![]() |
[:Industrial-achtige muziek:]
Ik ben helemaal weg van de combinatie gitaar en rare (elektro) geluiden.. zoals de bliepjes van rammstein..
En ik vroeg me af, wie houdt er nog meer van de meeste van de volgende bands (een handjevol uit mn playlist): orgy static X rammstein NIN spineshank crossbreed stabbing westward blutengel marilyn manson (..) wumpscut kmfdm zeromancer covenant Zo ja, wil ik graag je mening over het volgende nummer: [:supermodel:] Kom maar op.. Cat |
Filter niets voor jou?
|
Die link werkt niet bij mij, btw.
|
|
Citaat:
De link doet het weer :) |
mjah kben nou een beetje met industrial dingetjes bezig... veel uit die andere topic gedownd maar er zijn toch heel veel dingen die afvallen bij mij... het moet inderdaad gewoon gitaar achtig/ metal achtig zijn met dingetjes dr door.. niet echt de electro kant op.. en er moet ook een beetje een lievvige stem bij zitten, niet zo enorm schreeuwerig ofzow....
maar dit mp3tje voldoet aan mijn eisen en vind ik dus erg lievvig! |
Citaat:
Maar voor mij mag elektro wel hoor.. en schreeuwen mag ook.. alleen het moet niet saai worden.. :) |
Citaat:
|
suicide commando
wumpscut blutengel das ich welle erdball VNV nation L'ame immortelle feindflug funker vogt covenant and one angels&agony aslan faction hocico mondsucht project pitchfork neuroticfish skinny puppy apoptygma berzerk zoiets? oh en rammstein inderdaad:) |
Citaat:
|
*blijft namen toevoegen nog te downen lijstje* :)
|
Fear Factory wil ook nog wel eens chill zijn :)
|
Citaat:
Maar ik word dr verder niet warm van.. en verder hoef ik ook niet echt stapels bands te hebben van mensen, ik was meer nieuwsgierig naar wat jullie van het mp3tje vonden. Maar, om toch even te reageren op bovenstaand lijstje: VNV nation, funker vogt, apoptygma berzerk, skinny puppy & suicide commando had ik er zelf ook nog bij willen zetten.. een aantal dingen ken ik niet.. en dingen als l'ame immortelle vind ik alleen maar leuk als ik er zin in heb.. Cat ps. zeromancer is momenteel mn favoriet.. ook al vrees ik dat het binnenkort gaat vervelen.. en fear factory is zeker wel fijn :) |
Uhm ik luister wel naar:
Wumpscut, Blutengel (vind ik echt geweldig), Marylin Manson, Das Ich, Suicide Commando, Front Line Assembly, Covenant Edit: Stabbing Westward (vooral de CD Darkest Days) en Rammstein ook natuurlijk en nog wel wat |
ROB ZOMBIE en DOPE passen ook wel bij dat rijtje
|
Citaat:
Beetje het cyberia gevoel :) |
Citaat:
Jouw naam zegt overigens al genoeg.. |
Dope is vet, Rob Zombie is achterlijk, ook al ben ik wel benieuwd naar die film van 'm.
Spineshank vind ik ruk maar de rest van je lijstje is wel goei |
spineshank vind ik best meevallen :)
al heb ik het een tijd niet gehoord :o |
Spineshank is goed!!! Maar 't is geen industrial!
|
Spineshank is K*T!!! Maar 't is geen industrial!
|
Er staat dan ook "industrial-achtige muziek"... en ik vind nummers als 'stovebolt', 'strictly diesel' en 'slipper' etcetera redelijk industrialig aandoen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik miste Razed in Black en Girls under Glass(y)...
|
Heb Chillburn zaterdag live gezien. Sorry dat ik het zeg, maar het zoog echt. Die band die erna kwam genaamd Linked speelde Chillburn er vierkant uit. Destination Zero was die avond ook veel beter dan Chillburn. Viel ook op dat de zaal bij Chillburn bijna helemaal leeg was.
www.linked.nu |
Linked kome hier uit de buurt. Aardige mannen en heel goeie muziek!
|
Zie bovenstaande rijtjes = :cool: (meeste dan)
|
Ooit eens 3 tracks van ene groep umbro et imago gedownd...slechte nummers vond ik personelijk, aangezien de eentonige elektronische beat...maar het is vast wel niet industrial...De meeste industrial kan ik anders wel op prijs stellen
|
Citaat:
en we moeten nog steeds het onderscheid tussen ebm en industrial houden merk ik er is maar een echte industrial band die ik echt mis hier PAL |
Citaat:
|
nog gefeliciteerd DarkCat ;)
|
supermodel is suf... tis nie eens industrial...
|
Ik vond er eerlijk gezegd ook niet bar veel aan.
|
Citaat:
O als je Zeromancer gaaf vindt, moet je Seigmen ook maar eens luisteren. Dat is de band die de bandleden voor Zeromancer hadden. Best gaaf! |
orgy.is.wel.d4up
:) |
Beborn Beton
Velvet Acid Christ PROJECT PITCHFORK--> staat er al bij zie ik C-Tec London After Midnight Catherines Cathedral Dorsetshire Haujobb Kirlian Camera Geen idee of dat allemaal industrial is ofzo, maar ik geloof dat het wel aardig aansluit bij eerder genoemde dingen. |
Citaat:
|
en ik mis lungworm...
|
Citaat:
|
kan gebeuren :)
|
PAL vind ik eigenlijk best wel heel saai.
|
phantom limbs = :cool:
MSI |
Hocico, dulce luqido en manufacktura staan der ook nie bij tenzij k der overheen heb gelezen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
het is alleen lastig want veel mensen halen verschillende genre's doorelkaar als het woord industrial erbij genoemd wordt |
Tanzwut, Malochia (dode band maar wel leuk) Diary of Dreams, de/vision, solitary experiments, Klinik, Untoten, Diva destruction, Icon of Coil...en assemblage 23
geloof dat deze nog niet echt genoemd zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ohgr (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |