Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Tips van ome Ce-El-Wan deel 2 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=265282)

Ce-El-Wan 31-10-2002 18:48

Tips van ome Ce-El-Wan deel 2

daar zijn we weer:

1: Mudvayne - The End of all things to come. Justem, de nieuwe Mudvayne, vanaf heden te vinden op mirc :p. Liefhebbers van LD 50 dienen deze blind aan te schaffen, ze klinken een volwassener en compacter en ook nog beter :p En men is er ook niet echt softer op geworden.

2: Madder Mortem - Deadlands. Zware logge, doch redelijk technische metal met een frontvrouw met ballen. Ik zal het voor het gemak maar gothic-metal noemen, maar dat doet de band zeer zeker te kort. Mensen die nu dus gillend wegrennen, niet doen :p Probeer ook hun 2e cd All flesh is Grass.

3: Raised Fist - Dedication. Ik ben van huis uit absoluut geen hardcore liefhebber, maar dat hakt er toch lekker godvergeten in :p Supervet geproduceerd (daniel bergstrand) en volgens mij hoor ik zelfs Jens Kidman van Meshuggah op het laaste nummer meebrullen (correct me if i'm wrong).

nog wat black-metal voor de liefhebbers:

Lunaris - The Infinite
Meridian - The seventh sun
Celebratum - Mirrored Revelation

beiden vrij progressieve black-metal. Lunaris bevat enkele leden van Borknagar, Spiral Architect en 1349, en is op zich wel vergelijkbaar met Limbonic Art alleen wordt er ook clean gezongen. Meridian doet het met wat meer electronica, maar klinkt ook super.
Celebratum hakt er vooral lekker maar klinkt qua riffs wel behoorlijk eigen.

paco de taco 31-10-2002 18:54

raised fist, wat is dat voor hardcore? van die schreeuw of meer zing hardcore ofzo?

Ce-El-Wan 31-10-2002 18:57

Citaat:

paco de taco schreef:
raised fist, wat is dat voor hardcore? van die schreeuw of meer zing hardcore ofzo?
schreeuw, veel op 1 toon.

86dagreed 31-10-2002 19:12

Citaat:

Ce-El-Wan schreef:
schreeuw, veel op 1 toon.
u bent niet online meneer :P

je gaat echt de hardcore kant op hoor :p

In Pieces, raised fist, glassjaw :p

Maar die van mudvayne, is die beter uitgewerkt??

Ce-El-Wan 31-10-2002 19:28

Citaat:

86dagreed schreef:
u bent niet online meneer :P

je gaat echt de hardcore kant op hoor :p

In Pieces, raised fist, glassjaw :p

Maar die van mudvayne, is die beter uitgewerkt??

nee ik lul maar wat

Rhinus 31-10-2002 19:33

Citaat:

Ce-El-Wan schreef:
.. :p. .. :p .. :p .. :p ..
Wat veel: ":p"-en.
Maar oke, bedankt voor de tips, maar volgens mij vind ik ze allemaal niet leuk :p.

Ce-El-Wan 31-10-2002 19:43

Citaat:

Rhinus schreef:
Wat veel: ":p"-en.
Maar oke, bedankt voor de tips, maar volgens mij vind ik ze allemaal niet leuk :p.

ga eerst maar luisteren en kom dan maar klagen :p

Snees 31-10-2002 19:48

oompje, het ziet er niet uit of er wat voor mij bij zit deze week.

Infaustus 31-10-2002 20:27

nee idd, zit niet veel soeps bij deze keer....

strafcorner 31-10-2002 20:33

ja nieuwe raised fist is heel erg lekker :)

*heeft net gekocht * :)

G-Lo 31-10-2002 20:40

Die Raised Fist klinkt bijzonder ok.. Als ik weer een keer geld heb komt die dr waarschijnlijk wel als origineel..

strafcorner 31-10-2002 20:57

Citaat:

Glow schreef:
Die Raised Fist klinkt bijzonder ok.. Als ik weer een keer geld heb komt die dr waarschijnlijk wel als origineel..
zorg dat je er een koopt zonder tour sticker die laat een enorme hoeveelheid lijk achter zitten die je er niet afkrijgt :s

Rick FSB 31-10-2002 21:00

Citaat:

Ce-El-Wan schreef:
en volgens mij hoor ik zelfs Jens Kidman van Meshuggah op het laaste nummer meebrullen (correct me if i'm wrong).

Volgens mij is het de zanger van Defleshed! Sterker nog dat heeft Alexander me zelf verteld ;)

TeethgrindeRRR! 31-10-2002 21:10

ik ga niks rippen, dus als ze uit zijn, koop ik ze wel.

Mag ik ook een tip toevoegen?

Johnny Dowd - "Picture's from life's other side" Erg goede ceedee met teksten die uit pure ellende bestaan. You either love it, or hate it.

G-Lo 31-10-2002 21:11

Citaat:

strafcorner schreef:
zorg dat je er een koopt zonder tour sticker die laat een enorme hoeveelheid lijk achter zitten die je er niet afkrijgt :s
Sticker remover gebruiken..of gewoon laten zitten ? [of zit de stikker op het boekje ofzo?] ..

Maar eh..bedankt iig (y)

[nogmaals trouwens, doe je nog wel eens wat aan die site van je ? Vonk wel leuke stukjes om te lezen vandaar ]

Infaustus 31-10-2002 21:20

Citaat:

Rick FSB schreef:
Volgens mij is het de zanger van Defleshed! Sterker nog dat heeft Alexander me zelf verteld ;)

die gast is goed!!

strafcorner 01-11-2002 09:29

Citaat:

Glow schreef:
Sticker remover gebruiken..of gewoon laten zitten ? [of zit de stikker op het boekje ofzo?] ..

Maar eh..bedankt iig (y)

[nogmaals trouwens, doe je nog wel eens wat aan die site van je ? Vonk wel leuke stukjes om te lezen vandaar ]

hhhm mijn site ach ja, in de zomervakantie had ik daar tijd voor tegenwoordig erg druk met studie, maar wie weet :)

Ce-El-Wan 01-11-2002 10:07

Citaat:

Rick FSB schreef:
:D ik zei toch, corrigeer maar als ik fout zit :p Die strot klinkt iig erg lekker (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51.