![]() |
|
![]() |
Ik ben helemaal weg van de combinatie gitaar en rare (elektro) geluiden.. zoals de bliepjes van rammstein..
En ik vroeg me af, wie houdt er nog meer van de meeste van de volgende bands (een handjevol uit mn playlist): orgy static X rammstein NIN spineshank crossbreed stabbing westward blutengel marilyn manson (..) wumpscut kmfdm zeromancer covenant Zo ja, wil ik graag je mening over het volgende nummer: [ ![]() Kom maar op.. Cat
Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 15:55. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik word dr verder niet warm van.. en verder hoef ik ook niet echt stapels bands te hebben van mensen, ik was meer nieuwsgierig naar wat jullie van het mp3tje vonden. Maar, om toch even te reageren op bovenstaand lijstje: VNV nation, funker vogt, apoptygma berzerk, skinny puppy & suicide commando had ik er zelf ook nog bij willen zetten.. een aantal dingen ken ik niet.. en dingen als l'ame immortelle vind ik alleen maar leuk als ik er zin in heb.. Cat ps. zeromancer is momenteel mn favoriet.. ook al vrees ik dat het binnenkort gaat vervelen.. en fear factory is zeker wel fijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Beetje het cyberia gevoel ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Heb Chillburn zaterdag live gezien. Sorry dat ik het zeg, maar het zoog echt. Die band die erna kwam genaamd Linked speelde Chillburn er vierkant uit. Destination Zero was die avond ook veel beter dan Chillburn. Viel ook op dat de zaal bij Chillburn bijna helemaal leeg was.
www.linked.nu
|
Ooit eens 3 tracks van ene groep umbro et imago gedownd...slechte nummers vond ik personelijk, aangezien de eentonige elektronische beat...maar het is vast wel niet industrial...De meeste industrial kan ik anders wel op prijs stellen
||
Citaat:
en we moeten nog steeds het onderscheid tussen ebm en industrial houden merk ik er is maar een echte industrial band die ik echt mis hier PAL |
![]() |
|
![]() |
Tanzwut, Malochia (dode band maar wel leuk) Diary of Dreams, de/vision, solitary experiments, Klinik, Untoten, Diva destruction, Icon of Coil...en assemblage 23
geloof dat deze nog niet echt genoemd zijn.
Laatst gewijzigd op 23-01-2003 om 16:46. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |