Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Kan er niet meer tegen... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=264516)

dystopia 30-10-2002 21:56

Kan er niet meer tegen...

Hoi.

Kijk het zit zo. Het zit klote in elkaar. Ik ben momenteel verliefd maar mijn liefde wordt niet beantwoord. Elke dag wordt ik geconfronteerd met mijn onkunnen. Mijn lelijkheid. Mijn stomiteit. Etcetera. Wordt er niet goed van :(

Had ik het haar maar gezegd (of iig duidelijk gemaakt) voordat ze iets met hem kreeg bedenk ik me dan. Als hadden komt is hebben te laat. Hoe kan ik het verwerken dat ik Scimmmia (of hoe je dat ook schrijft) leuk vind? Want ik denk niet dat het ooit iets wordt.... haar huidige vriend is knapper en slimmer dan mij (vind ik)...

Ik kan verder niet al teveel erover kwijt aangezien misschien de verkeerde het leest :(. Mijn vader raadde me aan dit topic te openen en aangezien hij ouder en dus slimmer dan mij is heb ik dat gedaan.

Lethalis 30-10-2002 21:59

Je moet niet teveel blowen man .. dat gaat niet goed samen met computeren :p

Aaaaaart.. 30-10-2002 22:08

En wat is nou je vraag?

Lethalis 30-10-2002 22:15

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
En wat is nou je vraag?
"Hoe kan ik het verwerken dat ik Scimmmia (of hoe je dat ook schrijft) leuk vind?"

Niet dat ik deze topic serieus neem. Vooral die laatste zin doet het hem, die heeft hij er voor de zekerheid bij gezet geloof ik :+

McMotion 30-10-2002 22:15

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
En wat is nou je vraag?
Ctrl+F -> '?' invulen bij Find what -> Find Next

McMotion 30-10-2002 22:16

Citaat:

******** schreef:
Je moet niet teveel blowen man .. dat gaat niet goed samen met computeren :p
ow? vertel es? zou voor mij ook wel het een en ander verklaren ;)

Lethalis 30-10-2002 22:28

Citaat:

McMotion schreef:
ow? vertel es? zou voor mij ook wel het een en ander verklaren ;)
Laten we het erop houden dat ik ooit eens 's ochtends mijn computer in niet boot-bare toestand aantrof (flippende FreeBSD kernel met veel chinese tekens, waar eerst Win2K stond) en geen idee meer had van wat ik de avond ervoor had uitgespookt :o

Ik had toen iets teveel gedronken, blowen doe ik niet, maar heb zo het idee dat blowen hetzelfde effect kan bewerkstellingen :d

McMotion 30-10-2002 22:30

ah okay, nou dat heb je echt heel erg fout dan :) als je veel drinkt wordt je korte termijn geheugen van dat moment slechter; als je heel veel blowt kan het zijn dat je iets vergeetachtiger wordt over een langere tijd

misschien had je toen gewoon veel paddo's opgegeten en ging je proberen native unicode ondersteuning voor BSD te programmeren ofzo

Lethalis 30-10-2002 22:33

Citaat:

McMotion schreef:
misschien had je toen gewoon veel paddo's opgegeten en ging je proberen native unicode ondersteuning voor BSD te programmeren ofzo
Naaaaaah, zo ben ik niet :)

Ik rook niet, gebruik geen drugs en drink ook nauwelijks. Probleem is alleen dat wanneer ik eens iets drink, ik er niet zo goed tegen kan :o

Was 2 jaar geleden met oud-en-nieuw geloof ik. Toen zat ik nog niet eens op het forum :d

McMotion 30-10-2002 22:48

Citaat:

******** schreef:
Toen zat ik nog niet eens op het forum :d
of je herinnert het je niet meer ;) trouwens ik neem aan dat je met drinken alcohol bedoelt? als dat geen drug is dan weet ik het ook niet meer

Lethalis 30-10-2002 22:51

Citaat:

McMotion schreef:
of je herinnert het je niet meer ;)
:D

Citaat:

trouwens ik neem aan dat je met drinken alcohol bedoelt? als dat geen drug is dan weet ik het ook niet meer
Euhm .. jah :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.