![]() |
Tiesto nummer 1
Tiesto is vannacht uitgeroepen tot nummer 1 dj van de wereld in de toonaagevende DjMag top100. Het is dan wel een zeer Engels-georienteerd lijstje, maar het is en blijft zeer indrukwekkend! Moet je even kijken wie hij achter zich laat... Ook de andere Nederlanders doen het trouwens niet slecht! :eek:
Hier zijn de eerste 40 van de lijst: (Uw commentaar aub!) 1. Tiesto 2. Sasha 3. John Digweed 4. Paul Van Dyk 5. Armin Van Buuren 6. Paul Oakenfold 7. Judge Jules 8. Carl Cox 9. Ferry Corsten 10. Lee Burridge 11. Danny Tenaglia 12. Danny Howells 13. Steve Lawler 14. Mauro Picotto 15. Sander Kleinenberg 16. Deep Dish 17. Erick Morillo 18. Lisa Lashes 19. Hernan Cattaneo 20. Roger Sanchez 21. Fergie 22. Fatboy Slim 23. Dave Clarke 24. Richie Hawtin 25. Derrick Carter 26. Pete Tong 27. Anne Savage 28. Andy C 29. Marco V 30. Satoshi Tomiie 31. MAW 32. Seb Fontaine 33. Darren Emerson 34. Craig Richards 35. Eddie Halliwell 36. J00F 37. Nick Warren 38. Dave Seamen 39. James 'Sir Wheeler' Zabiela 40. Scott Bond |
Vind deze lijst een goede afspiegeling van de realiteit. Vind het wel enorm verrassend dat Oakie onder Armin staat, maar ach ja, dat zal wel komen omdat de eigen Engelse bevolking vindt dat Oakie een beetje teveel Hollywood-status heeft.
Maar Tiësto staat dus nu aan de top. Prachtig voor de bescheiden Tijs uit Breda :cool: :). |
*snapt het niet*
Waarom is nou hij de beste Dj omdat ie alles goed mix dat kunnen ze alle 40 wel even goed en anders alle 10 ik dnek dat het meer gaat om welke muziek style je houdt. Doe mij maar Lisa Lashes |
Ik vind zijn singles niet eens zo goed, maar misschien als DJ bij een feest oid wel.
|
ik vind wat ik van fatboy slim heb gehoord toch en stuk beter dan wat ik van tiesto heb gehoord, maarja zal wel met smaak te maken hebben.
|
mooi :), en voor mij weer wat download tips :o
|
Citaat:
Maar eh, op basis van was is deze lijst samengesteld? Een aantal juryleden die naar sets zijn gegaan oid? Enquete's? |
You go Tiesto! (y)
|
ik mis
kevin saunderson |
Ik vind ze allemaal crap (n) !
|
Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk..
|
Citaat:
|
Ach ja zeer subjectief zoiets, het ligt er natuurlijk aan van welke dance-stijl je houd. Ja dan is deze lijst echt poep.
|
Citaat:
Lezers/ niet-lezers konden bij DJ Mag (Brits dance-magazine) stemmen voor hun 5 favoriete dj's van 2002. Aangezien de meeste stemmers uit de UK afkomstig zijn, geeft dit misschien een beetje vertekend beeld. |
Ik vind het heel erg leuk voor Tiësto, maar ik denk dat je idd niet zoveel waarde moet hechten aan zo'n lijstje. Veel DJ's in het lijstje zijn qua stijl niet echt met elkaar te vergelijken.
Wel vind ik het terecht dat Tiësto tot de top Dj's van de wereld behoort. |
Citaat:
Maar wel terecht dat ie #1 is, hij heeft toch een paar leuke mixjes gemaakt... :) |
Citaat:
|
Die gast doet pas in 1997 mee en staat door die kleine kinderen van 15 en 17 op nummer 1.
Remy,Michell de heij,Erick E zijn tien keer beter dan tiesto[Siesta] en ferrry corsten[ferry kostenhoofd]. Het komt alleen maar door dat tiesto een mooi hoofd heeft. Waarvoor denk je dat Carl cox zo laag staat komt alleen maar door dat tie dik is en een van de weinige zwart is en een dikke kop heeft. Sash is gewoon helemaal triest die kwam toen die bekend werd met een keyboard aan. Als je een beetje verstand hebt weet je dat het makkelijkste wel een keyboard is. |
hijs populair bij de dames :rolleyes: :D
|
Citaat:
dit gaat nergens over. trance is gewoon populairder. Citaat:
|
Citaat:
hij maakt wel vocal en upliffting trance maar z'n eigen stijl is eigenlijk progressief en btw heeft nix te maken dat trance populairder is tgaat hier gewoon om de dj |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |