Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   lifestyle&verliefd zijn (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=265403)

Mysterons 31-10-2002 20:09

lifestyle&verliefd zijn

ik kwam op dit onderwerp door het topic van avalon "lifestyle en liefde", zo zou ik dit topic ook kunnen noemen, maar om een beetje origineel te zijn... ;)

veranderd jouw lifestyle als je erg verliefd bent?
ga je meer roken, ga je andere kleren dragen, ga je je anders gedragen [ehm duh ;)], veranderd je humeur, word je derpressief.. euw :)

en dan is het niet de bedoeling deze vragen te quoten en te beantwoorden maar gewoonte vertellen wat er allemaal binnen je lifestyle veranderd omdat je verliefd bent.

WishfulDreaming 31-10-2002 20:23

ik ben nu verliefd en ik voel me depressief. zegt dat genoeg. :|

Wim Wok 31-10-2002 20:26

als ik verliefd ben draag ik altijd jurkjes

SuperS 31-10-2002 20:32

ik ben nu verliefd maar euhm mijn lifestyle is niet veranderd geloof ik

hoeva 31-10-2002 20:32

hmm...
keej, ik ben nu oowk flief :) en ik ben glukkig niej depressief en zow... kben juist veel vrolijker als anders, maar kga verder niet andere kleren dragen, of roken of zow... gewoon mezelf, maar dan vrolijker, alleen als ut dan uitgaat, en ik ben nog steeds verliefd, ben ik wel deprie... goh...

Nigo 31-10-2002 20:32

Liefde maakt blind, wie weet waar je wel niet tot toe in staat bent. Lifestyle veranderen beschouw ik eerder als jezelf verloochenen.

Spoeleh 31-10-2002 20:33

Citaat:

Wim Wok schreef:
als ik verliefd ben draag ik altijd jurkjes

iets wat een veelvoorkomend verschijnsel is bij mannen die verliefd zijn en ook absoluut niet vreemd is :o ;)

Paranoide 31-10-2002 20:34

Voor de buitenwereld verandert er op zich niet veel, ik ga niet veel vrolijker doen en ik zit niet tegen iedereen te zeiken over hoe lief die-en-die wel niet is. Wel stijgt het aantal bladzijdes per week/maand wat ik in m'n dagboek schrijf drastisch en zie ik alles net iets positiever dan normaal.

Wim Wok 31-10-2002 20:36

Citaat:

Spoeleh schreef:
iets wat een veelvoorkomend verschijnsel is bij mannen die verliefd zijn en ook absoluut niet vreemd is :o ;)
gelukkigmaar, ik dacht al dak de enige was :)

marlies 31-10-2002 20:45

ik denk dat het voor velen geldt dat men zich als ze verliefd zijn en ze nog niets met diegene hebben ze heel veel aandacht aan hun uiterlijk besteden en wanneer ze iets hebben dat ze dan gewoon aandoen wat ze lekker vinden zitten..

MoHaMeDJaLaL 31-10-2002 20:50

Ja,ik ben ook verliefd.En gooi altijd 1 Kg Gel in me haren.Daarvoor gebruikte ik geen sodemieter van gel.

kaleidoscope 31-10-2002 20:51

Ik voel me 10 keer zo stom en onzeker,ga mezelf heel kritisch bekijken.
En krijg moordneigingen naar elk meisje en jongentje dat in zn buurt komt :|

SvartVinge 31-10-2002 20:55

Citaat:

CemetarySlut schreef:

herkenbaar :mad:

cin-D 31-10-2002 21:10

qua karakter verander ik niet echt, alleen dat ik soms wat zenuwachtig of verlegen kan zijn en ik besteed meer tijd aan m'n uiterlijk.

Rebirth Of Cool 31-10-2002 21:25

Ik ga me er echt niet anders door gedragen, stiekem kan ik de druk aan *doet aan yoga*
Ik ben meestal het zelfde.

STP 31-10-2002 22:08

Citaat:

Rebirth Of Cool schreef:
Ik ben meestal het zelfde.
Ja, jij wel... Je kussen kleurt alleen een beetje groen in dat soort periodes :D

Mortischa 31-10-2002 23:08

Citaat:

CemetarySlut schreef:

maartje wat voelen we elkaar soms toch goed aan :D

Secreet 01-11-2002 00:50

misschien wat vrolijker :)

Hukkie 01-11-2002 08:00

Citaat:

STP schreef:
Ja, jij wel... Je kussen kleurt alleen een beetje groen in dat soort periodes :D
:D Ik wil dat echt nog een keer zien!

STP 01-11-2002 08:19

Citaat:

Hukkie schreef:
:D Ik wil dat echt nog een keer zien!
Geloof me; dat wil je NIET!

:D

shanli 01-11-2002 08:30

Citaat:

CemetarySlut schreef:

:o
Als ik verliefd ben,ben ik altijd mega jaloers op meisjes die 'normaal' met hem kunnen omgaan,aaaaaarghhhh :o
Ik word meestal depressiever dan vrolijker als ik verliefd ben :|

Diana's~Acolyte 01-11-2002 08:35

Citaat:

CemetarySlut schreef:

dat dus.
vooral moordneigingen naar elk meisje

kaleidoscope 01-11-2002 08:51

Citaat:

Diana's~Acolyte schreef:
dat dus.

Wacht maar als je een keertje flieft word op een Bi-jongentje,dan kan je iedereen wel afslachten die in zn buurt komt :| :D

Gwen. 01-11-2002 08:59

Mijn stemmingswisselingen zijn nog extremer.

the exploding boy 01-11-2002 09:18

Citaat:

Diana's~Acolyte schreef:
dat dus.

en steeds allemaal knappe mensen zien en dan heel :(:(:(: worden.

Gwen. 01-11-2002 09:19

Citaat:

the exploding boy schreef:
Dat heb ik sowieso al :)

a new noise 01-11-2002 09:26

kben niet zo jaloers

ik poets alleen mijn tanden wat vaker :D

mood indigow 01-11-2002 09:27

kben oowk vlieft :o :)
ikke ben wat vrolijker en ik kan me allleen niet concetreren op schoowl..

voor de rest verander ik niet egt.

jaw dat van die moordneigingen heb ik oowk wel :p

Eaglewing 01-11-2002 10:54

Mijn lifestyle veranderd niet, daarentegen paar kleine dingen in mijn gedrag wek :o

- Let meer op uiterlijk
- Ruim mn kamer weer eens op (zodat we eens een filmpje kunnen kijken)
- Vul mn voorraad kaarsjes weer eens aan :o
- Mijn telefoonrekening stijgt op zo'n moment altijd drastisch

Diana's~Acolyte 01-11-2002 11:20

Citaat:

the exploding boy schreef:
JA! ...arrrg! maar dat heb ik dus ook zoweerzo. dat ik sad word van al die mooie mensjes. :(

Hukkie 01-11-2002 11:32

Als er een kans is dat ik die persoon ga zien dan zorg ik wel dat ik er gewoon goed uitzie (voor mijn doen, zullen we maar zeggen :p ) Niet overdreven leuk ofzo, ik sloof me denk ik niet zo heel snel uit. Kauwgom op zak want je weet maar nooit ;) Maar verder niks bijzonders.

Pruttelpot 01-11-2002 11:40

Er veranderd eigenlijk helemaal niks, ik word alleen blijer, vrolijker, opener.

:)

Roxy 01-11-2002 11:42

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Mijn stemmingswisselingen zijn nog extremer.
jah dat heb ik dan ook heeeel erg en het verandert ook een beetje als ik net verliefd begin te worden dan is het meestal allemaal blij en vrolijk en leuk en dan als het al wat langer duurt dan word ik meestal sipper en dan gak alle meisjes afschieten enzow.. dan ziek het minder posi in allemaal... en wat ik ook heel erg heb dat alles wat om die persoon draait echt meeeeeeeeeeeeeeeeeega belangrijk is, als ie die dag dit of dat heeft gezegd dan is dat echt wereldnieuws :)

Shah of Blah 01-11-2002 12:01

als ik verliefd bent word ik opeens heeel alto :p

GRRR 01-11-2002 12:18

ik ben dan heel zelfverzekerd en praat sneller met vreemde mensen for some reason :confused:

Li 01-11-2002 15:17

Zoals nu dus:D :

Ben nog vrolijker dan normaal, praat veel en blij, echt om gek van te worden
Eet minder, luister romantische en blije liedjes en relativeer alles veel makkelijker.

Heb ook een heel slecht punt: Ik wil veel bij m'n vriendje zijn, dus ik verwaarloos m'n sport en school om hem te zien. (n)

Quiana 01-11-2002 15:42

Ben in het begin superblij,
vrolijke kleding, verstrooid,
let meer op mn uiterlijk,
loop zingend door het huis.
Vervolgens word ik gek,
loopt er iets mis,
waardoor ik weer langzaam terugzak
en weer normaal ga doen.. :\ :o

Gwen. 01-11-2002 16:35

Citaat:

GRRR schreef:
ik ben dan heel zelfverzekerd en praat sneller met vreemde mensen for some reason :confused:
Wauw dan is het wel extra geweldig om verliefd te zijn :)

Esmée 01-11-2002 19:06

Alle emoties veel heftiger, als hij weinig interesse toont word ik meteen vet pissed en onzeker, terwijl ik dat normaal nooit heb, en als het wederzijds blijkt te zijn ben ik echt niet meer van mn vrolijkheid af te krijgen :D Ik ben wel echt iemand die volledig in de wolkjes kan zijn...

GRRR 01-11-2002 21:53

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Wauw dan is het wel extra geweldig om verliefd te zijn :)
juh idd :)

Blenderhead 02-11-2002 00:42

ik ga me wel anders gedragen. ik ga me enigszins proberen aan te passen aan die persoon. maar das alleen als ik iets serieus wil.

ik denk dat iedereen zich wel aanpast, al is het onbewust!

Esmée 02-11-2002 12:05

Hmm m'n reply was niet echt over lifestyle, toevoeging; ben sowieso al wel bezig met mn uiterlijk maar ik ga dan helemaal denken in de trant van 'dit kan ik niet aan, dat heeft hij al een keer gezien!' en ik merk ook dat als hij van netjes houdt, ik me toch wat netter ga kleden en datzelfde met sportief. Meer onbewust is dat hoor. Maar verder verandert er niet echt iets of zo.

Nuck 02-11-2002 12:25

Citaat:

Esmée schreef:
Alle emoties veel heftiger, als hij weinig interesse toont word ik meteen vet pissed en onzeker, terwijl ik dat normaal nooit heb, en als het wederzijds blijkt te zijn ben ik echt niet meer van mn vrolijkheid af te krijgen :D Ik ben wel echt iemand die volledig in de wolkjes kan zijn...
Ja inderdaad :).

Ik let wel meer op mijn uiterlijk, als ik hem weer ga zien doe ik net dat shirtje/blousje aan wat zo leuk staat.

Roozie 02-11-2002 13:26

Als ik verliefd ben en hij doet een beetje afstandelijk, ongeinteresseerd dan ben ik nooit zo vrolijk.

Als het allemaal erg pril is, qua je hebt een keertje met hem gezoend en wacht op een telefoontje berichtje loop ik te springen door het huis.

Als ik degene waar ik verliefd op ben weer zie kleed ik me leuk aan, iets waar ik me goed invoel, en gedraag ik me wel een beetje netjes, verder niets

Als ik iets heb met een jongen waar ik erg verliefd op ben stijgt mijn telefoonrekening, houd ik mijn kamer erg netjes, sla ik een voorraad wijn en kaarsen in (dit zijn goede voornemens want dat is nog niet voorgekomen sinds ik op kamers woon)

Rhea 02-11-2002 13:46

Als ik verliefd ben is het niet zo dat ik alles ineens vrolijk en blij zie, meer andersom. Ik word veel onzekerder (ja nog meer :|), raak volgens mij totaal in een identiteitscrisis omdat ik de hele tijd bezig ben met hoe ik overkom en of ik niet té overdreven doe, en mn uiterlijk let ik ook heel erg op..
En wat anderen ook al zeiden, ik ga heel erg op andere mensjes letten en mn tijd verdoen met zoooo jaloers zijn op iedereen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.