ik geen tampons zou hebben gebruikt. |
Ja. Probeer anders iets met glijmiddel.
|
Probeer het anders met een heel lang voorspel ofzo..
|
Ze was lijkt me vochtig genoeg (het ging ook helemaal niet stroef ofzo), en wat versta je onder een lang voorspel? Ik wil niet in details treden maar we zijn meer dan een uur bezig geweest voor het er daadwerkelijk van kwam. En we konden niet gestoord of gehoord worden, en dat scheelt ook wel denk ik.
|
Ik was ook altijd vochtig genoeg en toch duurde het bij ons 8 maanden voordat het geen pijn meer deed. En ja, we hebben veel standjes geprobeerd. Veel plezier dus nog...
|
O lekker dan. Kan er NU alsjeblieft iemand zeggen dat het bij haar na een weekje al geen pijn meer deed?
(please?) :o |
Als het pijn doet was ze gewoon niet ontspannen genoeg... ookal ben je nat genoeg (wat ik trouwens betwijfel... het kan waarschijnlijk nog veeeel natter :p) dan kan het nog pijn doen, omdat je die spieren onbewust aanspant...
|
Het hoeft toch niet per se te komen doordat ze niet ontspannen genoeg is? Als haar maagdenvlies gewoon zo stug is dat het moeilijk scheurt, kan dat ook pijn doen. Toch?
*realiseert zich dat de helft van de replies in deze topic van mij is* Nouja, [edelmoedig]Ik zal niet rusten tot ik mijn queeste naar een bevredigend antwoord op mijn vraag tot een goed en nobel einde heb gebracht. [/edelmoedig] |
Het is een hele kleine kans dat ze pijn heeft doordat haar maagdenvlies nog in de weg zit. Je moet gewoon echt zorgen dat het nat genoeg is, dat je heel voorzichtig naar binnen gaat, met kleine stukjes tegelijk, en dat ze ontspannen is. Als ze dan nog pijn heeft...dan weet ik het ook niet meer. Bij mij deden de eerste paar keer helemaal geen pijn, maar k heb er juist de laatste paar keer wel erg last van. Ik had ergens gelezen dat het ook door een infectie kan komen, dus ik ga naar de dokter. Misschien dat ze dat ook moet doen als het heel vaak gebeurt?
|
Waarop baseer je dat het een hele kleine kans is?
|
Ik zou hier op zich ook wel een heel verhaal op kunnen hangen over nat en ontspannen zijn, maar persoonlijk zou ik niet weten waardoor het komt dat ik nu geen pijn meer heb. Ik was altijd nat genoeg en voor mijn gevoel ook totaal ontspannen.
Nu ik er over nadenk..., het deed geen pijn meer nadat we op Lowlands stoned seks hadden :o. |
Citaat:
|
bij mij deed het de eerste keer beetje pijn, tweede keer beetje minder pijn, en derde keer eventjes hard pijn (toen bloedde ik trouwens ook), en sindsdien nooit meer.
eerste twee keren deden we gewoon missionaris, en de derde keer ging ik eens bovenop zitten. xxx |
me vriendin (nu ex) deed het geen pijn...
mah of dat ligt aan haar of dat komt omdat we met viongeren als 1 en ander opgebouwd hadden hadden namelijk al vaak 3 vingers ingezeten kweet niet wrom mah kben er van overtuigt dat dat helpt.. |
Citaat:
Maar ik hoop echt dat ze na een paar keer geen last meer heeft. Want als je er niet van kan genieten is dat toch wel... kut :( Dus tips en ervaringen blijven welkom! Edit: Bedankt voor je reply tupac.nogwat, maar doe me (en andere forummers) een lol en probeer gewoon hele zinnen te typen. Dus niet 'mah', 'wrom' enzovoort. Het typt mischien lekker weg maar het leest voor geen meter. Alvast bedankt. :cool: |
Het kan de eerste keren sowieso nog pijn doen, of het maagden"vlies" nou gebroken is of niet. Ook hoeft ze natuurlijk niet te bloeden a. Of ze kan heel vaak bloeden, de eerste paar keren. Ik kan uit ervaring vertellen dat de pijn steeds minder wordt. Wat betreft zo "diep" mogelijk komen. Leg eens een kussen onder dr billen ;)
|
Citaat:
[zinloos]Wat een nuttige replies allemaal. Serieus, niet :rolleyes:. Tja, als jullie bij mij in de buurt zouden wonen kregen jullie een oliebol als dank want die heb ik net gebakken :p (y) Nouja, too bad. ;) [/zinloos] ^ Ik zei toch dat het zinloos was? Had het dan niet gelezen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Oefening baar kunst zou ik zo zeggen. Als die probleem blijft voorkomen, raad ik iedereen aan de beginselen van die kegel - oefeningen te proberen : steek zelf een vinger in je schede en probeer de spieren aa nte spannen, dan weet je tenminste dewelke deze zijn, en kan je ze ook controleren, dus ontspannen. Dit zijn ook die spieren die je spant als je aan het plassen bent en plots "perst" om te stoppen met plassen. K hoop dat ik ietwat duidelijk ben.... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik zal het er binnenkort eens met haar over hebben, of ze zelf het idee heeft dat ze ontspannen is. En anders, heeft iemand een suggestie om wel ontspannen te raken? En dan bedoel ik niet stoned in een tentje op lowlands maar een beetje een christelijke manier. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Succes! Krummeltje |
Citaat:
Sinds dat stoned zijn leerden je hersens sex = leuk indien relax, dusd je begon je automatisch te relaxen.... Emperor : het haar vragen heeft hier dus mss weinig nut, evenals punkyfish zal ze zelf niet beseffen dat ze dit doet. Je kan er wel over praten en proberen te achterhalen wat haar 100% op haar gemak kan stellen (is mij al gelukt bij een meisje die dacht dat ze frigide was, voor diegene die niet weten wat dit is : vaginale spieren sterk opspannen en bijna niet vochtig worden, zodat penetratie heel moeilijk en pijnlik wordt. Ze bloedde bij elk vriendje weer, 2 jaar na haar 1e keer nog.) |
Citaat:
|
Proficiat voor jullie beiden (y) :)
en nu spelen maar :D |
Citaat:
|
Citaat:
Anders gaat de pijn na 2 of 3 keer wel weg hoor... Mits een meisje goed nat is dan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een plantenspuit en kamillethee |
de pijn ligt niet alleen aan da maagdenvlies he, alles moet daar nog 'n beetje 'uitgerokken' worden ook.
bij mij doet het soms nog pijn, ook al heb ik al een hele tijd sex. als ik bovenop zit, doet het bijna nooit pijn dusja.das dan best denk ik. succes |
Bij mij deed de eerste keer ook best pijn. Vooral toen ie bij me naar binnenging. En de keren daarna deed t nog steeds pijn. Als we eenmaal bezig zijn, heb ik nergens meer last van. Das t rare. En ik voel me heel erg op mn gemak, ben dus ontspannen genoeg, en ook erg nat. Dus wrm t nog steeds zo'n pijn doet.. :confused:
|
Citaat:
raar he |
Citaat:
je weet het nooit..mischien is het toch net te krap en dat het op het moment dat het pijn doet wordt uigerekt en dan nie meer pijn doet ofso?? |
Citaat:
ik zal der aan denken ja sorry is msn taal he :P edit: ik ben blij dat je probleem verholpen is en ik wense je vele hete nachten toe :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |