![]() |
lifestyle&verliefd zijn
ik kwam op dit onderwerp door het topic van avalon "lifestyle en liefde", zo zou ik dit topic ook kunnen noemen, maar om een beetje origineel te zijn... ;)
veranderd jouw lifestyle als je erg verliefd bent? ga je meer roken, ga je andere kleren dragen, ga je je anders gedragen [ehm duh ;)], veranderd je humeur, word je derpressief.. euw :) en dan is het niet de bedoeling deze vragen te quoten en te beantwoorden maar gewoonte vertellen wat er allemaal binnen je lifestyle veranderd omdat je verliefd bent. |
ik ben nu verliefd en ik voel me depressief. zegt dat genoeg. :|
|
als ik verliefd ben draag ik altijd jurkjes
|
ik ben nu verliefd maar euhm mijn lifestyle is niet veranderd geloof ik
|
hmm...
keej, ik ben nu oowk flief :) en ik ben glukkig niej depressief en zow... kben juist veel vrolijker als anders, maar kga verder niet andere kleren dragen, of roken of zow... gewoon mezelf, maar dan vrolijker, alleen als ut dan uitgaat, en ik ben nog steeds verliefd, ben ik wel deprie... goh... |
Liefde maakt blind, wie weet waar je wel niet tot toe in staat bent. Lifestyle veranderen beschouw ik eerder als jezelf verloochenen.
|
Citaat:
iets wat een veelvoorkomend verschijnsel is bij mannen die verliefd zijn en ook absoluut niet vreemd is :o ;) |
Voor de buitenwereld verandert er op zich niet veel, ik ga niet veel vrolijker doen en ik zit niet tegen iedereen te zeiken over hoe lief die-en-die wel niet is. Wel stijgt het aantal bladzijdes per week/maand wat ik in m'n dagboek schrijf drastisch en zie ik alles net iets positiever dan normaal.
|
Citaat:
|
ik denk dat het voor velen geldt dat men zich als ze verliefd zijn en ze nog niets met diegene hebben ze heel veel aandacht aan hun uiterlijk besteden en wanneer ze iets hebben dat ze dan gewoon aandoen wat ze lekker vinden zitten..
|
Ja,ik ben ook verliefd.En gooi altijd 1 Kg Gel in me haren.Daarvoor gebruikte ik geen sodemieter van gel.
|
Ik voel me 10 keer zo stom en onzeker,ga mezelf heel kritisch bekijken.
En krijg moordneigingen naar elk meisje en jongentje dat in zn buurt komt :| |
Citaat:
|
qua karakter verander ik niet echt, alleen dat ik soms wat zenuwachtig of verlegen kan zijn en ik besteed meer tijd aan m'n uiterlijk.
|
Ik ga me er echt niet anders door gedragen, stiekem kan ik de druk aan *doet aan yoga*
Ik ben meestal het zelfde. |
Citaat:
|
Citaat:
maartje wat voelen we elkaar soms toch goed aan :D |
misschien wat vrolijker :)
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
Als ik verliefd ben,ben ik altijd mega jaloers op meisjes die 'normaal' met hem kunnen omgaan,aaaaaarghhhh :o Ik word meestal depressiever dan vrolijker als ik verliefd ben :| |
Citaat:
vooral moordneigingen naar elk meisje |
Citaat:
Wacht maar als je een keertje flieft word op een Bi-jongentje,dan kan je iedereen wel afslachten die in zn buurt komt :| :D |
Mijn stemmingswisselingen zijn nog extremer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kben niet zo jaloers
ik poets alleen mijn tanden wat vaker :D |
kben oowk vlieft :o :)
ikke ben wat vrolijker en ik kan me allleen niet concetreren op schoowl.. voor de rest verander ik niet egt. jaw dat van die moordneigingen heb ik oowk wel :p |
Mijn lifestyle veranderd niet, daarentegen paar kleine dingen in mijn gedrag wek :o
- Let meer op uiterlijk - Ruim mn kamer weer eens op (zodat we eens een filmpje kunnen kijken) - Vul mn voorraad kaarsjes weer eens aan :o - Mijn telefoonrekening stijgt op zo'n moment altijd drastisch |
Citaat:
|
Als er een kans is dat ik die persoon ga zien dan zorg ik wel dat ik er gewoon goed uitzie (voor mijn doen, zullen we maar zeggen :p ) Niet overdreven leuk ofzo, ik sloof me denk ik niet zo heel snel uit. Kauwgom op zak want je weet maar nooit ;) Maar verder niks bijzonders.
|
Er veranderd eigenlijk helemaal niks, ik word alleen blijer, vrolijker, opener.
:) |
Citaat:
|
als ik verliefd bent word ik opeens heeel alto :p
|
ik ben dan heel zelfverzekerd en praat sneller met vreemde mensen for some reason :confused:
|
Zoals nu dus:D :
Ben nog vrolijker dan normaal, praat veel en blij, echt om gek van te worden Eet minder, luister romantische en blije liedjes en relativeer alles veel makkelijker. Heb ook een heel slecht punt: Ik wil veel bij m'n vriendje zijn, dus ik verwaarloos m'n sport en school om hem te zien. (n) |
Ben in het begin superblij,
vrolijke kleding, verstrooid, let meer op mn uiterlijk, loop zingend door het huis. Vervolgens word ik gek, loopt er iets mis, waardoor ik weer langzaam terugzak en weer normaal ga doen.. :\ :o |
Citaat:
|
Alle emoties veel heftiger, als hij weinig interesse toont word ik meteen vet pissed en onzeker, terwijl ik dat normaal nooit heb, en als het wederzijds blijkt te zijn ben ik echt niet meer van mn vrolijkheid af te krijgen :D Ik ben wel echt iemand die volledig in de wolkjes kan zijn...
|
Citaat:
|
ik ga me wel anders gedragen. ik ga me enigszins proberen aan te passen aan die persoon. maar das alleen als ik iets serieus wil.
ik denk dat iedereen zich wel aanpast, al is het onbewust! |
Hmm m'n reply was niet echt over lifestyle, toevoeging; ben sowieso al wel bezig met mn uiterlijk maar ik ga dan helemaal denken in de trant van 'dit kan ik niet aan, dat heeft hij al een keer gezien!' en ik merk ook dat als hij van netjes houdt, ik me toch wat netter ga kleden en datzelfde met sportief. Meer onbewust is dat hoor. Maar verder verandert er niet echt iets of zo.
|
Citaat:
Ik let wel meer op mijn uiterlijk, als ik hem weer ga zien doe ik net dat shirtje/blousje aan wat zo leuk staat. |
Als ik verliefd ben en hij doet een beetje afstandelijk, ongeinteresseerd dan ben ik nooit zo vrolijk.
Als het allemaal erg pril is, qua je hebt een keertje met hem gezoend en wacht op een telefoontje berichtje loop ik te springen door het huis. Als ik degene waar ik verliefd op ben weer zie kleed ik me leuk aan, iets waar ik me goed invoel, en gedraag ik me wel een beetje netjes, verder niets Als ik iets heb met een jongen waar ik erg verliefd op ben stijgt mijn telefoonrekening, houd ik mijn kamer erg netjes, sla ik een voorraad wijn en kaarsen in (dit zijn goede voornemens want dat is nog niet voorgekomen sinds ik op kamers woon) |
Als ik verliefd ben is het niet zo dat ik alles ineens vrolijk en blij zie, meer andersom. Ik word veel onzekerder (ja nog meer :|), raak volgens mij totaal in een identiteitscrisis omdat ik de hele tijd bezig ben met hoe ik overkom en of ik niet té overdreven doe, en mn uiterlijk let ik ook heel erg op..
En wat anderen ook al zeiden, ik ga heel erg op andere mensjes letten en mn tijd verdoen met zoooo jaloers zijn op iedereen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |