Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2002, 21:56
dystopia
dystopia is offline
Hoi.

Kijk het zit zo. Het zit klote in elkaar. Ik ben momenteel verliefd maar mijn liefde wordt niet beantwoord. Elke dag wordt ik geconfronteerd met mijn onkunnen. Mijn lelijkheid. Mijn stomiteit. Etcetera. Wordt er niet goed van

Had ik het haar maar gezegd (of iig duidelijk gemaakt) voordat ze iets met hem kreeg bedenk ik me dan. Als hadden komt is hebben te laat. Hoe kan ik het verwerken dat ik Scimmmia (of hoe je dat ook schrijft) leuk vind? Want ik denk niet dat het ooit iets wordt.... haar huidige vriend is knapper en slimmer dan mij (vind ik)...

Ik kan verder niet al teveel erover kwijt aangezien misschien de verkeerde het leest . Mijn vader raadde me aan dit topic te openen en aangezien hij ouder en dus slimmer dan mij is heb ik dat gedaan.
Oud 30-10-2002, 21:59
Verwijderd
Je moet niet teveel blowen man .. dat gaat niet goed samen met computeren
Oud 30-10-2002, 22:08
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
En wat is nou je vraag?
Oud 30-10-2002, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
En wat is nou je vraag?
"Hoe kan ik het verwerken dat ik Scimmmia (of hoe je dat ook schrijft) leuk vind?"

Niet dat ik deze topic serieus neem. Vooral die laatste zin doet het hem, die heeft hij er voor de zekerheid bij gezet geloof ik :+
Oud 30-10-2002, 22:15
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
En wat is nou je vraag?
Ctrl+F -> '?' invulen bij Find what -> Find Next
Oud 30-10-2002, 22:16
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
******** schreef:
Je moet niet teveel blowen man .. dat gaat niet goed samen met computeren
ow? vertel es? zou voor mij ook wel het een en ander verklaren
Oud 30-10-2002, 22:28
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:
ow? vertel es? zou voor mij ook wel het een en ander verklaren
Laten we het erop houden dat ik ooit eens 's ochtends mijn computer in niet boot-bare toestand aantrof (flippende FreeBSD kernel met veel chinese tekens, waar eerst Win2K stond) en geen idee meer had van wat ik de avond ervoor had uitgespookt

Ik had toen iets teveel gedronken, blowen doe ik niet, maar heb zo het idee dat blowen hetzelfde effect kan bewerkstellingen
Oud 30-10-2002, 22:30
McMotion
McMotion is offline
ah okay, nou dat heb je echt heel erg fout dan als je veel drinkt wordt je korte termijn geheugen van dat moment slechter; als je heel veel blowt kan het zijn dat je iets vergeetachtiger wordt over een langere tijd

misschien had je toen gewoon veel paddo's opgegeten en ging je proberen native unicode ondersteuning voor BSD te programmeren ofzo
Oud 30-10-2002, 22:33
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:
misschien had je toen gewoon veel paddo's opgegeten en ging je proberen native unicode ondersteuning voor BSD te programmeren ofzo
Naaaaaah, zo ben ik niet

Ik rook niet, gebruik geen drugs en drink ook nauwelijks. Probleem is alleen dat wanneer ik eens iets drink, ik er niet zo goed tegen kan

Was 2 jaar geleden met oud-en-nieuw geloof ik. Toen zat ik nog niet eens op het forum
Oud 30-10-2002, 22:48
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
******** schreef:
Toen zat ik nog niet eens op het forum
of je herinnert het je niet meer trouwens ik neem aan dat je met drinken alcohol bedoelt? als dat geen drug is dan weet ik het ook niet meer
Oud 30-10-2002, 22:51
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:
of je herinnert het je niet meer

Citaat:
trouwens ik neem aan dat je met drinken alcohol bedoelt? als dat geen drug is dan weet ik het ook niet meer
Euhm .. jah
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten