| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had toen iets teveel gedronken, blowen doe ik niet, maar heb zo het idee dat blowen hetzelfde effect kan bewerkstellingen
|
|
|
|
|
|
ah okay, nou dat heb je echt heel erg fout dan
als je veel drinkt wordt je korte termijn geheugen van dat moment slechter; als je heel veel blowt kan het zijn dat je iets vergeetachtiger wordt over een langere tijdmisschien had je toen gewoon veel paddo's opgegeten en ging je proberen native unicode ondersteuning voor BSD te programmeren ofzo
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik rook niet, gebruik geen drugs en drink ook nauwelijks. Probleem is alleen dat wanneer ik eens iets drink, ik er niet zo goed tegen kan ![]() Was 2 jaar geleden met oud-en-nieuw geloof ik. Toen zat ik nog niet eens op het forum
|
|
|
|
||
|
Citaat:
trouwens ik neem aan dat je met drinken alcohol bedoelt? als dat geen drug is dan weet ik het ook niet meer
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Ik kom er niet van af. ladygagafan1 | 16 | 13-01-2011 10:28 | |
| Psychologie |
ik kan er niet meer tegen SHAZZ | 12 | 01-07-2002 23:28 | |
| Psychologie |
ik kan er niet meer tegen... Verwijderd | 15 | 26-06-2002 19:44 | |
| Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 21:35 | |
| Verhalen & Gedichten |
Kan er niet meer tegen... Lindatje | 0 | 21-10-2001 15:28 | |
| ARTistiek |
Ze wilde niet meer.. [DFU]DutchGirllie | 7 | 05-10-2001 21:28 | |