Advertentie | |
|
![]() |
|
Als er een kans is dat ik die persoon ga zien dan zorg ik wel dat ik er gewoon goed uitzie (voor mijn doen, zullen we maar zeggen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 01-11-2002 om 11:45. |
![]() |
|
Zoals nu dus
![]() Ben nog vrolijker dan normaal, praat veel en blij, echt om gek van te worden Eet minder, luister romantische en blije liedjes en relativeer alles veel makkelijker. Heb ook een heel slecht punt: Ik wil veel bij m'n vriendje zijn, dus ik verwaarloos m'n sport en school om hem te zien. ![]() |
![]() |
|
Alle emoties veel heftiger, als hij weinig interesse toont word ik meteen vet pissed en onzeker, terwijl ik dat normaal nooit heb, en als het wederzijds blijkt te zijn ben ik echt niet meer van mn vrolijkheid af te krijgen
![]()
|
ik ga me wel anders gedragen. ik ga me enigszins proberen aan te passen aan die persoon. maar das alleen als ik iets serieus wil.
ik denk dat iedereen zich wel aanpast, al is het onbewust!
|
Hmm m'n reply was niet echt over lifestyle, toevoeging; ben sowieso al wel bezig met mn uiterlijk maar ik ga dan helemaal denken in de trant van 'dit kan ik niet aan, dat heeft hij al een keer gezien!' en ik merk ook dat als hij van netjes houdt, ik me toch wat netter ga kleden en datzelfde met sportief. Meer onbewust is dat hoor. Maar verder verandert er niet echt iets of zo.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik let wel meer op mijn uiterlijk, als ik hem weer ga zien doe ik net dat shirtje/blousje aan wat zo leuk staat.
|
Als ik verliefd ben en hij doet een beetje afstandelijk, ongeinteresseerd dan ben ik nooit zo vrolijk.
Als het allemaal erg pril is, qua je hebt een keertje met hem gezoend en wacht op een telefoontje berichtje loop ik te springen door het huis. Als ik degene waar ik verliefd op ben weer zie kleed ik me leuk aan, iets waar ik me goed invoel, en gedraag ik me wel een beetje netjes, verder niets Als ik iets heb met een jongen waar ik erg verliefd op ben stijgt mijn telefoonrekening, houd ik mijn kamer erg netjes, sla ik een voorraad wijn en kaarsen in (dit zijn goede voornemens want dat is nog niet voorgekomen sinds ik op kamers woon)
|
Verwijderd
|
Als ik verliefd ben is het niet zo dat ik alles ineens vrolijk en blij zie, meer andersom. Ik word veel onzekerder (ja nog meer
![]() En wat anderen ook al zeiden, ik ga heel erg op andere mensjes letten en mn tijd verdoen met zoooo jaloers zijn op iedereen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|